Takže po dlouhé době, co můj mazlík pomalu dodejchával jsem se odhodlal k radikální operaci.
sehnal jsem si ještě jedno autíčko, stejnej model (díky moc daliborovi 100 a všem, kteří to bezvadný cabrio od něj nekoupili
), vykuchal z něj, co se dalo a po našetření dalších penízků jej dal opravit.
vyměněny byly následující věci: motor, převodovka, řízení (jen to v motorové části), řazení (komplet), nádrž, tlumiče, sahara a další maličkosti..
hlava zůstala z předchozího motoru, na tom "novém" byla vyměněna gufera a pístní kroužky a další jánevímjaký vjeci
dále jsem se konečně odhodlal k výměně kol, sehnal jsem od jednoho fajnovýho poláka 15ky skoro za hubičku, vydražil na aukru zimní gumy SEMPERIT, a v neposlední řadě musím opravit přední nárazník (snad za pomoci pánů borka a mariSe - ten o tom ještě ale neví:-D:-D)
Proč se tady tedy tím vším chlubím?
přivítal bych nějaké rady ohledně zajíždění motoru, nikdy jsem si ještě auto sám nezajížděl, takže bych prosil o nějaké tipy, na co si dát pozor, čemu se naopak věnovat, prostě se mi tu předveďte, pánové znalci, mohla by to být přínosná diskuze.
Jenom doplním, že tam mám místo motoru ljb (75kW) motor l4b (cca66kW??) nevím přesně ale rozhodující bylo, že hlava je na oba motory stejná..
Dále bych měl dotaz, zda někdo z okolí brna nedisponujete ražičkou (/či jak se tomu krámů nadává?), pro menší úpravu čísla mého nového motoru..
díy za všechny ohlasy, večer přihodím něco málo fotek..
_________________
ford escort, 1.6i cabrio, rv 1989; zlato-černá barva, nějaé spoilery a podprahy. a taky uplně zbytečná díra v kapotě ;-D kola lité 16. rádio Sony, 4x repro plus stará Tesla bedna (ta hraje nejlíp
)