fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Špatná decelerace a při 4000 otáček motor vynechavá
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=20722
Stránka 1 z 1

Autor:  bonkoza [ 09 pro 2008 19:20 ]
Předmět příspěvku:  Špatná decelerace a při 4000 otáček motor vynechavá

Zdravím mám esco mkVII kombi z motorem 1.6 66kw a mám problém v tom že když motor mi jde z otáček dolu čily decelerace jde to pomalu a další problém při 4000otáček se začne jakoby vynechávat a přestane to kolem 5000 otáček.Už jsem vyměnil svíčky,kable,měřil tlaky ve válcých ve všech mám 12.5,tlak na liště mam 200 ted nevím jednotku,ale je tam tlak jak na pneu.Na radoby diagnostice my řekly že je vše v pořádku,spotřebu mam dálkově něco pod sedum litru a poměstě/což mě štve/ mam lehkou nohu na plynu tak mam kolem 10,5 l a jediné očem vím že je špatné tak to je pojistková skřínka /semtam mi nejde čerpadlo v nadrži/ a svíčka na prvním válci ma pořád zaolejovaný zavit jak na stare svičce tak i při nové co jsem tam dal a při vypujčení dalšího esca/akorat že to byl sedan/ byl minimalně podle oka asi o 30% živější TAk kdyby měl radu tak napiš te dík

Autor:  Wizzy [ 10 pro 2008 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

Spotřeba je celkem v pohodě, po městě žere každé auto - pokud ho netlačíš ;-)
Olej - pokud na tu svíčku neteče seshora (to bys poznal), což by bylo jen těsnění pod ventilovým víkem, tak to vypadá na nějaké gufero, nejspíš na sacích ventilech.
Pomalé padání otáček a na houby brždění motorem je tak trochu vlastnost Zetecu, aspoň proti jiným motorům. Ale ta "díra" v otáčkách by značila na vadný MAF - váha vzduchu, takové to čidlo na sání hned za vzduchovým filtrem. Zkus si ho cvičně odpojit. Možná ti začne motor chcípat, ale měla by zmizet ta díra v otáčkách, pokud ano, jsi doma.

Autor:  radosi [ 10 pro 2008 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

:-D jazdi max. do 4000 otáčok :-D :-D

Autor:  bonkoza [ 10 pro 2008 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

A když odpojím tu váhu vzduchu mam potom resetovat pc a pak jet nebo to je jedno
:shock:

Autor:  bonkoza [ 10 pro 2008 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

radosi píše:
:-D jazdi max. do 4000 otáčok :-D :-D
to zrovna chci předjíždět auto a polovině manévru se začne dusit dost je to trapné když se musím zařadit zpátky za předjíždějící auto :smt103 :smt103

Autor:  radosi [ 10 pro 2008 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ale nie, robím si srandu, podľa mňa problém bude mať súvis s tým valcom, kde je zaolejovaná sviečka.
Skús zaradiť štvorku kvalt tak pri 40km/hod, a pridať plyn, buď bude akcelerovať plynule alebo bude vynechávať, alebo skákať celý motor.
To by znamenalo, že ten prvý valec nespaľuje dokonale, čo sa môže prejaviť aj pri tých vysokých otáčkach, že nestíha spaľovať a brzdí celý motor.
Môj názor, možno blbá dedukcia.

Tie káble si dával úplne nové?


Dedukujem podľa toho čo som mal ja.
Mám ten istý motor.
Pomohli nové káble a sviečky.
Naštartuješ v pohode?
Voľnobeh po zahriatí nekolíše?
Dobré na Forde je to, že riadiaca jednotka si pri nejakom výpadku navolí tabuľkové hodnoty a ide sa ďalej, akurát, že to nespaľuje a má slabý výkon.
Príklad: pri mojom probléme som vytiahol jeden kábel a motor sa zatriasol, po pár sekundách ukľudnil a hrkotal si ďalej, ako by sa nič nedialo.
To je ale môj názor.

Autor:  radosi [ 10 pro 2008 13:50 ]
Předmět příspěvku: 

bonkoza píše:
radosi píše:
:-D jazdi max. do 4000 otáčok :-D :-D
to zrovna chci předjíždět auto a polovině manévru se začne dusit dost je to trapné když se musím zařadit zpátky za předjíždějící auto :smt103 :smt103


to poznám, chválabohu už to tak nie je

Autor:  bonkoza [ 10 pro 2008 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

při prvním nastartování motor jede asi na500 otáček tak vždycky zdechnu a na podruhé jede bez problému a svíčky a kable mam sicé nové ale ne origoš motokraft ale na ty stare svičky a kable to jede uplně stejně

Autor:  radosi [ 10 pro 2008 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

bonkoza píše:
... a na podruhé jede bez problému ...


to znamená otáčky studeného motora sú 1500 - 2000 ?

Autor:  bonkoza [ 10 pro 2008 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

Otačky po druhém nastartováni jsou asi do 1400 a pochvíly klesnou pod tisíc,tedkom jsem zkoušel natu čtverku a roztahnout to od 40km/h a jelo to pravidelně bez chyby a nakonec jsem zkusil odpojit váhu tak ta díra v otáčkach se přesunula na asi 5300 tak to asi bude ta váha,ale kdyby měl někdo další radu tak sem sní než se rozhodnu koupit váhu

Autor:  radosi [ 11 pro 2008 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bude asi váhou, nemáš možnosť si to predtým skúsiť s nejakou požičanou?

Autor:  like.n0.other [ 20 pro 2008 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

husty jak to prohanite :D
to mne se v oblasti otackomeru nad 3500 jenom usazuje prach :D

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 28 pro 2008 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
husty jak to prohanite Very Happy
to mne se v oblasti otackomeru nad 3500 jenom usazuje prach


:-D :-D

Autor:  Freeman [ 28 pro 2008 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

nieco podobne som zazil s filckou a bol nej zasraty palivovy filter a snimac polohy kluky snimac sa vycistil a auto ide :D

Autor:  Jackiii [ 28 pro 2008 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

10.5l je docela dost i kdyz teda pokud beru v potaz ze mu davas do 4000 a ze je zima tak to asi neni tak hrozny, me se taky ted zvysila spotreba..cim je ten benzin levnejsi tim tankuju castejc..

Autor:  spooon [ 29 pro 2008 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

jj, to znám :-D

Ale tak benzín kolem 23 kaček, to si musíme užít dokavaď to jde ;-)

Autor:  tomin [ 30 pro 2008 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

To male brzdeni motorem muze byt tim ze ti nejde DFSO, coz je funkce kdy se vypina vstrik benzinu pri pustenem plynu a zarazene rychlosti. Ja mam na Escu se stejnym motorem co ty stejny problem. DFSO se automaticky vypne, pokud mas v pameti zavadu tykajici se TPS (snimac natoceni plynu). Zkus vyblikat chyby.

Autor:  bonkoza [ 21 dub 2009 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

OPRAVENO poněkolika všelijakych pokusech jsem vyměnil palivový fitr a auto jede jak utržené z řetězu a spotřeba spadla o dva litry jinak díky za rady :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/