fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RS2000 teplota oleje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=20277
Stránka 1 z 2

Autor:  lubouš [ 15 lis 2008 18:45 ]
Předmět příspěvku:  RS2000 teplota oleje

Zdravím,má RS2000 v originálu budík na teplotu oleje?Já ho tam totiž mám,ale nepřijde mi že by byl origo Ford,a při výměně motoru jsem zjistil,že to teplotní čidlo co bylo našroubovaný místo výpušťáku na vaně,je nějaký šílený dílo kohosi,zbouchaný někde ve svěráku...když jsem to viděl,nechtělo se mi to dávat z5.Tak se chci optat,jestli ho máte,tak kde máte našroubovaný čidlo,popř. nemáte-li to čidlo někdo navíc.DK

Autor:  Alven [ 15 lis 2008 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

nema normalne tenhle budik.

Autor:  Bery [ 15 lis 2008 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Není mi známo že by RS2000 mělo budík na teplotu oleje.To měl Cosworth. Možný je ,že někdo přendal celý přístroj z Cose. Standartně se dodělávají snímače teploty motorovýho oleje do zátky na vypouštění. Nejjednoduší a nejrychlejší způsob.

Autor:  Tormen [ 15 lis 2008 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

Nemáš nějakou fotku interiéru? Zajímalo by mě, kde je ten budík umístěnej.... jen pro info...

Autor:  angličák [ 16 lis 2008 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

...to bych taky chtel videt....jinak stejne jako ostatni..RS nic navic nemelo...na to asi u Forda prestali mit bunky...coz nechapu...kdyz do 70 tych let v kazdem lepsim Taunusu, GT/Lotus Cortine, Granade a buhvi cem bylo budiku jak na orloji...

Autor:  Bery [ 16 lis 2008 13:38 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
...na to asi u Forda prestali mit bunky...coz nechapu...kdyz do 70 tych let v kazdem lepsim Taunusu, GT/Lotus Cortine, Granade a buhvi cem bylo budiku jak na orloji...


Komerční záležitost cena vozu by se pak vyšplhala na nesmysl který je pak neprodejný.Ford v USA neznamená nic jiného než pracovní auto a nebo pak motorsport. Prostě z toho udělaly socku. V Angliji to pojaly jako vše královsky a uděly modely o kterých se zmiňuješ do Německa pak prešla část výroby a dnes to vypadá tak jak to vypadá. Nic zajímavýho a když tak za ranec a to pak je dobrý sledovat zbytek trhu to se jeden diví.

Autor:  Lubak [ 16 lis 2008 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

jak píše angli a ostatní, žádné RS nemá origo budík na teplotu oleje. Osobně jsem ho dodělával, nechá se koupit redukční kroužek včetně čidla pod olejový filtr, tak jsem to řešil já, a k tomu pak budík a natáhnout kabely a funguje to vcelku good, jezdím s tím asi dva měsíce. případně kdyby bylo potřeba najdu někde kontakt kde prodávají ten redukční kroužek pod filtr

Autor:  LeMans [ 16 lis 2008 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

a kolik ti to asi tak ukazuje když tomu dáš záhul? já jen abych věděl jestli teda řešit nebo neřešit chladič oleje...

Autor:  Jimmy [ 17 lis 2008 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

Ten redukční kroužek mě docela zajímá - kolik to vychází a kde?

Autor:  lubouš [ 17 lis 2008 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

aha,a neměly to třeba jen 4x4?Fotku sem kdyžtak ještě hodím,jinak je ten budík v kastlíku na kazety dole pod radiem,v levý části.Jináč s pod filtr už nic dávat nebudu,když jsem měnil motor,zjistil jsem,že kvůli tej špajzce 4x4 musím dát pod olejovej filtr,takovej podivnej nástavec.už se tam hrabat nechci :) ...k té teplotě-když sem tomu dal fakt nažrat,tak ta rafika ukazovala něco kol 80,90 stupňů,možná i víc,už si nepamatuju,je to trochu dýl co mi to nefakčí....

Autor:  Jimmy [ 17 lis 2008 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

Ne Escorti RS2000 neměly nikdy ukazatel teploty oleje - ani 4x4. a ta teplota olejej je nějaká moc nízká nee?

Autor:  Lubak [ 17 lis 2008 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

mrknu po shopu kde jsem kupoval mometník. Jinak co se týče teploty, tak to vcelku sleduju, ale mám to krátkce.
Jinak prvních 10-15 km auto trvá aby se olej trošlu vůbec ohřál na cca. 70 st. po 15 km začínám trošku šlapat a teplota po cca. 20 - 25 km vzroste na 80-85, když ho pak začnu honit fest a je venku teplo tak není problém olej mít kolem 90-95

Autor:  Lubak [ 17 lis 2008 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

http://tuning.autodoplnky.cz/adaptery-m ... 99&from=10
tady jsem kupoval potřebnej mezikus pod olejový filtr montáž v pohodě, koupil jsem u budík s čidlem a vypadá to, že vše funguje v pohodě,
Budík jsem původně umístil pod rádio do kasltíku na kazety, ale nepřipadalo mi to moc dobrá co se týče výhledu na něj, tak jsem ho nakonec umístil před spolujezdce do levé části palubovky a natočenej na mě. mrkni po fotce jelsti najdu

Autor:  Lubak [ 17 lis 2008 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

ObrázekObrázek
tady jedna fotka interiéru už s přebudovaným měřákem na teplotu oleje, jak jsem psal je proti spolujezdci z fotky není moc vidět, foceno mobilem proto i ty vy.... barvy

Autor:  Floki [ 17 lis 2008 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

těch 80-90 stupnů se mi zdá nějak málo ne?

Autor:  Lubak [ 17 lis 2008 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

NO po 20 km je to mezi 80-90 je to normální teplota pokud jedu normální jízdu a nestojím mu na krku. Přes 90 to jde jakmile je venku více jak 25 stupnů a já ho přikrmím tak pak jde teplota nahoru přes 90

Autor:  lubouš [ 17 lis 2008 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

tady je foto toho budíku http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... &pos=-1282

Autor:  futura [ 18 lis 2008 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tak orloj, to je moje, taky jsem dobastloval budicky a s tou teplotou jsem nejak jinde, asi se mi to nejako vic hreje, ale je mozny, ze jde o nevhodne posazeny cidlo. Mam ho taky ve vypustaku, kam stejka rovnou zhavej olej z ostriku pistu, na teplote se projevi kazdej delsi kopec, nebo vetsi a delsi pridani plynu. Pokud je min, jak 10 nad nulou, tak mi teplota i pri velkym zatizeni nepresahne 95, pri normalni jizde 80, jak je kolem 20 a vejs, neni problem se dostat pri drsnejsim zpusobu na 120, jestli by to lezlo vejs jsem nezkousel, tohle cislo me vzdycky prinutilo ubrat.Podotykam, ze kvuli tomu jsem poridil chladic oleje, takze pod filtrem mam bazmek na zapojeni a proto tam nemuzu dat cidlo.V posledni dobe zacinam mit pochybnosti, jestli by hodnoty, namereny tady nebyly treba jiny, nizsi. Jinak co vim, tak na jinejch forech se vetsinou teplota pohybuje kolem 100-110 pri ostrejsi jizde.A vzhledem k tomu, ze budiky na olej jsou cejchovany do 150, asi na tom neco je.

Autor:  Lubak [ 18 lis 2008 09:08 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jak píše futy, při ostřejší jízdě a to už fakt ostřejší když je venku víc jak 20 tak se mi teplota vyhoupne ke stovce někdy přesáhne ale nad 110 jsem se nedostal, asi to málo honím. Velký guru futura asi šlape na krk víc:-)

Autor:  futura [ 18 lis 2008 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Blbost, jezdim jako klobouk, ale obcas se clovek neudrzi, fakt podezrivam to umisteni cidla ve vane, protoze kdyz jsem mel totez v 1,8 105k, byt prestaveny na 130k, ktera ostrik pistu nemela, tak mi ta teplota taky tolik nelezla nahoru. A kdyz vezmu, ze se drzis v lidskych hopdnotach, a pritom Pinto svym zpusobem taky urcity ostrik nahoru, aspon z ojnice ma,tak zacinam uvazovat o jinym umisteni, ale zatim spis v teoreticky rovine, je dost jiny prace. Dost zajimavy by mohly bejt vysledky mereni nekoho s 2l, nebo 1,8 130k, jaky hodnoty ma a kde cidlo.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/