fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

čemu věřit ...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1917
Stránka 1 z 4

Autor:  fat [ 17 bře 2005 22:15 ]
Předmět příspěvku:  čemu věřit ...

Je to sice blbost, ale stejně mě to zajímá ...
Ve velkem i v malém techničáku mám napsaný výkon motoru 65 kW (88ps), ale na motoru je vyražený štítek 90ps a to samé mi uvádí i VIN kód, tzn Zetec 1.6 EFI (90ps), což odpovídá výkonu 66 kW.

Kterému údaji mám věřit víc ??

Autor:  mrazik [ 18 bře 2005 00:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jaký máš kód motoru ? Zkus se podívat podle tohoto kódu na tabulku motorů v sekci Technics tady na stránkách a tam je výkon. Skutečně se dělali motory se 65 kW.

Autor:  ACEMajky [ 18 bře 2005 09:31 ]
Předmět příspěvku: 

Do velkyho technicaku obcas pisou blaboly.... to co uz jsem videl, to byla hruza

Autor:  M. [ 18 bře 2005 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

nemusis si s tim lamat hlavu, tolerance je stejne nejakych +/- 5%

Autor:  M. [ 18 bře 2005 11:36 ]
Předmět příspěvku: 

..jinak ja mam motor L1H, coz by podle tabulky melo byt 65kW, ale na deklu v motoru mam 66kW, tak si vyber :shock: :lol:

Autor:  carPWR [ 18 bře 2005 11:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: čemu věřit ...

fat píše:
Je to sice blbost, ale stejně mě to zajímá ...
Ve velkem i v malém techničáku mám napsaný výkon motoru 65 kW (88ps), ale na motoru je vyražený štítek 90ps a to samé mi uvádí i VIN kód, tzn Zetec 1.6 EFI (90ps), což odpovídá výkonu 66 kW.

Kterému údaji mám věřit víc ??


....do 3/95 se delal ZETEC 1.6/88k a 130Nm/3000, potom 1.6/90k a 134Nm/3000.

...jestli mas 88 nebo 90k, to nepoznas, ale spis by me mrzelo ty 4Nm...

...jinak jsem se nekde docetl, ze 1.6 16V ma skutecny vykon 100k....

Autor:  fat [ 18 bře 2005 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

M.: já taky ...

carPWR: skutečný výkon 100k ??? :D Hezkýýýýýý .... :shock:

Autor:  deekay [ 19 bře 2005 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

dekly jsou stejny, prece tam nebudou psat 88 kdyz tanm muzou dat 90...

a s tema 100konema sem to cet taky ale dle me je to kec...

jediny jak zjistit je na brzdu a nevim kdo tu ma este dostatecne novy auto na to aby motor byl ve stavu vykonu jak z fabriky

Autor:  Mr.fiesta [ 19 bře 2005 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

Do techničáku píšou občas fakt kraviny. já mám v TP výkon 35kW, ale ve skutečnosti to má 37kW. 35kW se ani myslim nedělalo. jak jsem měl škodárnu, tak mi zas do malého napsali blbě VIN. :lol:

Autor:  George V. [ 21 bře 2005 07:13 ]
Předmět příspěvku: 

Ad carPWR:

Nebulíkuj, prosím, veřejnost.
Motor L1H (1,6 16v/1999) má 66kW a 130 Nm/3000RPM. Těch 134Nm mají jenom modely s automatickou převodovkou, a to v 3500RPM.
Zdroj: velký TP (s razítkem od Charouze), originál příručka k vozidlu.

Jen tak pro zajímavost, Mondeo 1,6 má 138Nm/3500RPM

Autor:  M. [ 21 bře 2005 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

No ja v tabulce motoru vidim L1H 65kW

Autor:  George V. [ 21 bře 2005 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

V tabulce je CHYBA!

Autor:  Standa [ 21 bře 2005 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

Mám L1H 1996 a výkon 66KW jak v orig. manuálu tak v OTP tak vyznačen na motoru.

Autor:  M. [ 21 bře 2005 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ok, tak diky za vysvetleni. jinak v tp taky mam 66kW

Autor:  carPWR [ 22 bře 2005 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
Ad carPWR:

Nebulíkuj, prosím, veřejnost.
Motor L1H (1,6 16v/1999) má 66kW a 130 Nm/3000RPM. Těch 134Nm mají jenom modely s automatickou převodovkou, a to v 3500RPM.
Zdroj: velký TP (s razítkem od Charouze), originál příručka k vozidlu.

Jen tak pro zajímavost, Mondeo 1,6 má 138Nm/3500RPM


..hele machre, ja nikoho nebulikuju..

1.6 16V Zetec ma do 3/95 88k a 130Nm a pak 90k a 134Nm, a kdyz uz delas machra, kolik ma automat, tak ma 136Nm/4000.

Jinak tech 100k neni blabol, docela bych tomu veril, treba fabia 1.9TDi/100k ma ve skutecnosti 120k atd.

...razitko od charouze ti sezenu od kdekoho :lol:

Autor:  George V. [ 23 bře 2005 06:58 ]
Předmět příspěvku: 

Já nemachruju. Mám originál příručku k autu, vydanou českým zastoupením Ford a tam je jasně uvedené maximum kroutícího momentu pro motory Zetec 1,6 16v 130Nm při 3000 otáčkách. Vyšší hodnota kroutícího momentu je jen pro auta s automatickou převodovkou (jestli je to 134, nebo 136Nm není tak podstatné). A podobné údaje jsou i v Etzoldovi. Odkud máš těch 134Nm?

Autor:  carPWR [ 23 bře 2005 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
Já nemachruju. Mám originál příručku k autu, vydanou českým zastoupením Ford a tam je jasně uvedené maximum kroutícího momentu pro motory Zetec 1,6 16v 130Nm při 3000 otáčkách. Vyšší hodnota kroutícího momentu je jen pro auta s automatickou převodovkou (jestli je to 134, nebo 136Nm není tak podstatné). A podobné údaje jsou i v Etzoldovi. Odkud máš těch 134Nm?


...vsechny udaje mam z etzolda, vydani 2004, ale tech 134Nm/3000 pisou vsude...

Autor:  George V. [ 23 bře 2005 11:53 ]
Předmět příspěvku: 

Všude se píše 130Nm/3000. Na stránkách Fordfans je k dispozici manuál pro model 95-98 a tam je to také! Nesplet sis takhle náhodou těch 134Nm v Etzoldovi s motorem 1,6 CVH 77kw???

Autor:  carPWR [ 23 bře 2005 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
Všude se píše 130Nm/3000. Na stránkách Fordfans je k dispozici manuál pro model 95-98 a tam je to také! Nesplet sis takhle náhodou těch 134Nm v Etzoldovi s motorem 1,6 CVH 77kw???


...ne nespletl, u etzolda je to napsany dole pod tou tabulkou a ne v ni!! a uvadeji jinde, napriklad: Autosalon 1999 (podporovany casopisy AUto tip, Autoprofi a svet motoru)

Autor:  George V. [ 23 bře 2005 12:21 ]
Předmět příspěvku: 

....pro mne je rozhodující manuál, vydaný výrobcem.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/