fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 07:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pořád cuká
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 22:20 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
Mám dotaz , pořád mi cuká auto když dám malo plynu a nebo když brzdim motorem tak kolem 2500 otáček při bržděni začne cukat jak když chce jet !! V koloně , když se jen tak popojíždí třeba na dvojku , v kidu žádnej spěch tak dělá to samé a to ho nepodtáčim ¨!! je tam snad všechno vyměněný !! kabely ke svíčkam , rozdělovač , svíčky , palivovej a vzduchovej filtr , atd !! byl na měření tlaků a motor je prej ve skvělí kondici :) tak faakt nevi !! prosím o radu :)

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 06:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Zkusil bych ještě reset ŘJ.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 06:33 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
jak to mám udělat a hlavně jestli tím něčemu neublížim ?? abych pak nemusel kupovat novou řídící jednotku :) mám 88 tak nevim jestli to půjde , ale díkes . Nějak mi popiš jak na to a já to udělám :)

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 11:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Nějak jsem přehlíd, že máš r.v. 88, takže ani nevím, jestli je to stříkačka, nebo karbec.

ŘJ mají jen stříkačky a reset se provádí odpojením baterky na 15-20 min. Pak se stačí autem tak 8-10km projet - při téhle jízdě se ŘJ učí = sbírá údaje z čidel a nastavuje si hodnoty. V chytrých knížkách se uvádí ještě jiný postupy učení ŘJ. Např. 3 min zahřát na volnoběhu, pak 2 min držet 1200RPM, pak projížďka (ještě je otázka, jestli to dělat při studeném, nebo teplém motoru). Ten reset se doporučuje vždy při provádění výměn filtrů, svíček, čidel, termostatu nebo jiných opravách motoru. Jedinej následek je, že po znovupřipojení baterky budeš muset odkódovat rádio a znovu naladit (pokud takový máš) :lol:. A hlavně nezapomeň vytáhnout klíč ze zapalování a strčit do kapsy, pokud máš centrál, protože při znovupřipojení baterky to může auto zamknout.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 14:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Taky mi bejvaly auto cukalo,pri nizkejch i vysokejch otackach - nakonec to bylo propalenym tesnenim pod hlavou.Jedna z moznosti.

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 16:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To Psycho:
Kindlik psal, že měřili tlaky a výsledek OK, to by snad špatný těsnění pod hlavou odhalilo.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 18:11 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
no tlaky sou OK , rikal že je ten motor v dobrý kondici na to že to je rv.88 , to stou ŘJ nevim jestli do toho mám jít nebo ne , abych jí neposral :( je to stříkačka , asi :) je to KE-Jetronic , tak nevim , já se v motorech moc nevyznám :) Díkes za rady

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 18:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
MV píše:
To Psycho:
Kindlik psal, že měřili tlaky a výsledek OK, to by snad špatný těsnění pod hlavou odhalilo.
Jéjé,já už většinou poslední řádky nedočítám a v tomto případě se mi to stalo osudným. :oops:

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 20:54 
. . zkus omrknout prvne lambdasondu . Ttaky prej auto cuka, kdyz je lambdasonda chladna (obcas byva zakryta nejakym plachem a kdyz ho nejakej "tuner" oddela, tak pak se divi :-) . .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 22:31 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
kao píše:
. . zkus omrknout prvne lambdasondu . Ttaky prej auto cuka, kdyz je lambdasonda chladna (obcas byva zakryta nejakym plachem a kdyz ho nejakej "tuner" oddela, tak pak se divi :-) . .

na ní už sem koukal , ale je problém , že na ní člověk pouhym pohledem nepozná jestli je KO nebo OK , a je mi líto dát třeba litr za jinou , jen na skoušku . Psal sem jestli tu z fóra nemá taky 88 1,6 66kw na rozebrání , že bych si půjčil tu sondu na vyzkoušení . Kupovat ji na blint se mi zrovny fakt moc nechce :lol:

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 22:31 
Kindlik píše:
no tlaky sou OK , rikal že je ten motor v dobrý kondici na to že to je rv.88 , to stou ŘJ nevim jestli do toho mám jít nebo ne , abych jí neposral :( je to stříkačka , asi :) je to KE-Jetronic , tak nevim , já se v motorech moc nevyznám :) Díkes za rady

K-Jetronic by měla být stříkačka . Mrkni na úvodni stránku ( typy motorů 86 a výše )


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 23:17 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
Rumcajs píše:
Kindlik píše:
no tlaky sou OK , rikal že je ten motor v dobrý kondici na to že to je rv.88 , to stou ŘJ nevim jestli do toho mám jít nebo ne , abych jí neposral :( je to stříkačka , asi :) je to KE-Jetronic , tak nevim , já se v motorech moc nevyznám :) Díkes za rady

K-Jetronic by měla být stříkačka . Mrkni na úvodni stránku ( typy motorů 86 a výše )

no co vim tak K-Jetronic je mechanický vstřik paliva a já mám KE-Jetronic což je nejhorší varianta :) mechanický vstřikovaní ke kterýmu přidali elektroniku :) hovada :evil:

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 23:34 
hmmm !!! kdysi sem měl fávo lse ( ekotronik ) nějaký elektronicky řízený
karbec. úplně stejný případ :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 23:46 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
no jo , to nejhorší co může bejt :lol: jakožto vystudovaný diagnostik mě napadlo dát to na diag , ale nevim kam . Každej za to chce peněz jak sr.č.k :evil: diagnostici sou nenažraný :) nevim co s tim . Jako řešení mě napadlo dát tam 105PS mechanickejch a bude po elektronice :lol: ale dopadne to tak , že ho budu ničit tak dlouho , dokud se nerozskočí a pak koupim něco jinýho . Novějšího :lol:

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 08:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Rumcajs píše:
hmmm !!! kdysi sem měl fávo lse ( ekotronik ) nějaký elektronicky řízený
karbec. úplně stejný případ :cry:


elektronicky rizenej karburator na favu je des, ale to je neco jinyho nez elektronicky rizenej mechanickej vstrik!

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 18:54 
carPWR píše:
Rumcajs píše:
hmmm !!! kdysi sem měl fávo lse ( ekotronik ) nějaký elektronicky řízený
karbec. úplně stejný případ :cry:


elektronicky rizenej karburator na favu je des, ale to je neco jinyho nez elektronicky rizenej mechanickej vstrik!

jasný chápu. já jen myslel že to taky byl děs a hrůůůůza !!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: pořád cuká
PříspěvekNapsal: 22 čer 2005 06:08 
ahoj, já mám taky 1,6i rv 88 a mám tam k-jet. ke-jet měli jen turba. rozdíl je ve váze vzduchu. mě to cuká při povnoměrný jízdě, třeba při 60ti


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: pořád cuká
PříspěvekNapsal: 22 čer 2005 08:57 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
annatom píše:
ahoj, já mám taky 1,6i rv 88 a mám tam k-jet. ke-jet měli jen turba. rozdíl je ve váze vzduchu. mě to cuká při povnoměrný jízdě, třeba při 60ti

To neni pravda , KE-Jetronic měli normálně i 1,6 66Kw , ten mám já a mám taky 88 . Je tam rozdíl v tom , že tam přidali elektroniku kvůli emisím . Sou to hovada :twisted:

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pořád cuká
PříspěvekNapsal: 22 čer 2005 14:16 
teď sem koukal do mánuálů, podle techničáku mám 1,6i a podle obrázků v manuálu to je xr3i. jak vypadá tvoje vstříkování? mám v tom 2 řídící jednotky!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2005 14:34 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
Záleží na tom , že xr3i 105ps je čistě mechanickej vstřik , ale 66kW se dělali i KE-Jetronic a poznáš to podle těch krabiček co sou přidaný oproti K-Jetronic na ty velký krabici co je filtr , je tam myslim jedna navíc ! Nevim jak sem hodit obrázek , tak to nemůžu ukázat názorně :)

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz