fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Pruzkumny dotaz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19827 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | josefosmy [ 21 říj 2008 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | Pruzkumny dotaz |
Zdravim vsechny fanousky Fordu. Zajimalo by me jaky by mel ohlas tady u Vas na foru inzerat na prodej Kitu sani. Slovem Kit myslim presne natvarovanou ocelovou trubku s patricnou prirubou + standartni filtr (kuzel) + nejake ty sponky + navod (pro mene znaly). A ted k hlavni veci: Mam moznost sehnat a natvarovat trubky u sebe doma, dokoupit filtr a prislusenstvi a prodavat to jako komplet. Cenu bych si predstavoval tak 2000 Kc, ale to jeste uvidim, podle toho kolik to zabere casu a jak to bude vypadat. Podmetem tohoto napadu bylo to, kdyz sem videl ceny tuningovych firem za podobne Kity. Ty se pohybovaly od 5,000 do 7,000 Kč . Sice maji vyhodu v tom, ze trubky jsou z hliniku a svary jsou estetictejsi, ale na druhou stranu efekt primeho sani je stejny a navic ja bych trubky delal trochu sirsi. Pripadne bych mohl dodavat pouze trubku (bez filtru) a taky presne nastrihany plech kuli odstineni tepleho vzduchu. Mimichodem trubka by byla nasmerovan, tak aby nasavala co nejstudenejsi vzduch a nebyla zbytecne ostre lamana. Kdyztek napiste svy nazory, popripadne zda-ly by byl zajem. Zatim je vse jen teoreticky. Veskere Napady uvitam. Mozna by tenhle dotaz mel patrit do smetiste, ale verim ze zde je to vice navstevovane a ja potrebuji nazor vice lidi. Dik za odpovedi |
Autor: | josefosmy [ 21 říj 2008 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak kdyby nekdo opravdu malo znaly nevedel k cemu je to dobry, tak vysledek je asi takovej, ze motor jde lepe do otacek, v malejch otackach malinkato lepe tahne a pri seslapnuti plneho plynu ma motor prijemnej zvuk (takovej dunivejsi, ale zdaleka ne jako ladak nebo dira ve vejfuku!!!!). V nekterych pripadech se zkultivuje volnobech, ale to uz je kus od kusu. |
Autor: | Wizzy [ 21 říj 2008 07:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zajímavá nabídka, určitě by se tu pár zájemců našlo - ale byla by to spíš kusovka, než nějaká velkovýroba. Možná by se hodila ukázka nebo náčrt realizace, ať máme představu jak to bude vypadat a mě konkrétně hlavně zajímá to odstínění a nasávání studeného vzduchu... |
Autor: | Mišan26 [ 21 říj 2008 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co nejaky fotky myslis ze bys mohl udelat nejake jinak je to slusne |
Autor: | LeMans [ 21 říj 2008 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky myslím, že nabídka je to slušná a nějaké kšeftíky bys z toho určitě měl, pokud bys to dělal kvalitně. Doporučoval bych ti udělat ukázkový kit na svém autě vyfotit a hodit sem ne forum. takhle perhuba se to těžko hodnotí. |
Autor: | josefosmy [ 21 říj 2008 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dekuji za prispevky, zatim je opravdu vse teoreticke. Az to zkusim na svem aute tak vyfotim a poslu, ale nebude to hned, zatim neni cas. To odstineni nevim jak to pujde u kazdyho auta. Ja mam Hondu Civic a tam se to da krasne nasmerovat skoro az do podbehu kola. jiank zatim nejvetsi problem je v tom, ze bych vzdycky musel mit konkretni typ auta par hodin v rukach a vse si namerit atd.... Zatim bych mel pristup ke kamosovo Escortu, a to je ta 1,6 16V, coz je asi nejcastesi. |
Autor: | Mafie [ 21 říj 2008 15:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Škoda, že jsi to nenabídl dřív, to bych měl zájem. Ale pokud to rozjedeš, možná ti dohodím zájemce. Bratr má taky Civica . |
Autor: | josefosmy [ 21 říj 2008 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak zatim sem udelal takovy hruby nakres, jak bych si to predstavoval. Je to fotka motoru 1,6 16V upravena v programu malovani, takze zadny technicky vykresy necekejte. Bouzel mi, ale nejde obrazek vlozit na ten imageshack.us takze mohu posilat pouze emailem. Kdyby to nekdo chtel videt, tak at hodi email, rovnou bych se i zeptal na par veci. Dale bych chtel rict, ze dekuji za kladny ohlas. Stejny tema sem napsal na foru Hondy a tam my psali, ze kdyz to neni zakulaceny a presne spocitany tak je to k nicemu. Moje osobni zkusenost je zatim takova, ze sem si dal na sveho civica obycejnou ohebnou trubku (nema hladky strany, ale takovy vroubkaty) a zakoncil ji filtrem, takl to neco to malo jak sem uz popisoval dalo. Jakej je Vas nazor na presne vypocty atd...? Podle me je dulezity to, ze trubka je hladka, malo lamana a hlavne sirsi. Na konci samozrejme filtr. |
Autor: | Wizzy [ 21 říj 2008 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já myslím, že na přesné výpočty jsou náročné parohy - prostě od škrtící klapky dál. Před ní to až taková tragedie není. Ona tam nějaká rezonance může být, ale stejně, když si na konec dá každý jiný filtr, tak jsou všechny výpočty v háji zeleném. Ostré hrany a ohyby by měly být co nejméně, to je fakt, ale ono to origo sání taky moc "leštěný" není... Pošli tu malůvku na wizzy(krucanec)jeseniky.net já to zkusím vystavit. |
Autor: | josefosmy [ 21 říj 2008 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo a taky doufam, ze ste pochopily to, ze trubka by byla natvarovana pomoci asi tak 2 az 3 svaru a ne zaoblena jako jsou treba svody nebo tak neco. |
Autor: | josefosmy [ 21 říj 2008 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Wizzy: Tak sem ti to poslal, zkus to kdyztak dat na ten imegeshack.us. Diiiiiiiiiik..... |
Autor: | Wizzy [ 22 říj 2008 08:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
slíbená malůvka Tohle je jeden z častých typů sání, tzv. sání "přes hlavu" - bohužel si myslím, že se ti tam ta roura nevejde, nezavřeš kapotu. Už proto je původní sání zploštělé. Řešením by bylo napojit rouru na ten plast až před hlavou místo té vlovcové trubky. (jestli to ještě má smysl) Další velmi častý typ je ukázka od Mišella, kdy je škrtící klapka umístěná otvorem nahoru - zde je prostor pro tažení trubky bokem. Ještě se do té trubky musí udělat díra pro čidlo teploty vzduchu, ale to už je detail. A třetí skupina jseou eresa - sice jich je poměrně málo, ale myslím, že kluci by o to měli taky zájem. RS2000 má sání úplně jiné a navíc má na airboxu volnoběžný ventil - to bude trochu ořech... (angličák tam ale jakýsi hrnec má, takže to nějak pořešil, mohl by poskytnout konzultaci. Každopádně určitě ale všechny bude zajímat vyřešení odstínění a nasávání čerstvého luftu... Já osobně mám druhý typ, kde je sání bokem a konus jsem už jeden čas měl, ale právě kvůli tomu, že bez odstínění je to jen "zvukové" řešení, tak jsem se vrátil k originálnímu airboxu s bavlněnou vložkou... |
Autor: | Jerikkk [ 22 říj 2008 08:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já to mám takhle: A takhle mám přívod vzduchu. Jen mi tam ještě chybí odstínění ale nějakej plán už mám v hlavě |
Autor: | josefosmy [ 22 říj 2008 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem chlapci zjistil, ze neoriginalni sani udelany presne na typ auta vyjde na nejakech 1500 Kc + filtr. Navic je to hezky zaobleny, bez svaru a hlinikovy. Takze by proti tomu muj vytvor vypadal trosku smesne. Jinak to sani jak sem nacrtl si muzete udelat klido sami, staci vam svarecka. Ja si to casem udelam na svym aute, ale prodavat to nebudu, zabralo by to moc casu.Hlavne to mereni, musel bych mit kazdy auto v rukach a to je nerealny. A to odstineni sem myslel pomoci plechu, tak jak to ma kazdej tuner. Jinak sem dostal takovej napad, ale bude to asi blbost: Bylo by k necemu dobry udelat si to sani jak sem psal vise a do vnitr, co nejbliz skrtici klapce vsadit elektromoturek s nejakou vrtuly nebo spis turbinkou??? Proste tam ten vzduch pekne vhanet. Zajimalo by me jestli vytvorenej tlak by byl aspon o neco vetsi nez vytvorenej podtlak valcema. Snad mi rozumite. Prosim o nazory....... |
Autor: | Plazák [ 22 říj 2008 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už jsme se tu dříve shodli na tom,že to je blbost.Takové kraviny na nachytání tuzerů se dokonce prodávají. |
Autor: | Wizzy [ 22 říj 2008 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo tohle "turbo" se tu už taky někde probíralo... Samozřejmě je to blbost, ale jestli se ti chce, počti si... http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4274 |
Autor: | Plazák [ 22 říj 2008 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Jo tohle "turbo" se tu už taky někde probíralo...
Byl jsem rychlejší parde! |
Autor: | Wizzy [ 22 říj 2008 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale já to mám i s odkazem |
Autor: | josefosmy [ 22 říj 2008 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz uz sme tedy opustily od debaty jak dostat vic vzduchu do motoru, tak by mozna stalo za to pouvazovat o tom, jak ho nejlepe ochladit. To je taky velmi dulezite. Nekde sem cetl, ze nejchladnejsi vzduch (u motoru) je u podbehu kola. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |