fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 25 pro 2024 05:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: XR3i
PříspěvekNapsal: 17 lis 2005 17:09 
Ahoj lidi,mam dotaz...prosim vas jak poznam ze mam XR3i???mam to napsane v technicku(resp. na emisich),ale moc se mi tomu nechce verit...
A jeste jak moc velky rozdil je mmezi obyc. druhem motoru a XR3i..diky moc..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2005 19:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
zkoušel jsi VIN dekoder? já mám XR2i napsáno ve velkym techničáku

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 16:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Motor to bude docela těžké určiti když jinak mám Xr3i z roku 87 a mám motor L4B 1,6 i 90 koní s mechanickou stříkačkou KE-Jetronic od Bosche.Pak byli jěště 105 koňský s K-Jetronic a EFI.Podle roku by si měl mít ten poslední model.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: motor
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 00:10 
Offline
Forďák

Registrován: 08 lis 2005 01:24
Příspěvky: 71
Bydliště: Nový Malín (šumpersko)
Ahojky lidičky, já mám nasaný v techničáku 77 kw u motoru a mám typový označení L4B ?? Tak taky nevím ?? A jak mám poznat to KE a K vstřikování ?? Nevíte někdo jak to poznám? :-( Nejsem zase takovej odborník! :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 01:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Kod motoru by na nem mel byt vyrazeny, ale ja jsem ho jeste ani u jednoho sveho nenasel. 4B 66kW, KE Jetronic, LJB 75kW EFI, LNB 97kW RS Turbo(KE jetronic), LRB 77kW K-Jetronic, LUAE (asi 120k) RS 1600i
L4B 77kW je naprosta hovadina :wink:

Poznat motor jde celkem snadno podle vzhledu, kdyz sem hodis fotku, tak Ti reknu, ktery to je.
Jinak hlavne podle interieru (jine sedacky, jiny volant - mensi 36cm, otackomer) a zvenku jine narazniky - vpredu se dvema vystupky a vzadu kridlo.
Jinak, na typovem stitku vpredu je vyrazeny typ GAF byly normalni escorty, ABF xr3i a ABFT RS Turbo. Taky to ale nemusi sedet vzdycky. Hodne aut je strasne dobastlenych, na jinych papirech, atd, takze to chce nejlip videt a zjistit co a jak.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 11:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Drobný detajl jak identifikovat Xr3i když má původní barvu je kolem bočních oken jak přední tak zadní černý rám kolem něho.O tom že bylo vždy jen tří dveřoví ani nemluvě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: rám kolem oken
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 12:09 
Offline
Forďák

Registrován: 08 lis 2005 01:24
Příspěvky: 71
Bydliště: Nový Malín (šumpersko)
Tak ten černej rám tam an 100% je, ale mám jen 66 kwtovej motor, jak je to sakra možný ?? Mám KE-Jetronic a na motoru je na té malé plošce prej vyražený L4B ! :-( Myslíte že by mohl mít těch 77 kw a nebo je to na 100% 66 kw, možná že jen někdo přerazil čísla? Protože na 66 kw je to trochu víc živý ?? Teda oproti kámošově 16 16V, která má těch 66 kw ??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: rám kolem oken
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 12:09 
Offline
Forďák

Registrován: 08 lis 2005 01:24
Příspěvky: 71
Bydliště: Nový Malín (šumpersko)
Tak ten černej rám tam na 100% je, ale mám jen 66 kwtovej motor, jak je to sakra možný ?? Mám KE-Jetronic a na motoru je na té malé plošce prej vyražený L4B ! :-( Myslíte že by mohl mít těch 77 kw a nebo je to na 100% 66 kw, možná že jen někdo přerazil čísla? Protože na 66 kw je to trochu víc živý ?? Teda oproti kámošově 16 16V, která má těch 66 kw ??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 12:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Přeražený číslo je samozřejmě možný.Jinak Xr3i z roku 86-90 má něco málo pod tunu.To má dost velký plus na to aby stejně výkoný motor hýbal těžším autem.Nevím teda kolik váží Escort se Zetecem 1,6 16V ,ale myslím že je těžší. Nic méně plus a mínus Zetec motoru tu byli popsaný teď naposledi je zmíňka zde.
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3774


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 13:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
mrknete sem, doufam, ze to pomuze
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1717

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: L4B
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 13:44 
Offline
Forďák

Registrován: 08 lis 2005 01:24
Příspěvky: 71
Bydliště: Nový Malín (šumpersko)
Aha, tak díky, konečně jsem si jistej v tom, že mám 66kw motor! Kurňa, to se mi moc nelíbí !! :-( Nevíte jakou má ten motor L4B spotřebu ?? Jestli menší jak to LRB ?? A kterej z motorů je lepší ??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 13:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
L4B je vykonnejsi a jednodussi, protoze nema RJ. L4B je takovy elektronicko-mechanicky bastl (budiz utechou, ze RS turbo je na tom stejne)
Asi bych se spis priklanel na stanu LRB. Co se spotreby tyce tak nemuzu soudit... s LRB jsem toho zatim moc nenajezdil a asi ani v normalnim provozu nenajezdim. L4B bere tak kolem 8l prumer

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 17:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím všechny.
Možná mi to nebudete věřit stejně jako spousta jinejch lidí, ale sleduji to pozorně fakt dost dlouho a zjistil jsem , že na delší trasy mi to žere možná něco přes 7 l a ve městě tak 8,5l, ale to se fakt moooc hlídám a jedu na spotřebu.
Jinak ten motor mám taky takovej podivuhodnej (na motoru vyraženo LRB, mám KE-Jetronic a v techničáku 77KW) a dokonce jsem měl s ním i problémy na TK, ale jinak si nemůžu stěžovat ani na spotřebu ani na jízdní vlastnosti.

Řídící jednotka se taký dá rozeznat tak, že se z ní dá opsat číslo (teď nevím které - jsou tam dvě) a když to napíšeš do googlu, tak tam narazíš na jeden německej obchod(jeden z prvních odkazů), na kterým ty jednotky prodávají a jsou u nich informace do jakejch aut se dávali a pod.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 18:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
No, ono je to celkem jednoduchy... LRB K-Jetronic je mechanicka strikacka a jednotku nema vubec ,-))

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 20:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Hmm, tak to je taky pravda :oops:

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 20:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
jestli mas KE-Jetronic a na motoru L4B, tak tech 77kW je asi jenom v tom technicaku ,-)
LRB ma jeste trochu jine vyfukove svody... Ale "zlate ceske rucicky" dokazi tak neuveritelne praseciny, ze bych se uz nedivil asi nicemu.

Ä jeste jedna vec... v 90. roce uz se LRB ani nedelaly. Davaly se misto nich od pulky 89. roku 75kW EFi

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 20:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
No tohle auto je tak, jak ho přivezl známej ze švícarska pro mého dědu, takže ty ručičky byly švícarské :-)
Já jsem se s tím už smířil, že to s tím výkonem nebude takový, ale zase je to ekologičtější ...
Jinak v brzké době stejně plánuji jinej motor popř. jiné auo bez TP v lepším stavu (méně koroze na voze) a přehodit papíry.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 21:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
a 77kw s jednotkama se nedělalo?byly to jenom mechanický střikačky?nebo byly aj typy s ŘJ?nemyslím EFI

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2005 09:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
u xr3i MK4 (86-90) se delaly jen tyhle typy motoru... 77kW mechanika, 66kW elektronicky rizena mechanika a 75kW elekronika.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2005 09:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
nicus píše:
No tohle auto je tak, jak ho přivezl známej ze švícarska pro mého dědu, takže ty ručičky byly švícarské :-)
Já jsem se s tím už smířil, že to s tím výkonem nebude takový, ale zase je to ekologičtější ...
Jinak v brzké době stejně plánuji jinej motor popř. jiné auo bez TP v lepším stavu (méně koroze na voze) a přehodit papíry.


A mas od toho i CH technicak? Je taky mozne, ze ti to zprasili pri prepisu na ceske papiry, nebo to taky muze byt na jinych ceskych papirech (byla to vzdycky nejjednodussi varianta pri dovozu)

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz