fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Problem se studenym motorem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=20878
Stránka 1 z 1

Autor:  Haannss [ 20 pro 2008 16:49 ]
Předmět příspěvku:  Problem se studenym motorem

Zdravim vsechny,

potreboval bych poradit, mam problem s motorem za studena, normalne nastartuju, vyjedu, ale kdyz pred prvni krizovatkou vyhodim rychlost a seslapnu brzdu, tak v tu chvili se auto zacne skubat, v nekterych pripadech nakonec i chcipne...nekdy mam problemy s opetovnym nastartovanim, ale pak uz je vsechno v pohode a celou cestu nemam jediny problem...

Nevite nekdo v cem by mohla byt zavada???

Diky moc

Autor:  blackford [ 20 pro 2008 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

zkus se mrknout sem:

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=875

jaky mas volnobezny otacky po nastartovani ??

Autor:  Haannss [ 20 pro 2008 17:35 ]
Předmět příspěvku: 

Diky, na tohle forum prave koukam, otacky vypadaji normalne, docetl jsem se jednu vec, zrejme by to mohlo spolu souviset, problemy zacaly po vymene oleje, kterou jsem podstoupil asi tri dny zpatky. Bylo mi v servisu doporuceno dat olej 10W40, nicmene jsem se docetl ze prave v tom by mohl byt problem...co si o tom myslis?

Autor:  blackford [ 20 pro 2008 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

ja na olej 10W-40 valvoline jezdim, protoze uz tam byl, a nemam zadny problem co se oleje tyce.
muze to byt volnobezny ventil, ventil odvetrani klikove skrine a derava hadicka od nej do sani, nebo treba pricpany palivovy filtr.....

Autor:  Wizzy [ 20 pro 2008 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

Palivák ne, to by mu chyběla šťáva při vyšších otáčkách v zátěži, ne na volnoběh.
Volnoběžňák i odvětrání klikovky by zlobily asi i za tepla.
Pokud je to chcípnutí u první křižovatky, pak už v pohodě, tak to je prakticky typické pro špatné tlaky ve válcích, čili ventily, hydroštely...

Autor:  Haannss [ 20 pro 2008 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

Takze myslis ze v tom oleji by to byt nemelo?...je mi totiz prave divny, ze problemy nastaly presne po te vymene a prave na tom foru jsem se docetl, ze by to mohlo byt ono, ze ten olej je hustsi a nez se zahreje tak s nim prave muzou byt tyhle problemy...vcelku by to i odpovidalo, s motorem je problem jenom absolutne za studena, kdyz auto stoji treba pres noc nebo delsi dobu...

Autor:  Haannss [ 20 pro 2008 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

To Wizzy: diky za tip, jsem celkem neznalek co se aut tyce, co by to pro me ted v praxi znamenalo, tzn. co bych mel vymenit apod...:-)
Diky

Autor:  Jiří [ 20 pro 2008 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jak píše Wizzy Hydroštely.A ty jsou plněny olejem.10W40ka je hustší než 5W40ka tak než se olej zahřeje tak můžou hydroštely hůře fungovat což odpovídá na tvoji otázku proč to začalo po výměně oleje.

Autor:  Wizzy [ 20 pro 2008 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

10W40 není pro Zetec žádný problém, zvlášť pro ty naše letité maslostroje. (je někdo tak naivní, že si myslí, že tam má stejné vůle, jako když to vyjelo z fabriky?) Zvlášť pokud splňuje A1/B1, ale to snad dnes už každý, ne? A 10W40 uvádí Ford v alternativách pro Zetec...
Já na 10W40 jezdím už tři roky, najel jsem asi 60Mm, čili teď tam mám už pátou náplň. A šlape dobře. Jeden hydroštel je sice už trošku hlučnější, ale žádná hrůza, navíc to nepřipisuju oleji, ale tomu, že jezdím hlavně couračky a motor je furt studený.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/