fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Katalyzátor
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19774
Stránka 1 z 3

Autor:  slimseibrneit [ 17 říj 2008 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Katalyzátor

Problémy s katalyzátorem.

Autor:  slimseibrneit [ 17 říj 2008 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

Potřeboval bych poradit když sem měl ucpanej katalyzátor tak sem ho vyklepal a auto při nízkých otáčká cuká a při vyších to docela jede, tak nevim jestli je to tim že je ten katylizáto prázdnej tak to cuká.

Autor:  dzimir [ 17 říj 2008 23:48 ]
Předmět příspěvku: 

Já osobně bych to na kat neviděl, protože čím víc otáček, tím víc výfukových plynů, tudíž čím víc otáček, tím míň výkonu. Mě se kat před rokem rozsypal a částečně ucpal, vůbec to netáhlo, tak jsem ho vymlátil a jezdil zase jak drak. Jestli si ho vymlátil, tak se ti třeba změní výkonová křivka, ale cukat by to nemělo......

Autor:  Krtek-NA [ 18 říj 2008 07:55 ]
Předmět příspěvku: 

akorát takovou poznámečku - výkon roste s otáčkama. Takže čím víc otáček tím víc výkonu. :!:

Autor:  dj.DEKL [ 18 říj 2008 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

Je možný, že lambda dává blbý údaje, protože není ohřátá...

Autor:  slimseibrneit [ 18 říj 2008 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ja nevim ale hned potom vymlácení to začalo dělat tak opravdu nevim.

Autor:  dj.DEKL [ 18 říj 2008 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Jelikož výfuk.plyny nemaj žádnej odpor tak lambda třeba nedává správný údaje... možný je vše.

Autor:  Jiří [ 19 říj 2008 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

Kámoš má vymlácenej kat a lambda mu chodí vpohodě.Má zabudovanej indikátor činnosti lambdy tak to krásně vidí.Jo a žádný cukání se nekoná.

Autor:  slimseibrneit [ 20 říj 2008 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak vám děkuju moc za rady a ještě se zeptám šla by tam lambda z mondea z tý první řady?

Autor:  Wizzy [ 21 říj 2008 07:25 ]
Předmět příspěvku: 

Nejspíš ano - pokud má stejný závit a je taky čtyřdrátová. (když fungují z felicie a univerzály, tak proč ne toto) Ovšem jestli je taky funkční, to u jetých nikdy nevíš.

Autor:  slimseibrneit [ 21 říj 2008 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Je čtyř drátová, i se stejně barevný i stejnej konektor a závit to nevim jestli je stejnel ale asi by mel být. Jo a je z bratrova bouranýho mondea a tam si na nic nestěžoval tak by mohla snad chodit. jo a normálně bych ji moh tam namontovat nebo se musí nějak přes komp?

Autor:  Standa [ 21 říj 2008 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Normálně namontovat, ŘJ můžeš restartovat odpojením Aku na 30 min, ale není to nutné i tak se ŘJ časem naučí sama.

Autor:  slimseibrneit [ 22 říj 2008 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tak díky moc.

Autor:  Honza 2 [ 29 říj 2008 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

:P Ahoj,sleduji tuto debatu a musím se také optat.Byl jsem na měření emisí a naměřily mi prý 15% CO2 a prý za tím stojí Lambda sonda a případně katalyzátor. Nevím jak zjistím špatnou funkčnost konkrétního dílu. Koukal jsem tu na fóru na diagnostiku a nevím zda to mohu i zkontrolovat i u mého vozu a kde mám patřičné konektory na diagnostiku hledat u tohoto typu. Mám Ford Escort 1.6 ccm s rokem výroby 1991 - 3-dveřový.Koupil jsem ho před cca.1.měsícem a mám jen informace tady z fóra. Spotřeba u vozu je do rychlosti 90 km/hod. od 9 1/2 - 10 1/2 litru a to to jezdím jen s lehkou nohou na plynu (je to tady u nás samá zatáčka a jezdím opatrně,vozím syna do školky).
Koupil jsem univerzální Lambda sondu od Bosche a jdou z ni 4 kabely: 2 bily a jeden černej a jedeeen.....a ted nevím: šedý nebo hnědý..
myslím, ze vyhřívaní jsou ty bily..

Je to tak? Jak ji mám zapojit? Nejsem tohoto znalý a proto se musím optat jak na to při výměně tak aby fungovala je bez návodu k montáži ( pouze samotný díl).

Autor:  Technik [ 04 lis 2008 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim fordaci. Cize vcera som namontoval zrepasovany katalizator, ktosi tu vravel ze te nsa neda opravit,, keramiku som nahradil lemnim nerezovim pletivom, zjemnilo to hluk, akosi sa my zda ze sa to ukazalo na vykone aj na spotrebe, ale mam tiez odrbanu lambdu, je pravda ze ju mozem nahradit hciakou kde bude pasovat zavit, a bude svorkontaktova?

Autor:  Nagant [ 04 lis 2008 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Pro Honzu 2:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=44367

Jo a 15% CO2 je správné množství, tak nevím.
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... %E9m#84625

Autor:  Honza 2 [ 05 lis 2008 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

:) Děkuji " Nagant " za odkazy,důkladně jsem to prozkoumal.
Jen mě trochu zaráží,že v tvém příspěvku z 23 říjen 2006, 15:42:23 je hodnota:

Volnoběh: Obsah CO2 [%obj] 15.05
Zvýšené otáčky: Obsah CO2 [%obj] 15.21

je možné,že zpřísnily emisní limity,ale přeci to nemuže být o tolik aby neprošli auta emisní kontrolou??
Mé tvrzení vyvrací další tvůj příspěvěk z 24 října 2008 kdy máš kontrolu O.K.

Mě technik ve stanici STK při kontrole emisí zapojil ten vehement do výfuku auta a kabely na baterku a jal se měřit hodnoty. Koukal jsem na ty jejich budíky a prostřední sloupec na přístroji na ,který mě upozornil, abych se díval vylétl do červeného a povídal mi,že je špatná Lambda a případně katalyzátor. Mám otázku na hodnotu zahřátí ve stupních Celsia - Lambdy,motoru a katalyzátoru před tímto měřením. Před měřením jsem najel max.3 km a ještě jsem musel před měřící stanicí chvíli stát na volnoběhu ( cca.5.min.) než otevřel vrata. Je možné ,že i v tomto by mohl být zakopán tzv.pes ?? Mám na mysli ,krátká vzdálenost na ohřátí součástek a pak případné tzv.uchlastání motoru při volnoběhu před měřením (nepatrně jsem přidával plyn aby se trochu motor ohřál)??
Mylim se a nebo jsou mé dohady oprávněné?

Autor:  angličák [ 05 lis 2008 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Jelikož výfuk.plyny nemaj žádnej odpor tak lambda třeba nedává správný údaje... možný je vše.


Blbost....

Autor:  petansvatos [ 05 lis 2008 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já mám kat pryč, a mám tam místo toho jen trubku, navíc užší než zbytek roury a nemám problém :-)

Autor:  Alven [ 05 lis 2008 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

Honza 2 píše:
je možné,že zpřísnily emisní limity,ale přeci to nemuže být o tolik aby neprošli auta emisní kontrolou??


To imho mozny neni, kazdy auto ma predepsany, jakych hodnot ma dosahovat.. to se menit nemuze...

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/