fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

klinovy remen
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19297
Stránka 1 z 1

Autor:  Mišan26 [ 24 zář 2008 19:36 ]
Předmět příspěvku:  klinovy remen

Nemate nekdo nahdou fotku jak ma byt natazeny klinovy remen na motoru nejak nejde natahnout a nejsem si jisty jestli ho dobre natahuju

Autor:  mark15 [ 24 zář 2008 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Doufám, že myslíš TEN klínový řemen od alternátoru, nezdá se mi totiž, že by byl "na motoru", spíš "vedle motoru. Pokud tedy, nemáš na mysli rozvodový řemen. Všechno co potřebuješ najdeš tady: http://www.fordfans.cz/download/manual/epdf.rar

Jinak alternátor je upevněn celkem třemi šrouby, dva ho drží zespodu, ty utáhni a víc se s nimi nezabývej. Tebe zajímá ten poslední, který se váže k napínáku s drážkou. Prostě na alternátor tlač (směrem od motoru) a ten poslední šroub dotáhni ;) Ale ten řemen nenatahuj jako strunu, jinak ti bude pištět :D

Autor:  Mišan26 [ 24 zář 2008 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

mark15 píše:
Doufám, že myslíš TEN klínový řemen od alternátoru, nezdá se mi totiž, že by byl "na motoru", spíš "vedle motoru. Pokud tedy, nemáš na mysli rozvodový řemen. Všechno co potřebuješ najdeš tady: http://www.fordfans.cz/download/manual/epdf.rar

Jinak alternátor je upevněn celkem třemi šrouby, dva ho drží zespodu, ty utáhni a víc se s nimi nezabývej. Tebe zajímá ten poslední, který se váže k napínáku s drážkou. Prostě na alternátor tlač (směrem od motoru) a ten poslední šroub dotáhni ;) Ale ten řemen nenatahuj jako strunu, jinak ti bude pištět :D
No me alternator drzej jen dva srouby jeden dlouhatansky a jeden kratky

Autor:  mark15 [ 25 zář 2008 06:45 ]
Předmět příspěvku: 

To je divný, u 1.4 by měly bejt celkem tři. Leda žeby ti jeden chyběl.

Autor:  skaldal [ 25 zář 2008 07:11 ]
Předmět příspěvku: 

mark15 píše:
Doufám, že myslíš TEN klínový řemen od alternátoru, nezdá se mi totiž, že by byl "na motoru", spíš "vedle motoru. Pokud tedy, nemáš na mysli rozvodový řemen. Všechno co potřebuješ najdeš tady: http://www.fordfans.cz/download/manual/epdf.rar

Jinak alternátor je upevněn celkem třemi šrouby, dva ho drží zespodu, ty utáhni a víc se s nimi nezabývej. Tebe zajímá ten poslední, který se váže k napínáku s drážkou. Prostě na alternátor tlač (směrem od motoru) a ten poslední šroub dotáhni ;) Ale ten řemen nenatahuj jako strunu, jinak ti bude pištět :D
No nechci ti do toho kecat, ale když už chceš slovíčkařit, tak místo "klínový" napiš "drážkovaný" řemen a co se týče upevnění a napnutí, tak alternátor je přišroubován k držáku napevno a řemen napíná napínací kladka, takže žádný šponování se nekoná. :wink:

Autor:  mark15 [ 25 zář 2008 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

Drážkovej by měl leda v případě, že má servořízení. Já ho nemám, tak tam mám klasiku klíňák, a ten se šponuje ;) V kelly mi taky cpali drážkovej, ale řek sem jim že ho nechcu, páč nemám servo :D

Autor:  skaldal [ 25 zář 2008 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych se teda spíš divil, kdyby servo neměl. :wink:

Autor:  Mišan26 [ 28 zář 2008 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

JJ servo mam je tam drazkovy jen me zajima jestli je nejak rozdil v drazkovem kdyz mam klimatizaci nebo kdyz je auto bez klimatizace ..

Autor:  Krtek-NA [ 28 zář 2008 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

no to je potom rozdíl v dýlce. :wink:

Autor:  fenca007 [ 30 zář 2008 00:22 ]
Předmět příspěvku: 

A podle toho ho musíš koupit :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/