Nagant píše:
Nejdřív asi zkoukni zapalovací svíčky, jak vypadají (a co je to za typ) a zapalovací kabely.
Nejprve můžeš zkusit, zda jsou kabely dobře naražené na svíčkách i zapalovací cívce...
Koukám na tvé příspěvky, tedy jakousi dosavadní "anamnézu" projevů tvého auta. Závady v elektrice, které jsi sledoval, by napovídaly na studené spoje v pojistkové skříni, její propájení a prohlídnutí okolí pojistkovky, zda to není nějak dodatečně obastlené. (Ale problémy jsi hlásil kdysi dávno, od té doby v pořádku?)
Pozor taky na správné rozložení pojistek.
A od ledna Ti to jezdilo dobře? Tehdy jsi měnil lambda sondu?
Pozn. Nějak mi ve všech tématech, kam jsi psal chybí nějaké resumé, kam jsi dospěl, co jsi odhalil, opravil a jak se auto dál chovalo.
Aha...jak to dopadlo bych opravdu někde mohl napsat, to je pravda. No měl jsem problém se světly, ten je vyřešen. Pak s lambda sondu a tu jsem vyměnil a v pořádku. Auto nikdy necukalo ani v tom největším mrazu a to stojí třeba 14 dní v garáži bez hnutí. Až teď mi měnili silenbloky a od té doby to cuká, pokud je to studené. Tak jsme to vrátili to autodílny a tam říkal automechanik, že byl vytažený nějaký drát asi od ŘJ a tak ho tam dal zpátky a tak to cukalo. Vypojil ho a prý už to necuká. Zkusím to vyfotit a dát sem, ať zjistím, co je to za drát. nějaký plochý velký na vrchu. Nejsem u auta, takže zatím nevím nic.
_________________
Ford Escort rv. 95, 1,6 16V, motor Zetec
, nově vykytováno a je to krááááááááááááásnej kluk...