fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RS2000 problem č.1
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=20911
Stránka 1 z 2

Autor:  RS1400 [ 23 pro 2008 21:09 ]
Předmět příspěvku:  RS2000 problem č.1

tak jak jsem si liboval že motor po montáži do auta pěkně chytnul, první problém na sebe nenachal dlouho čekat, ze začátku vše ok , ale pak najednou zača jít na 3 válce, jenže když jde na volnoběh, jde úplně normálně bez houpání atd. zkusil jsem poprohazovat svíčky, beze změny, dále jsem vyměnil trafa z druhýho motoru a taky nic , samozřejmě kabely také, nejhorší je že nemůžu zjistit kterej válec to děla protoýže to je jen při přidání plynu po ustálllení otáče jde opět na 4, myslel jsem na vstřiky, ale po jejich odpojování měly všechny válce stejnej úbytek, zatim si s tim už nevim raqdy, má někdo nějákou radu????? :-D

Autor:  doubek [ 23 pro 2008 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

svíčky jsi jenom prohodil mezi sebou nebo jsi dal jiný a kabely to samý taky jsi dal jiný nebo jak mě tohle dělal špatnej kabel na měřáku se tvářil že mu nicc není ale byl k.o to samý muže dělat ruplej izolátor na svíčce jak přidáš zvíší se odpor a místo jiskry to sekne na kostru

Autor:  Krtek-NA [ 23 pro 2008 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

no najít válec není snad tak těžký, jinak typ svíček tady snad řešit nebudem, a pak plati to co psal kolega Milan :wink:

Autor:  RS1400 [ 24 pro 2008 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

to Krtek, tak to si tě budu muset pozvat aby si mi to zjistil, když to udělá jen když přidáš plyn , zkoušel jsem při přidání plynu odpojovat vstřiky ,a přišlo mi že nejmenší úbytek je na 2 a 4tym válci, tj přímo pod cívkama, proměřil jsem tedy ty přechodky z cívky na svíčku, a odpor měly nulovej, jinak kabely mam ještě jedny a cívky taky, když jsem to poprohazoval tak beze změny, svíčky bohužel nemam zatim origo motorkraft ale zkoušel jsem tam ngk, je divný že to začlo dělat až po tom co jsem s tim ujel cca 5km, tak najednou při jízdě, dělá to jenom při zrychlování...... jsem z toho nějákej špatnej....

Autor:  doubek [ 24 pro 2008 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

tak jestli jsi dal vše jiné a dělá to pořád tak to fakt nevim co to muže dělat :(

Autor:  Krtek-NA [ 24 pro 2008 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ty NGK odešli po pěti kilometrech, celkem běžná věc, když se nikdo nenaučí kupovat originální díly :wink: Jinak odpojuj svíčky než vstřiky, to poznáš hned, jen je potřeba to poupravit aby se dali povytáhnout ty cívky. A svíčka ti taky prozradí kterej válec to je. :wink:

Autor:  RS1400 [ 24 pro 2008 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

těžko by odešly po 5 km, navíc jsem nezkoušel jen jednu sadu, zkoušel jsem pak origo GM a furt stejný beze změny, jediný na co se tomu trochu chtělo byly motorkrafty , na zeteca , s konuse, dostaly trochu od pístu takže se zmenčil odtrh, ale docela to jelo normálně,jinak svíčky kupuju originál všdycky, bohuže těsně před svátkama se to dost blbě schání když je všude zavřeno....,
to Doubek ještě něco zkusim a uvidíme

Autor:  Vavris [ 24 pro 2008 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

No já teda nevím, ale nejsou náhodou Motorcrafty jen přejmenované NGK ??? Já mám NGKáčka od července a šlapou jak hodinky.

Autor:  Krtek-NA [ 24 pro 2008 18:16 ]
Předmět příspěvku: 

RS1400 píše:
na co se tomu trochu chtělo byly motorkrafty , na zeteca , s konuse, dostaly trochu od pístu takže se zmenčil odtrh, ale docela to jelo normálně,

:roll:
ty svíčky jsou od pohledu jiný, jak vás mohlo napadnout to tam cpát???
Tak kabely pokud se tomu nechce ani na motorcrafty musíš hledat o fous vejš :wink:

Autor:  RS1400 [ 25 pro 2008 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

to Vavris,NGK jsou tušim japonský, co je motorkraft je origo ford
to Krtek zkusim vyměnit ještě vstřiky,snímač otáček, nebo čidllo teploty, protože za studena bych řek že to nedělalo....

Autor:  Krtek-NA [ 25 pro 2008 17:04 ]
Předmět příspěvku: 

no nevim já bych zkusil to zapalování, odpojovat kabely a vytahovat cívky za chodu mi přijde jako lepší řešení. Neříkej, že nepoznáš jestli to bude horší nebo stejný. :wink: na 100% je to v zapalování.

Autor:  doubek [ 25 pro 2008 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

no vstřik by musel protejkat a uchcávat svíčku pak by to mohlo zlobit ale to by dělalo i při pomalý jízdě a ve vyšších otáčkách by se to ztratilo ale takhle při přidání to fakt musí bejt někde v zapalování , jo a ty svíčky ze zeteca jsou o kus delší mužeš bejt rád že ti neudělali díru v pístu :!:

Autor:  Vavris [ 25 pro 2008 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

RS1400: No jasně, jsou Japan, ale Motorcraft by měly být ty samé svíčky akorát dělané licenčně.. zkusím to vygooglit.

Autor:  Krtek-NA [ 26 pro 2008 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

MotorcraftDole jsou zajímavý odkazy :wink:

Autor:  RS1400 [ 26 pro 2008 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

to Doubek, já mam furt taky ten pocit že to musí bejt v zapalku, ale když jsem vytáhnul svíčky byly všecky na první pohled úplně stejně pěkně vypálený v pondělí budu pokračovat snad na to něják přijdu, zkusim povyměňovat všechno co mam 2x ,a pak přijdou na řadu kabely + svíčky, když to nepomůže, u těch svíček ze zmetca jsem zkusil nejdřív jen jednu na startér co jí to udělá, jinak u toho vstřiku sem myslel jestli by se nemohl přidírat jak to dlouho stálo

Autor:  Krtek-NA [ 27 pro 2008 00:34 ]
Předmět příspěvku: 

Poradím ti, ty svíčky na Zetec už tam necpi :!: jinak odpoj kabel aprošlápni, to poznáš jestli je to stejný nebo další válec mu ubyl, tak pokračuj dál a musíš ho přecer najít :!: Pak se dá laborovat dál :wink:

Autor:  RS1400 [ 27 pro 2008 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem na to dnes přišel, mam 3 cívky z těch 4 v prdeli, zespoda je odlepenej ten plast od priskyřice a přošlefává mi to do víka, buď to přes šroub nebo přimo, jakmile jsem vyndal oba šroubky, začlo to jít normálně, zkusim to ještě něják odizolovat ale dojde asi na novou......

Autor:  Krtek-NA [ 27 pro 2008 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

no není to lepší nejdřív aspoň omrknout, než měnit tuny čidel na motoru??? :!: :wink: :roll:

Autor:  doubek [ 28 pro 2008 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

zkus to trochu obrousit a zalejt dvousložkovým lepidlem myslím že by to mohlo držet ;-)

Autor:  Krtek-NA [ 28 pro 2008 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

Já tam akorát nechápu 3 cívky ze 4, RS má snad 2 cívky, ale hlavně že na to přišel.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/