fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

tak jsem ráno nenastartoval...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21260
Stránka 1 z 3

Autor:  Mišell [ 15 led 2009 21:01 ]
Předmět příspěvku:  tak jsem ráno nenastartoval...

Ahoj. Včera ráno sednu do auta,startuju a nic-točí,ale nechytá. Myslel jsem že baterka(auto stálo 10 dnů a mrazy celkem byly). No nic,dal jsem ji na nabíječku a druhej den pln optimismu s baterkou v ruce šlapal ranníma závějema k autu. Bohužel situace se opakuje. Tak nějak si řikám,že to teda asi baterkou nebude:) Ale pro jistotu si půjčuju kámošovu baterku,ale zase nic(ale byla to jen 44Ah,ani nevim,jestli by to Esco natočilo)...stejná situace jako s tou mojí. Auto točí,točí,občas to škubne jak kdyby to chtělo naskočit,i to při tom škubnutí lehce začoudí z vejfuku,ale jakoby se to hned zadusí. Další co mě napadlo benzín-ručička lehce pod minimem(ale běžně to v týhle poloze startuje),no nic,vyrážim s kanystříkem na pumpu,abych pak zjistil,že to teda není ani benzínem. Prostě to točí,škube,ale nenaskočí...

Otázka je,co se za těch 10 dnů stání mohlo stát,že to dělá tohle? Do tý doby starty bezproblémový.

Autor:  Jimmy [ 15 led 2009 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

Asi klasika - zkotrolovat jiskru a benzín (tlak)

Pokud enbude jiskra, tak nejspíš čidlo polohy kliky a pokud nebude tlak, tak pumpa...


Když si vzpomenu jak jsme minulý týden startovali strýcového 1.9D Renaulta hodinu v zimě a fénem v ruce brrr, ale povedlo se.

Autor:  Bumerank [ 15 led 2009 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem měl takový částečný problém tvého . když jsem startoval ještě za o něco teplejšího počasí (lehce pod nulou), tak mi začlo cvakat relátko palivového čerpadla a nemohl jsem nastartovat - startér točil, ale bez benzínu mu to bylo k ničemu :D ..tak jsem se dal do přepájení pojistkovky (dá se tu najít návod)...takže zkus, jestli při otočení klíčku do polohy, kdy svítí kontrolky bzučí palivové čerpadlo ;)
btw...ta 44Ah baterka je pro 1,8mu vcelku málo...

Autor:  Mišell [ 15 led 2009 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

Právě že je kosa a mě se nechce absolutně nic zjišťovat,ještě že to auto nijak nutně nepotřebuju. Teď budu 3 dny v práci,takže zas až v pondělí. Na jiskru kouknu. Myslel jsem,že ta 44ka bude málo-já tam mám 56ku,ale je pravda,že 2,5 roku jsem na ni nešáh a jak tam je dlouho ví bůh(je to Varta Blue dynamic vyšší řada). Při startování žádný relátko necvaká. Čerpadlo normálně zabzučí.

Autor:  Jimmy [ 15 led 2009 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
btw...ta 44Ah baterka je pro 1,8mu vcelku málo...


Ale prdlajz....44 mi starovala i při těch -15 :-) ale musí být teda OK

Autor:  Bumerank [ 15 led 2009 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

no právě...když bude OK první rok, tak třeba už další zimu při mrazech nenastartuješ :D

Autor:  Jimmy [ 15 led 2009 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Dokonce ta 44 nastartoval minulý rok v lednu po 4měsících stání i RSo.

Autor:  Bumerank [ 15 led 2009 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

i zázraky se dějí...to byla asi trochu vyšší třída s větčím startovacím proudem :-)

Autor:  Jimmy [ 15 led 2009 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

:smt018 úplně ta nejlevnější co se dala široko daleko koupit... :) a funguje v mojí 1.8mě pořád. teď někdy bude přesně rok stará.

Prostě pokud je baterka dobrá, tak i ta nejslabší Ti auto nastartuje, asi ne 3.0 V6, ale naše motory jo. A proto, baterkou to nebude, takže dost zbytečných keců, které Mišellovi stejně nepomůžou :-)

Autor:  Mišell [ 15 led 2009 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Když nad tim tak přemejšlim,tak to asi bude něco se zapalováním-jiskrou. Točí to,škube s autem,smrdí nespálenej benzín a začoudí to z vejfuku. Proč se tohle sakra neděje aspoň v létě:)

Autor:  Bumerank [ 15 led 2009 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mišell píše:
Když nad tim tak přemejšlim,tak to asi bude něco se zapalováním-jiskrou. Točí to,škube s autem,smrdí nespálenej benzín a začoudí to z vejfuku. Proč se tohle sakra neděje aspoň v létě:)

bo v zimě je to nejhorší na opravování, když není garáž :-D
pokud je motor studený, tak by teoreticky i u nastartovaného motoru mohl být cítit benzín z výfuku...

Autor:  Jimmy [ 15 led 2009 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud z výfuku smrdí nespálený benzín, tak to téměř jednoznačně ukazuje na čidlo polohy kliky....zkus vyšroubovat svíčku po startování, jestli je mokrá...

Autor:  Fulda [ 15 led 2009 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem ten samý problém ,ale u mě to bylo čidlo teploty ,úplně KO.

Autor:  Jimmy [ 15 led 2009 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Taky možnost - pokud dává naprosto nesmyslné informace jednotce. Tady bych možná i začal...alespoň ho změřit - odpor.

Autor:  Mišell [ 15 led 2009 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

OK,v pondělí se na to vrhnu. Myslel jsem,že to bude jen nějaká chujovina,ale ono asi ne. Ale všechna čest Fordíkoj, 2,5 roku mě vozil bez závady:)

Autor:  Mišell [ 15 led 2009 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

Čidlo teploty? Že by hned při startu? Kdyby to dělalo problémy při jízdě,nebo aspoň po nastartování...ale při startování?

Autor:  Jimmy [ 15 led 2009 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

To čidlo je jedno z nejdůležitějších právě pro start a fázi po startu, kdy se podle něj nastavuje bohatost.

Autor:  Mišell [ 15 led 2009 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Okej,zase jsem o kousek chytřejší. Mě štve,že všechno funguje jak má a najednou nic. Kdyby to aspoň mělo nějaký příznaky,který by se projevovaly...

Autor:  Jimmy [ 15 led 2009 22:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ono ta teplota šla hodně dolů a prostě to některé z těch čidel (asi stářím a opotřebením) nepřežilo.

Autor:  Mišell [ 15 led 2009 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

Je pravda,že jsem si ty čidla chtěl pro sichr vyměnit,ale teď zrovna ne:) Před dvouma měsícema jsem měnil čidlo pro budík,protože neukazoval. No uvidíme,kámoš automechanik mi slíbil,že se na to se mnou koukne...tak třeba něco vykoukáme:)

Každopádně děkuju všem za rady :wink:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/