fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
MOTOR 1.4 -- hřeje se hřeje ! http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2079 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 03 dub 2005 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | MOTOR 1.4 -- hřeje se hřeje ! |
Nazdar "FORĎÁCI", jsem ode dneška novým členem a fakt čumím,co se dá všechno zjistit na netu. Mám sice starší pelech 88 ale je fakt v super stavu,byl od starého pána s orig. serviskou a s 54000 km najeto.Byl a je fakt vymazlenej a panenskej.Mám dotaz na motor,stále se hřeje a ručička teploty jde skoro až do červeného políčka.Vyměnil jsem chladič,vodní pumpu,termostat,všechny teplotní čidla a stále to hřeje.Je možné ,že by byla u benzína 1.4 prasklá palice ? díky David |
Autor: | George V. [ 04 dub 2005 06:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Múže to bejt jenom těsnění pod hlavou, u benzínu snad hlavy jen tak nepraskaj. |
Autor: | Návštěvník [ 04 dub 2005 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za odpověď, Těsnění pod palicí tam je necelý půl rok a palice se rovnala ale netlakovala. já už jsem z toho na sračku ! Koupil jsem náhradní celý motor i s palicí,který "PRÝ" šlapal a také i s karburátorem.Na vrakárně ty bejci chtěli 4 000 za palici !!! blázni !!! sehnal jsem z Prahy za 1000 celý motor.Nechal jsem odstrojit palici a dnes se tlakuje a brousí. Moc tomu také nevěřím,že by praskla palice u benzínu. Zítra to dám dohromady a uvidím.Za 14-dní jsem mu dal nový chladič,novou pumpu,nový termostat,nová teplotní čidla,GO palice-ventily,gufera,srovnat a tlakovaní,zabroušení sedel i ventilů ----- co víc by si mohl 17 let starý fordík přát ??!!?? Jestli to bude někde v bloku,tak už si to fakt hodím ! Voda se mi miniaturně strácí v nádobce,olej je čistý,do výfuku to nejde,ale když nechám otevřenou expančku a naplní se voda po hladinu vrchní hadičky tak to bublá jak sviňa. díky za pomoc David |
Autor: | Návštěvník [ 06 dub 2005 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čítam že tvoj fordík bude celý vynovený.Keď tam dáš novú hlavu a bude sa hriať stále, skús sa zamerať na termostat.Možno ti ostáva zaseknutý, alebo vymeň celý blok s termostatom. |
Autor: | George V. [ 06 dub 2005 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
to ital: Termostat je to první, po čem se jde v takovýhle případech (kéž bych to dřív věděl ![]() |
Autor: | RS1400 [ 06 dub 2005 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | víčko |
Čus koukám vyměnil si už hodně věcí, zkoušel si vyměnit víčko nádržky na ch.k. je to banalita ale párkrát se to už stalo, že to víčko neudržovalo tlak, a pak to strašně brzo vařilo,jako když to máš otevřený jak si říkal, že to bublá ta soustava je přetlaková, a proto pak i normální voda vaří při 110-120 stupních, dej vědět jak to vypadá |
Autor: | JanRypal [ 06 dub 2005 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co takhle vyměnit chladicí kapalinu? Mě se motor taky docela zhavil, ale vyměnil sem kapalinu, namixoval ju přesně podle návodu a od té doby je to v klidu. Asi byla moc hustá a už to málo teklo. |
Autor: | George V. [ 07 dub 2005 05:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebo taky moc řídká. Ten "prostředek", který se míchá s vodou, také, kromě jiného, zvyšuje bod varu. Pokud je bod varu nízko, můžou se lokálně vytvářet parní bubliny a pak to neproudí také. |
Autor: | NTI [ 03 kvě 2005 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm tak tu nepises jak to dopadlo ![]() Jen takova "blba" otazka, meril jsi nejak teplotu te chladici kapaliny (je horka)? traba ti jen ukazuje spatne budik ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |