fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
problemy se startovanim a s vykonem http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21066 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Filipek46 [ 05 led 2009 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
Mam escorta 1.8 16v zetec 85 kw a rano kdyz je zima jako ted tak to blbe startuje!!! nekdy to chytne tak až na po 5te!!! když to chytne tak to hned chcípne!!! musím startovat s plynem a za studena to držet min. v 2500 ot. jinak to chcipne a ma to problem nastartovat!!! nema to za studena vubec vykon. nekdy kdyz to chcipne tak to nenastartuji!!!??? ale kdyz se to žduchn tak to chytne na šup tak vubec nevim mužete mi nekdo poradittt??? prosím??? už si navím fakt rady |
Autor: | tomin [ 06 led 2009 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
"Nekdy kdyz to chcipne tak to znova nenstartuji" - to myslis jako kdyz je to jeste studeny, nebo to nekdy nenastartujes ani teply ? Pokud zlobi jen studeny, tak bych zmeril cidlo teploty vody pripojene k ECU. Podle nej se ECU rozhoduje jestli da "sytic". Nekde tady v navodech najdes i kolik ma byt na nem napeti pri jake teplote. V jednom schematu jsem nasel ze je to pin 7 na ECU, ale radsi si to zkontroluj. |
Autor: | Wizzy [ 06 led 2009 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně tak. |
Autor: | Filipek46 [ 06 led 2009 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | zle startuje |
no to čidlo sem sice neměřil aleje to nake divne! kamoš co dela už 15 let ve fordu řikal že to muže byt pojistkovka! dneska rano jak sem jel do školy tak mi to chytlo tak tak bylo -8 stupnu , tak sem to držel na 3tis. ot. jinak to chcipne potom se to zahřalo tak sem pustil plyn a chciplo to? potom už to nenastartovalo vubec? je nova baterka ale byla tam 55 ah, a ted je tam 45 ah, myslim že by to mohlo mit taky vliv na to!!! ale ten starter točil jak s posledni vule!!! jsem myslel že tu mrdku dneska rozkopu!!! to snad neni ani auto |
Autor: | Filipek46 [ 06 led 2009 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
no nekdy to nechytne aji za tepla aji za studena, proste nekdy starter toči o sto šest a nechytne to!!! ale jak se žduchne tak to chytne na 2metrech!!! tak ja nevim !! |
Autor: | Wizzy [ 06 led 2009 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vadná pojistkovka dělá "haluze" v elektrice - občas něco nefunguje, občas nejde nastartovat, ale když to náhodou jde, tak to jde bez potíží. Jako první krok bych se zaměřil na to čidlo teploty kapaliny pro řídící jednotku (na domečku termostatu to nahoře) a pak se uvidí, co dál. |
Autor: | Filipek46 [ 06 led 2009 11:50 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
no ale je dojeb že nemam multimetr!!!??? snad naky zeženu!!! a ješte mi to žere jak tank!!! pod 12 litru to nejde!!! na plnou nadrž sem najel necelych 370 km |
Autor: | tomin [ 06 led 2009 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud je vadnej ten snimac teploty (nebo kabel k nemu), tak to muze delat velkou spotrebu. Ale jezdilo by to furt na "sytic". Pak by to ale asi zase chytalo v zime Mozna je ale nekde na pul cesty="maly sytic" a pak to bude delat oboji. |
Autor: | Filipek46 [ 06 led 2009 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
no prave že to vubec nejezdi na sytič |
Autor: | tomin [ 06 led 2009 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
To ale nemuzes presne poznat jak to tam ted ecu strika. Dodelaval jsem do Eska moji zeny takovej sloupec LEDek ktere mam napojene na vstrik - merim tim kolik jde momentalne do motoru benzinu (mimochodem - kazda zenska by to mela mit jako povinnou vybavu, moji zene spadla spotreba o 2L ! ) a dost jsem ziral na to, ze pri (a par sekund po) startu tam do ledoveho motoru ecu strika tolik benzinu, co tam jde tak pri 120km/h na dalnici ! |
Autor: | Filipek46 [ 06 led 2009 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
to mas pravdu! Ale meto auto už normalne sere!!! jedu za svoji holkou a pak chudak musi tlacit!!! ale jak to je zimne tak to žere jak tank protože motor ma zvuk jako by jel na 3 valce ale nejede a citim z vyfuku že se to nak zachlastava!!! a nekdy to normalne nejde do plnych otaček tzb do 6700ot. o zastavi se to ve 4000 strasne to huči a stříli do katu ale jak to je zimne tak to nema vubec žadny vykon. nekdo mi řikal že muže byt v hajzlu i vaha vzduchu když to nejde do maxima!!! a na ctvrt plynu to jde až do aleluja!!! momentakne nabijim baterku a pak to du zkusit jestli ta mrtka chytne!!! ale jinak leti jak střela už sem snim jel 215 a ešte by chtela , ty si asi elektrikař že??? |
Autor: | tomin [ 06 led 2009 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky elektrikar Nic ve zlem, je to tvuj motor, ale motor v tomhle stavu honit 200, no ... taky jsem byl mladej Kdyz te tak sere, tak se smir s tim, ze do nej jeste budes muset neco vrazit abys ho dostal do spravne kondice a zajed k rozumnemu servismanovi. Pricin muze byt vice, nemusi byt jedna a na tehle strikackach to spravne diagnostikovat neni bez zkusenosti uplne trivialni. |
Autor: | Wizzy [ 06 led 2009 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejspíš tam máš kombinaci několika závad. Ten MAF (alias váha vzduchu) ti může dělat to, že to nechce jít do otáček. Stejně tak to ale může udělat přiucapný výfuk/katalyzátor. Jestli chodí na tři válce, tak je jasné, že žere jak tank - zkontroluj si svíčky a kabely ke svíčkám. A pro sichr by nebylo taky špatné prověřit lambda sondu, ta taky může mít na svědomí spotřebu. A pro klid duše změřit tlaky na válcích, jestli jsou O.K. |
Autor: | Ford [ 06 led 2009 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: problemy se startovanim a s vykonem |
Filipek46 píše: to mas pravdu! Ale meto auto už normalne sere!!! jedu za svoji holkou a pak chudak musi tlacit!!! ale jak to je zimne tak to žere jak tank protože motor ma zvuk jako by jel na 3 valce ale nejede a citim z vyfuku že se to nak zachlastava!!! a nekdy to normalne nejde do plnych otaček tzb do 6700ot. o zastavi se to ve 4000 strasne to huči a stříli do katu ale jak to je zimne tak to nema vubec žadny vykon. nekdo mi řikal že muže byt v hajzlu i vaha vzduchu když to nejde do maxima!!! a na ctvrt plynu to jde až do aleluja!!! momentakne nabijim baterku a pak to du zkusit jestli ta mrtka chytne!!! ale jinak leti jak střela už sem snim jel 215 a ešte by chtela , ty si asi elektrikař že???
v jakém stavu máš svíčky a kabely ke svíčkám? |
Autor: | Filipek46 [ 06 led 2009 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
no tak vyfuk je dobry kat to nevim ale asi ucpany neni jinak by to tak neletelo jak se to zahřeje! lambda je dobra! svičky mam ty platinum motorcraft, kabely sou dobre, jako ten motor je jinak v klidu jen když se zahřeje! ale beru to někdy i z te lepší stranky! Však jenom zavodní auta se tlači ne??? , A jaka by tam mela byt baterka??? mam tam ted 45 ah? je nova ale v tom mrazu to nak nechce. Je možne že jak to je zahřate a starter toči a nechce chytit že to muže byt v te pojistkovce??? u tech fordu je možne však všrchno. jak se říka fordem tam vlakem zpatky, ale mechanika prave že mam už dela 15 let ve fordu tak zas za nim musim zajet! a ješte mi blika airbag! 4x blikne a potom je pauza tak 2 s a znova |
Autor: | Filipek46 [ 06 led 2009 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
a na 3 valce určite nejede |
Autor: | Wizzy [ 06 led 2009 16:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
4bliknutí? předpínač pásu řidiče. nejspíš haluz v konektoru pod sedačkou. |
Autor: | Filipek46 [ 07 led 2009 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
Tak jsem změřil ten snímač te chl. kapaliny a v -7 stupňu to naměřilo 75 kilo ohmu, a jak to bylo zahrate zhruba tak na 50 stupnu ta voda tak ukazoval 5 kilo ohmu tak nevim??? |
Autor: | tomin [ 07 led 2009 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hledej, nebut linej. |
Autor: | Filipek46 [ 07 led 2009 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | problemy se startovanim a s vykonem |
tak sem si to zkontroloval a čidlo je asi dobré ne asi ale určitě! čím víc je vo da teplejší tím je menši odpor proro jak sem to měl zahřate tak byl odpor 5kohmu tak ale co ted? žeby ta vaha vzduchu? |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |