fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.6 CVH - žere jak tank
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19371
Stránka 1 z 3

Autor:  odletelo [ 29 zář 2008 09:06 ]
Předmět příspěvku:  1.6 CVH - žere jak tank

Ahoj, mám na 1.6CVH EFi strašně bohatou směs. Spotřeba je kolem 12litru. Mám novou lambdu, měnil jsem map, čidlo teploty vody a nasávaného vzduchu, termostat, nic nepomohlo. Volnoběh za jízdy drží tak 1100-1200 po zastaveni drží 900 a cuká jakoby blbě pálil. Kabely nový, svíčky Bosh taky nový, cívku jsem zkoušel měnit a žádná změna.

Autor:  petansvatos [ 29 zář 2008 09:18 ]
Předmět příspěvku: 

Tlaky?

Autor:  Krtek-NA [ 29 zář 2008 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jak si na to přišel, že je to bohatý. Všechno podstatný pro směs máš defacto nový, tak to nechápu. Co únik, jak na tom vypadaj svíce...(myslím opálení)?

Autor:  odletelo [ 29 zář 2008 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tlaky jsem neměřil.
Z vejfuku je cejtit nespálený benzín a štiplavý zápach, Wartburg tolik nesmrdí. Svíčky vypadají v pohodě, mají cihlový zabarvení.

Autor:  futura [ 29 zář 2008 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ty cidla a lambdu jsi daval novy z kramu? Proc jsi vlastne menil? Zkusil bych kdyztak vratit stary, pokud nebyly evidentne KO. A resetoval jsi po vymene?

Autor:  odletelo [ 29 zář 2008 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

čidla jsou nový, měnil jsem kvůli spotřebě, lambda byla původní tak jsem koupil nějakou univerzální možný je, že je mrtvá. Reset jsem udělal, ale beze změny. Ještě mě napadají rozvody, na značkách seděj, ale třeba je možný, že řemenice na altík není správně nasazená a značka na klice nemusí sedět

Autor:  futura [ 29 zář 2008 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je fakt divny. Univerzal sonda vetsinou maka v pohode, ale bejt tebou, tak radsi jeste omrknu to propojeni konektoru a dratu sondy, tam se to striha a co kdyz je nekde problemek ve spojeni. Nebo zkusit neci funkcni lambdu.Rozvody bych nepodezrival, navic remenice na klice ma klinek, takze jinak dat nejde, remenice na altiku na to nema vliv. A pokud jezdis jen Prahu, tak mi 12 zase jako hruza nepripada, to by se muselo zkusit venku a predpisove. Ale smrad benzinu z vejfuku by fakt napovidal o bohatsi smesi.

Autor:  Krtek-NA [ 29 zář 2008 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

to jo, protože při tomhle mít zabarvení cihlový je nesmysl. Vidím to na špatnej kat. - proto ten zápach + možná netěsnost. Jinak si to nedovedu vysvětlit, nebo jezdíš svižnějc. :!: :wink:

Autor:  odletelo [ 29 zář 2008 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

konektor na lambdu jsem už předělával, kontroloval jsem i kabely do řj. Měřil jsem i poták klapky a ten je taky v pohodě. Po Praze nejezdím, o víkendu jsem jel na chalupu což je cca 130km tam a spotřeba pořád stejná. Jinak mi ještě cuká při 2500 otáček když jedu po městě padesátkou... Jinak odlučovač olejových par je taky nový, tím jsem začínal. Třeba je někde ucpaná hadice na odvětrání kliky, ale to se mi nezdá. Zkusím koupit origo svíčky :wink:

Autor:  odletelo [ 29 zář 2008 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA myslíš netěsnost někde v sání nebo ve vejfuku?

Autor:  Krtek-NA [ 29 zář 2008 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

No myslel jsem paliva, prtože svíčky říkaj - motor je v pořádku. Ale benzin ti teda mizí. Nevím jak je CVH háklivej na svíce, ale originálem jistě nic nepoděláš. Pokud máš ty čidla nový - a to ty svíčky vlastně i říkaj, tak bych tipoval to že ti to někde teče, nebo máš holt těžkou nohu. :!:

Autor:  futura [ 29 zář 2008 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

CVH si vezme daleko vic druhu svicek bez problemu, to fakt neni zmetec. Kazdopadne diky svickam by nezral tolik, venku s lehkou nohou kolem 7, s tezsi nad 8, takze nekde je chybka. Blbej katak ale dobra lambda by podle mne mohly zpusobit smrad, ale ne snad nespalenyho benzinu, spis ten jinej, jako kdyz se misto kataku da rezonator, kvalitu smesi funkcni lambda ohlida, je pred katem.Cukani je taky divny, po rovine i na 5 to clovek jen lechta, kdyby to bylo pod plynem, prece jen bych mel podezreni na kabely a svicky, potak cuka taky rad, ale vetsinou pri zmenach polohy plynu.Vyblikat pamet by snad mohlo jit, dynamickej se mi u tohodle auta nejak nepodaril, ale nez bych sel treba na emise, coz bych videl jako slusnou kontrolu katu a lambdy, zkusil bych aspon to.Vymenovat a prohazovat jednotlivy veci vcetne RJ asi moznost nemas, takze musis mit trpelivost, holt je to ford.

Autor:  doubek [ 29 zář 2008 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

zkus na nastartovaným motoru odpojovat konektory na vstřikách takhle poznáš jestli ti nejakej nechčije když odpojíš konektor a motor pujde dál jako když jsi nic neudělal tak máš v háji vstřik nebo těsnění na něm ;-)

Autor:  fenca007 [ 29 zář 2008 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

Mohly by to být ty vstřiky,už se to tady řešilo.Jestli najdu link,tak ho tu hodím :-)

Autor:  doubek [ 29 zář 2008 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

jo řešilo ale to žralo přez dvacet a byla tam protržená membrána na regulátoru tlaku na liště

Autor:  fenca007 [ 29 zář 2008 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

Pravda membrána :-( a spotřeba jako šlak.Skus ještě origo svíčky motocraft.Ale nejdřív bych to prošel od nádrže až po vstřiky.Je možná jenom někde malá netěsnost a když to je natlačený..:-)

Autor:  odletelo [ 29 zář 2008 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

futura pár věcí navíc mám jako je řj kabeláž pro řj, nějaký ty čidla, cívku. Proházím ty věci a udělám reset a uvidí se, ale tedkon na ulici se mi to nechce, víkend to bude jistit :wink: Lambda je sice nová, ale nevím jestli je dobrá je to magneti marelli made in poland (možná se není čemu divit), odpojeni taky nepomuže

Autor:  odletelo [ 29 zář 2008 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

doubek vstřiky jsem tedkon odpojoval vstřiky a jsou ok, žádný neprotejká... když odpojím hadičku podtlaku na regulátor paliva tak se zvednou trošku otáčky ale cuká pořád. Dá se nejak prověřit, že je ok?

Autor:  Krtek-NA [ 29 zář 2008 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Hledáš blbě, cihlový svice by určitě u ukapájícího vstřiku nebyla. Ten regulátor asi taky nevidím jako možnost, změřit to můžeš, ale nikam to nepovede. Bylo to tady i napsáno.... lambda si to ohlídá. Svíčky jsou taky pěkně zabarvený, prověř to na unik. Vysvětlí to i to cukání, nedistatkem bentinu. :!:

Autor:  futura [ 30 zář 2008 07:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, ze zoufalstvi uz bych sel i po palivovy soustave, tesnost uz tady zminovali, takze bych overil filtr a diobry by bylo i zmerit tlak na liste.
Zacina mi to pripominat dobu, kdy mi vepredu neco bouchalo a nez jsem prisel na vejfuk, tak mam jsem poridil fungl novej predek vcetne kloubu.Zase aspon vim, ze tam se to ted jen tak nepodela.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/