fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Teply motor nejde natocit
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2057
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 01 dub 2005 08:12 ]
Předmět příspěvku:  Teply motor nejde natocit

Cau vsichni. Mam zas problem se svym fodem. To vstrikovani je leda pro zlost. Studeny motor nastaruju celkem v pohode, ale jakmile pak vypnu zapalovani, treba po 5, 15 nebo po 30 minutach tak uz znovu nechytne. Poradite mi nekdo prosim co s tim. Diky
Pavel Svoboda
Ford Escort 1.6 XR3i r.v.87
http://www.sweb.cz/pav-s

Autor:  MV [ 01 dub 2005 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

Natlakuje(zabzučí) čerpadlo při opakovanym startu? Má to aspoň snahu chytat? A když to nechytá a vyndal bys svíčky - jsou mokrý?
U tebe by chtělo zjistit, jestli to "nechytání" dělá spíš problém v dodávce benzínu nebo v zapalování, popř. obojí.
Neříkám, že to musí být ono - čet jsem nějaký články o diagnostice poruch - často dělá problémy se startováním různě teplého motoru čidlo polohy klikovky(CPS). Ono totiž dává při startování(nízký otáčky) mnohem menší napětí a když to čidlo zlobí(prý často podle ohřátí, nebo má špatnej kontakt v konektoru), tak signál může být pod minimem, co je potřeba. A jakmile z něj ŘJ nedostává impulsy, tak je řízení v háji - nelze použít náhradní hodnoty z nějaký tabulky. No a tohle čidlo dává informace kdy vstřikovat a kdy zapalovat.

Autor:  PH [ 03 dub 2005 01:08 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud nema 102k EFI, tak by melo vstrikovani fungovat i bez elektroniky a 105k K-Jetronic nema RJ vubec.
Zahraty notor by se mel startovat s plne seslapnutym plynovym pedale. pokud nenaskakuje zahraty motor, zkontrolovat serizeni obsahu CO a volnobeznych otacek, dal by to mohlo byt v teplotnim casovem spinaci, ventilu studeneho startu, regulatoru pridavneho paliva, pripadne netesny system nasavani vzduchu

Autor:  Návštěvník [ 04 dub 2005 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Mechanik mi rekl, ze to je malym tlakem z palivove pumpy. tak jsem vymenil za jinou, ale taky asi neni nic moc. Kazdopadne se to zlepsilo. Nejde mi ale seridit CO. Porad jsou tam vysoky hodnoty. Ventil studeneho startu je v pohode. Netesnosti v sani vzduchu nejsou. Zkusim si nekde premerit ten tlak na pumpe. Diky moc za rady.

Pavel
Ford Escort 1.6 XR3i vstrrikovani KE - JETHRONIC, r.v.87

Autor:  PH [ 04 dub 2005 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

maly tlak na palivovem cerpadle je podle me blbost. To by se projevovalo porad (pod plynem by to cukalo) jestli je to jen u tepleho motoru, tak to bude pravdepodobne neco z toho, co jsem psal (uvadi to Etzold). cerpadlo by na to nemelo mit vubec vliv

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/