fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: lepidlo RT38
PříspěvekNapsal: 12 pro 2008 22:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Nemá někdo zkušenosti s lepidlem RT38??? Vím že to sem nepatří, ale na motorce mi odešla klika, tím způsobem, že se optřebovaly hlavní čepy v ložiskách, vůle cca 0,1-0,2mm a v mototechně mi řekli, že repase je zbytečná, ať koupim nová ložiska a tímhle lepidlem natřu čepy, že to prej do pár hodin vytvrdne a vůli vymezí. Dnes jsem to zkusil a smontoval dohromady, tak do zítřka počkám, ale nechce se mi tomu věřit, že to vydrží. :roll:

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2008 07:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
jestli to bude držet,tak to sem napiš.dík

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2008 14:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
hm, tak jsem to zkoušel, vůle není možná taková, ale pořát to v tom ložisku lítá. Zkusim to ještě jednou slepit, stejně se mi to nezdá, aby nějaká vrstva lepidla vydržela takovou žátěž.... A pokud to bude furt v pr...i, tak to vidim na tvrdochrom :roll:

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2008 21:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
no já si právě taky myslim že to nebude fungovat.sice tam uděláš vrstvu která vůli vymezí,ale podle mě po pár otočení se to lepidlo vydře.nevim teda co je to zalepidlo,ale pokud by tam mělo vydržet,tak by to asi muselo bejt nějaký s částicema kovu a i tak tomu nedávam moc šance.právě proto se ptam jestli to vydrží,protože pokud ano,tak bych si ho taky pořídil páč lepidlo s takovýma schopnostma je leckdy zapotřebí

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2008 21:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Daly by se s tím spravit hydroštely :-D :-D :-D

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2008 21:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
mě se to taky nezdálo, ale doporučil mi to šéfik z motoservisu, pak i v "ložiskách" říkal, že se to dělá a že to je dobré (ale nakecaj mi hory doly, jen aby měli kšeft)!! Co jsem četl různě na netu, tak se to dělá normálně, sice tam nebylo o klikových hřídelích, ale o přenosu vysokého kroutícího momentu, čož je v ose a ke kolmo na osu. Tvrdochrom je tvrdochrom.... Ale za pokus to stálo

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2008 01:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Tak k té klice, postupem času mi několik lidí řeklo, že se to dělá běžně, tak jsem to pořádně obrousil a odmastil, pak napatlal tím lepidlem, nechal jsem to u kotle 3 dny a dneska po krátké zkoušce motoru vše v poho.... Tak uvidím co to vydrží :D

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2009 16:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
tak držim palce a napiš další poznatky :wink:

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2009 13:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Je to tak, že u nových motorů a převodovek se bežně používá v uložení hřídel ložisko lepidlo. Důvod je ten, že je potřeba snížit náklady a zvýšit ziskovost, k čemuž mnohdy vede zjednodušování výroby. Vyrobit hřídel s tolerancí 0,02mm je mnohem nákladnější než s tolerancí 0,1mm. Při domácích opravách je ale problém přesně vystředit takovou dvojici, protože hřídel musí být přesně v ose ložiska. Při skládaní ve výrobě k tomu mají přípravky. Jinak lepidla mají ještě omezení že vydrží do 130°C. Pro zajímavost střechy na škodovkách jsou taky lepené.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2009 13:45 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2008 09:24
Příspěvky: 396
Bydliště: Petřvald
Tak toto uz zacina byt zajimave! Na kterych skodovkach a ve kterych mistech je to lepene?

_________________
Ford focus combi red 1,6 ; weitec 40/40, hudba hertz, kola dotz mugello 16" 205/50 cca 400 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2009 23:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Standa píše:
Je to tak, že u nových motorů a převodovek se bežně používá v uložení hřídel ložisko lepidlo. Důvod je ten, že je potřeba snížit náklady a zvýšit ziskovost, k čemuž mnohdy vede zjednodušování výroby. Vyrobit hřídel s tolerancí 0,02mm je mnohem nákladnější než s tolerancí 0,1mm. Při domácích opravách je ale problém přesně vystředit takovou dvojici, protože hřídel musí být přesně v ose ložiska. Při skládaní ve výrobě k tomu mají přípravky. Jinak lepidla mají ještě omezení že vydrží do 130°C. Pro zajímavost střechy na škodovkách jsou taky lepené.

no nechci se hádat,páč v dnešní době možný lecos,ale s těma střechama mi to přijde přinejmenšim nepochopitelný,proč by se na lince kde mašina přismrká všechny kusy kastlek sobě měla nechat střecha navolno a pak by tomělo pracně projít eště jednim procesem kde se to napatlá lepidlem?pokud to teda neni novoroční vtípek :lol:

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2009 17:02 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2008 09:24
Příspěvky: 396
Bydliště: Petřvald
No ono zase je to asi jednodussi a rychlejsi - nemusi se brousit svary... Ale nevim no... Prave proto me to zajima.

_________________
Ford focus combi red 1,6 ; weitec 40/40, hudba hertz, kola dotz mugello 16" 205/50 cca 400 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2009 17:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
po klasickym sváření určitě,ale po bodovim nikde nic k broušení neni a vesměs sou přes ty spoje různý lišty a gumy.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2009 21:56 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2008 09:24
Příspěvky: 396
Bydliště: Petřvald
Tak ja sem naprostej amater co se tyce svarovani takze toto nevim. Mam jedinou zkusenost se svareckou - elektrika a furt sem byl prilepenej vsude kolem jenom ne tam kde sem chtel :D Uz s tim nechcu nic mit...

_________________
Ford focus combi red 1,6 ; weitec 40/40, hudba hertz, kola dotz mugello 16" 205/50 cca 400 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2009 19:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
lepení kastle se hojně používá u hodně automobilek. Levnější, rychlejší, pevnější :!: když jsem byl jednou na exkurzi ve škodovce, tak říkali, že přilepený B sloupek se při nárazu nikdy neutrhl ve spoji, ale spíš selhal materiál v pevnosti.

A jen pro představu, to lepidlo není jako běžný herkulees, musí se ho dávat strašně mala vrstva (přesně se nepamatuju) a tvrdne tři dny...

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2009 21:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Přesně tak. To lepidlo je přesně udělaný na materiál, kterej se tim lepí. Nic jinýho s tim lepidlem teda lepit nejde, ale pokud se použije na materiál, pro který je to přímo určený a udělá se to dobře dle postupu určeného výrobcem lepidla, je to nejpevnější spoj. Bohužel teda nerozebiratelný. Jen pro zajímavost, rám Lotus Elise je taky kompet slepenej.
A k tomu lepidlu na ložiska, je to přesně jak píše Standa. Doháněji se s tim nepřesnosti při výrobě. Už sem se s tim taky setkal. Pokud se to udělá dobře, tak to funguje. Je to o tom vystředění. Už sem se setkal s případem, kdy to špatně vystředili a pak to rozvibrovalo při pojezdu celej vřeteník u horizontky.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2009 00:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
no to teda čučim.už sem viděl hada chcát,koně blejt,ale toto?no je pravda že dneska je lepidlo snad na všechno. :smt102

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2009 19:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
motorku jsme konečně dodělali a projeli (moto-ČZ 125/516), sice jen chvíli, jelikož byla zima jak v ruskym pornofilmu, ale tak po půlhodině ostrý jízdy klika bez známek vůle. To lepidlo mi přišlo jak vteřinový, stejně i smrdělo :) Ale v namáhání na tlak je fakt dobrý, čas ukáže víc.

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2009 17:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
tak to by mně moc ztajímalo,pak bych mohl opravit ten ťukající homokineťák :)

ještě akorát pro zvědavce
http://www.ettler.net/ritelok/pdf/RiteL ... bics_b.pdf

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz