fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ford Orion - Niekolko otazok
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=20325
Stránka 1 z 1

Autor:  Technik [ 17 lis 2008 22:41 ]
Předmět příspěvku:  Ford Orion - Niekolko otazok

TAkze Pani a dami. Dokoncil som ford escort combi, a teraz som kupil ford orion, ale bez elektroniky :lol: ( Chvala bohu) MAm ale par otazok:
NA kolko by malo dobjat naprazdno a pod zatazou?
Ako namontujem pridavny otackomer, vzhaldom na to ze predosli majitel odcvakol kabelaz z povodneho.
Mozem si nahodit zadne kridlo, ked som ho virobil sam, a nekupoval som ho, cize nani na nom vyrazene E-cko? a taktiez prdne difuzori, na kapotu, koli nutenemu privodu vzduchu do motora
MA niekto skusenosti z ostrou vackou a lestenhou klukovkou?
MOzem ku povodnej ositkovke, pripojite este jednu na ktoru sa napichnuostatne sporebice, ktroe sa nevojdu na povodu?
hmmm tolko ohladom orionu a este ejdna otazocka ohladom Escorta. NApajal som radio a poradilo sa my vyskratovat dva poistky. Radio sice fuguje, ale zas pre zmenu blbne radiaca jednotka, resetoval som ju, naformatoval, po nastartovani islo auto Ok, ale po nasldenom vipnuti motora a nasladnehonastartovania zacala blnut zas. V com to je? A este jedna otazka. NA vodicovej strane pod krytom pri nohe je nejaka cierna skrinka, s malim bielim tlacikom. Co je to? nejaky hlavni istic? Diky moc za odpovede

Ford Escort 1,6 EFI 77KW R.v 91
Ford Orion 1,6 CL 66KW R.V.87

Autor:  Bumerank [ 18 lis 2008 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

vemu to odzadu a napíšu co vím:
- ta skříňka u řidičových nohou je spínač, kterým se vypne přívod paliva (respektive palivová pumpa) při nárazu (tlačítkem se opět spustí)
- s problémy s elektrikou bych doporučil začít s přepájením pojistkovky
- dobíjení bez záteže: kolem 13,5 - 14V, se zapnutými světly něco kolem 13,3V (nebo mě možná někdo opraví)
...jinak s tou pojistkovkou - rozumím správně, že chceš na tu původní přidat další pojistkovku? ..a nestačila by jen pojistka?? ..existují takové jakoby pouzdra s paticí pro pojistku, které se umístí někam na napájecí kabel :-)

Autor:  Technik [ 18 lis 2008 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank - No novu poistkovku chcem koli tomu ze sa chyxtam podsvietit podvozok, a este nejake pridavne svetla k tomu, no a este taka drobnost ze do masky pojdu aj modre stroboskopi, vzhladom na to ze auto budem vyuzivat aj na sluzobne potrebi :lol: , ale nie som policajt :-) Inak. AM niekto skusenost z montazou turba do miotora ktori ma karburator??

Autor:  LeMans [ 18 lis 2008 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

no křídlo si tam dát můžeš, ale policajti tě za to můžou teoreticky prcat.
Na vačky atd. se vykašli, zkus si to tu projít a dozvíš se proč, nebudu to vypisovat po milionté. Mě přijde že termín ostrá vačka je prostě zaklínadlem a motlidbou každého tunera i když vlastně ani neví oč se přesně jedná.
pokud jsi připravený že by taková úprava aby měla opravdu smysl mnohonásobně překročila cenu auta tak s chutí do toho.
elektrice prd rozumím tak do té se montovat nebudu.
Já sice prd rozumím všemu, ale něčemu přece jen o něco mín prd :)

Autor:  Jerikkk [ 18 lis 2008 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pokud to křídlo není žádnej extrém tak to bude snad i v poho.

Autor:  Technik [ 19 lis 2008 22:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jerikkk. No to kridlo neni ziadny extrem je vypalene z duraloveho plechu, a vsetko je rucna/strojova praca, proste jediny orginal, co sa tika tej ostrej vacky, tak tu som uz vyskrtol zo zoznamu, vzhladom na to ze by som musel prepbaza aj ventily, valcovu hlavu atd. a tolko volneho casu v praci nemam. ale mam este jeden agregat, tak na nom urobim taky mali pokus, idem zobrat z hlavi tak 0,5-1 mm, cim zmensim kompresny priestor, taktiez sa snazim uroit nuteny prisun vzduhu. Otazka, ma stym niekto nejake skusenosti? no este ma napadla jedna zvrhlost, skusal uz niekto namontovat turbo na karburatorovi agregat?

Autor:  Wizzy [ 20 lis 2008 08:13 ]
Předmět příspěvku: 

Řekl bych, že s turbem budeš muset na tom karbecu překopat vzdušníky a dát podstatně větší trysky, možná pořešit i tlak paliva. Aby to stíhalo dávat šťávu ve vysokejch, jinak to pojede na chudou směs a riziko propálení pístu se zvyšuje.

Autor:  LeMans [ 20 lis 2008 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

ty vzhledem k tomu, že se tady ptáš na takové celkem jednoduché záležitosti, tak bych být tebou s tím turbením počkal dokud nezískáš dostatek zkušeností. hlavu shazovat o millimetr to už je hazard, protože tam zvýšíš tlaky jako kráva a mělo by to jít stejně jako vačka ruku v ruce se spoustou dalších uprava aj tak by ten motor toho asi moc nevydržel...

Autor:  Technik [ 20 lis 2008 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans. Ako robim vo firme, kde sa opravuju auta, cize niektore veci nie su vonkoncom problem, ci uz doriesit, alebo vyrobit, ako nie tak davno som dokonicl jeden escort, ktori sme len dotiahli ku mne, a nebolo to prve auto. Ide o to ze v niektorich veciach sa radsej poistim, co sa tika tej hlavi tak norma dovoluje stiahnut 5 desatin z hlavy, ten milmeter zdvinhe tlak, a znizi kompresny priestor. Taky sice budu vysoke, ale kazdy motor ma urcite predmenzovanie. Poistkovka sa tiez nekona, ono dnes som si vyskusal ne jednej vojenske masine, ako sa to da nahradit, Staci ak priamo na drot umiestnis poistku:-))) lahke jednoduche a nizko nakladove riesenie:-D. Ono co sa tika toho turba, ja en som chceel vediet ci to uz niekto skusal

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/