fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
klinovy remen http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19297 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mišan26 [ 24 zář 2008 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | klinovy remen |
Nemate nekdo nahdou fotku jak ma byt natazeny klinovy remen na motoru nejak nejde natahnout a nejsem si jisty jestli ho dobre natahuju |
Autor: | mark15 [ 24 zář 2008 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Doufám, že myslíš TEN klínový řemen od alternátoru, nezdá se mi totiž, že by byl "na motoru", spíš "vedle motoru. Pokud tedy, nemáš na mysli rozvodový řemen. Všechno co potřebuješ najdeš tady: http://www.fordfans.cz/download/manual/epdf.rar Jinak alternátor je upevněn celkem třemi šrouby, dva ho drží zespodu, ty utáhni a víc se s nimi nezabývej. Tebe zajímá ten poslední, který se váže k napínáku s drážkou. Prostě na alternátor tlač (směrem od motoru) a ten poslední šroub dotáhni Ale ten řemen nenatahuj jako strunu, jinak ti bude pištět |
Autor: | Mišan26 [ 24 zář 2008 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
mark15 píše: Doufám, že myslíš TEN klínový řemen od alternátoru, nezdá se mi totiž, že by byl "na motoru", spíš "vedle motoru. Pokud tedy, nemáš na mysli rozvodový řemen. Všechno co potřebuješ najdeš tady: http://www.fordfans.cz/download/manual/epdf.rar No me alternator drzej jen dva srouby jeden dlouhatansky a jeden kratky
Jinak alternátor je upevněn celkem třemi šrouby, dva ho drží zespodu, ty utáhni a víc se s nimi nezabývej. Tebe zajímá ten poslední, který se váže k napínáku s drážkou. Prostě na alternátor tlač (směrem od motoru) a ten poslední šroub dotáhni Ale ten řemen nenatahuj jako strunu, jinak ti bude pištět |
Autor: | mark15 [ 25 zář 2008 06:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je divný, u 1.4 by měly bejt celkem tři. Leda žeby ti jeden chyběl. |
Autor: | skaldal [ 25 zář 2008 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
mark15 píše: Doufám, že myslíš TEN klínový řemen od alternátoru, nezdá se mi totiž, že by byl "na motoru", spíš "vedle motoru. Pokud tedy, nemáš na mysli rozvodový řemen. Všechno co potřebuješ najdeš tady: http://www.fordfans.cz/download/manual/epdf.rar No nechci ti do toho kecat, ale když už chceš slovíčkařit, tak místo "klínový" napiš "drážkovaný" řemen a co se týče upevnění a napnutí, tak alternátor je přišroubován k držáku napevno a řemen napíná napínací kladka, takže žádný šponování se nekoná.
Jinak alternátor je upevněn celkem třemi šrouby, dva ho drží zespodu, ty utáhni a víc se s nimi nezabývej. Tebe zajímá ten poslední, který se váže k napínáku s drážkou. Prostě na alternátor tlač (směrem od motoru) a ten poslední šroub dotáhni Ale ten řemen nenatahuj jako strunu, jinak ti bude pištět |
Autor: | mark15 [ 25 zář 2008 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drážkovej by měl leda v případě, že má servořízení. Já ho nemám, tak tam mám klasiku klíňák, a ten se šponuje V kelly mi taky cpali drážkovej, ale řek sem jim že ho nechcu, páč nemám servo |
Autor: | skaldal [ 25 zář 2008 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych se teda spíš divil, kdyby servo neměl. |
Autor: | Mišan26 [ 28 zář 2008 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ servo mam je tam drazkovy jen me zajima jestli je nejak rozdil v drazkovem kdyz mam klimatizaci nebo kdyz je auto bez klimatizace .. |
Autor: | Krtek-NA [ 28 zář 2008 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je potom rozdíl v dýlce. |
Autor: | fenca007 [ 30 zář 2008 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
A podle toho ho musíš koupit |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |