fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Pořád cuká http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2032 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kindlik [ 29 bře 2005 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | Pořád cuká |
Mám dotaz , pořád mi cuká auto když dám malo plynu a nebo když brzdim motorem tak kolem 2500 otáček při bržděni začne cukat jak když chce jet !! V koloně , když se jen tak popojíždí třeba na dvojku , v kidu žádnej spěch tak dělá to samé a to ho nepodtáčim ¨!! je tam snad všechno vyměněný !! kabely ke svíčkam , rozdělovač , svíčky , palivovej a vzduchovej filtr , atd !! byl na měření tlaků a motor je prej ve skvělí kondici tak faakt nevi !! prosím o radu |
Autor: | George V. [ 30 bře 2005 06:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkusil bych ještě reset ŘJ. |
Autor: | Kindlik [ 30 bře 2005 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak to mám udělat a hlavně jestli tím něčemu neublížim ?? abych pak nemusel kupovat novou řídící jednotku mám 88 tak nevim jestli to půjde , ale díkes . Nějak mi popiš jak na to a já to udělám |
Autor: | George V. [ 30 bře 2005 11:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nějak jsem přehlíd, že máš r.v. 88, takže ani nevím, jestli je to stříkačka, nebo karbec. ŘJ mají jen stříkačky a reset se provádí odpojením baterky na 15-20 min. Pak se stačí autem tak 8-10km projet - při téhle jízdě se ŘJ učí = sbírá údaje z čidel a nastavuje si hodnoty. V chytrých knížkách se uvádí ještě jiný postupy učení ŘJ. Např. 3 min zahřát na volnoběhu, pak 2 min držet 1200RPM, pak projížďka (ještě je otázka, jestli to dělat při studeném, nebo teplém motoru). Ten reset se doporučuje vždy při provádění výměn filtrů, svíček, čidel, termostatu nebo jiných opravách motoru. Jedinej následek je, že po znovupřipojení baterky budeš muset odkódovat rádio a znovu naladit (pokud takový máš) . A hlavně nezapomeň vytáhnout klíč ze zapalování a strčit do kapsy, pokud máš centrál, protože při znovupřipojení baterky to může auto zamknout. |
Autor: | Psycho [ 30 bře 2005 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mi bejvaly auto cukalo,pri nizkejch i vysokejch otackach - nakonec to bylo propalenym tesnenim pod hlavou.Jedna z moznosti. |
Autor: | MV [ 30 bře 2005 16:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Psycho: Kindlik psal, že měřili tlaky a výsledek OK, to by snad špatný těsnění pod hlavou odhalilo. |
Autor: | Kindlik [ 30 bře 2005 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tlaky sou OK , rikal že je ten motor v dobrý kondici na to že to je rv.88 , to stou ŘJ nevim jestli do toho mám jít nebo ne , abych jí neposral je to stříkačka , asi je to KE-Jetronic , tak nevim , já se v motorech moc nevyznám Díkes za rady |
Autor: | Psycho [ 30 bře 2005 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
MV píše: To Psycho: Jéjé,já už většinou poslední řádky nedočítám a v tomto případě se mi to stalo osudným.
Kindlik psal, že měřili tlaky a výsledek OK, to by snad špatný těsnění pod hlavou odhalilo. |
Autor: | Návštěvník [ 13 čer 2005 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
. . zkus omrknout prvne lambdasondu . Ttaky prej auto cuka, kdyz je lambdasonda chladna (obcas byva zakryta nejakym plachem a kdyz ho nejakej "tuner" oddela, tak pak se divi . . |
Autor: | Kindlik [ 13 čer 2005 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
kao píše: . . zkus omrknout prvne lambdasondu . Ttaky prej auto cuka, kdyz je lambdasonda chladna (obcas byva zakryta nejakym plachem a kdyz ho nejakej "tuner" oddela, tak pak se divi . .
na ní už sem koukal , ale je problém , že na ní člověk pouhym pohledem nepozná jestli je KO nebo OK , a je mi líto dát třeba litr za jinou , jen na skoušku . Psal sem jestli tu z fóra nemá taky 88 1,6 66kw na rozebrání , že bych si půjčil tu sondu na vyzkoušení . Kupovat ji na blint se mi zrovny fakt moc nechce |
Autor: | Návštěvník [ 13 čer 2005 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kindlik píše: no tlaky sou OK , rikal že je ten motor v dobrý kondici na to že to je rv.88 , to stou ŘJ nevim jestli do toho mám jít nebo ne , abych jí neposral je to stříkačka , asi je to KE-Jetronic , tak nevim , já se v motorech moc nevyznám Díkes za rady
K-Jetronic by měla být stříkačka . Mrkni na úvodni stránku ( typy motorů 86 a výše ) |
Autor: | Kindlik [ 13 čer 2005 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rumcajs píše: Kindlik píše: no tlaky sou OK , rikal že je ten motor v dobrý kondici na to že to je rv.88 , to stou ŘJ nevim jestli do toho mám jít nebo ne , abych jí neposral je to stříkačka , asi je to KE-Jetronic , tak nevim , já se v motorech moc nevyznám Díkes za rady K-Jetronic by měla být stříkačka . Mrkni na úvodni stránku ( typy motorů 86 a výše ) no co vim tak K-Jetronic je mechanický vstřik paliva a já mám KE-Jetronic což je nejhorší varianta mechanický vstřikovaní ke kterýmu přidali elektroniku hovada |
Autor: | Návštěvník [ 13 čer 2005 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmm !!! kdysi sem měl fávo lse ( ekotronik ) nějaký elektronicky řízený karbec. úplně stejný případ |
Autor: | Kindlik [ 13 čer 2005 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jo , to nejhorší co může bejt jakožto vystudovaný diagnostik mě napadlo dát to na diag , ale nevim kam . Každej za to chce peněz jak sr.č.k diagnostici sou nenažraný nevim co s tim . Jako řešení mě napadlo dát tam 105PS mechanickejch a bude po elektronice ale dopadne to tak , že ho budu ničit tak dlouho , dokud se nerozskočí a pak koupim něco jinýho . Novějšího |
Autor: | carPWR [ 14 čer 2005 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rumcajs píše: hmmm !!! kdysi sem měl fávo lse ( ekotronik ) nějaký elektronicky řízený
karbec. úplně stejný případ elektronicky rizenej karburator na favu je des, ale to je neco jinyho nez elektronicky rizenej mechanickej vstrik! |
Autor: | Návštěvník [ 14 čer 2005 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
carPWR píše: Rumcajs píše: hmmm !!! kdysi sem měl fávo lse ( ekotronik ) nějaký elektronicky řízený karbec. úplně stejný případ elektronicky rizenej karburator na favu je des, ale to je neco jinyho nez elektronicky rizenej mechanickej vstrik! jasný chápu. já jen myslel že to taky byl děs a hrůůůůza !!!! |
Autor: | Návštěvník [ 22 čer 2005 06:08 ] |
Předmět příspěvku: | pořád cuká |
ahoj, já mám taky 1,6i rv 88 a mám tam k-jet. ke-jet měli jen turba. rozdíl je ve váze vzduchu. mě to cuká při povnoměrný jízdě, třeba při 60ti |
Autor: | Kindlik [ 22 čer 2005 08:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pořád cuká |
annatom píše: ahoj, já mám taky 1,6i rv 88 a mám tam k-jet. ke-jet měli jen turba. rozdíl je ve váze vzduchu. mě to cuká při povnoměrný jízdě, třeba při 60ti
To neni pravda , KE-Jetronic měli normálně i 1,6 66Kw , ten mám já a mám taky 88 . Je tam rozdíl v tom , že tam přidali elektroniku kvůli emisím . Sou to hovada |
Autor: | Návštěvník [ 22 čer 2005 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | pořád cuká |
teď sem koukal do mánuálů, podle techničáku mám 1,6i a podle obrázků v manuálu to je xr3i. jak vypadá tvoje vstříkování? mám v tom 2 řídící jednotky!! |
Autor: | Kindlik [ 22 čer 2005 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží na tom , že xr3i 105ps je čistě mechanickej vstřik , ale 66kW se dělali i KE-Jetronic a poznáš to podle těch krabiček co sou přidaný oproti K-Jetronic na ty velký krabici co je filtr , je tam myslim jedna navíc ! Nevim jak sem hodit obrázek , tak to nemůžu ukázat názorně |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |