fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Termostat
PříspěvekNapsal: 16 led 2009 18:16 
Offline
Forďák

Registrován: 18 říj 2008 13:44
Příspěvky: 54
Bydliště: Havířov
Zdravím, dnes jsem byl v servise vyměnit termostat. Zdálo se mi, že dlouho trvá než začne ford topit a motor se mi zahříval maximálně na půlku písmenka N. Tak jsem si myslel, že to bude termostatem. Ale není jak jsem psal, termostat vyměněn a pořád stejné. Mechanik říkal, že tomu nemůže uvěřit, že to auto se nechce zahřát. Zkoušel to nechat nastartované v garáži cca 15 - 20 min a termostat pořád nesepnul a a auto nebylo pořád zahřáte. Opravte mě jestli se mýlím, ale myslím si, že ručička teploty motoru má být přibližně v polovině ukazatele. Někde na písmenku R - M

_________________
Escort Kombi, 1.4, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2009 18:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
voda tam je? ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2009 18:25 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
asi takhle - budík může ukazovat kraviny a i termospínač na ventilátor nemusí být o.k.... chce to prověřit vše, postupy se tu probíraly mockrát. hledej.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2009 19:16 
Offline
Forďák

Registrován: 18 říj 2008 13:44
Příspěvky: 54
Bydliště: Havířov
Já jsem tu hledal, ale je to tu nějaké propletené, takže vůbec se v tom nevyznám.

_________________
Escort Kombi, 1.4, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2009 20:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2007 18:22
Příspěvky: 108
Bydliště: Liberec
jasne kazdy tady ma pletaci stroj :o). pomer odpory na cidlech za studena a po jizde a budes mit jasneji. ukazatel teploty u esca == indikator nikoliv merici pristroj :)

_________________
FORD ESCORT, 1.6i@66kw ZETEC, r.96, hatchback 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 01:44 
Offline
Nováček

Registrován: 10 črc 2008 14:28
Příspěvky: 18
Bydliště: Čáslav
a ví tady někdo kolik má cca ukazovat zahřátej motor ? mě ukazuje půlku NORMAL jen kdyz sme jezdili a kravili na snehu na jednicku ... jinak to je tak "N" max "O"

_________________
by Sergeii , Escort Cabrio , EFI 1,6 77kw all in el :D

<b>Britské přísloví:</b>
"I kdyby byl jen jeden hezký den v roce , je dobré mít cabrio"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 08:23 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 15:14
Příspěvky: 58
Bydliště: Náchodsko
Sice mám diesel, Když je pod nulou tak mě taky teplota vylezla max za "N" a dál jen když sem jel pomalu do velkýho kopce. Pak sem hodil před chladič papundekl a teplota se teď stabilně drží okolo "R"

_________________
Escort combi 1.8 TD 51kW 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2009 12:42 
Offline
Forďák

Registrován: 28 dub 2005 11:47
Příspěvky: 97
Bydliště: Praha
no mam podobny problem s tim rozdilem ze sotva dostanu na hranici pismenka N, minuly tyden jsem jel 100km streku venku cca +2°C a nedostal jsem se ani k hranici Normalu rucicka skoncila tesne za tim bilym co znaci studenej motor. Pri neutralu motor drzel 900ot coz by znamenalo ze sytic nebezel tudis trosku ohraty byt musel. Je to tedy na vymenu termostatu? Jinak ani v lete rucicka neprekroci pismeno N :(

_________________
Ford escort 96 1.4i (55kw) - už je pryč
Nyní Citroen Xantia II Break 1.8i (81kw)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2009 12:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
jj termostat

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2009 14:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
delalo mi to samá po výměně termostatu vše O.K.

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2009 15:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2007 20:14
Příspěvky: 251
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
pokud je ručička v NORMALu tak je to asi normální...ne?

_________________
Escort 1.6 16v 66kw r.v.98 2x pytel, pomocník k volantu, přední okna bez švihadel zadní s, centrální zamykání, bílé barvy na krásných 14 palců velkých PLECHOVÝCH kolečkách a to celé dovezené z Itálie.....prostě takový sériový mazlík...Prodáno. :smt089
Nově- Origo křídlo z aukra za 27kč.
Mondeo které nakonec zůstalo v rodině. 1.8 16V 115 poníků po g.o. přední nápravy, na hlínách s nápisem RS 14palců, centrál alarm na dálku, šíbr okna zrcátka v el.
V plánu Mondeo MK3 nějaký dvoulitr v benálu... NEBO RENAULT LAGUNA II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2009 16:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
jo, ale taky záleží kde v NORMALU a taky po jak dlouhé jízdě

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 11:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2007 18:22
Příspěvky: 108
Bydliště: Liberec
rucicka je indikator ...... jak jsem psal vyse promer cidlo do RJ, pokud ma pri zahratem motoru neco kolen 2-4 kohm je v poradku. a pak resit termostat.

_________________
FORD ESCORT, 1.6i@66kw ZETEC, r.96, hatchback 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termostat
PříspěvekNapsal: 06 lis 2009 11:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Nechci zakládat nové téma, proto to buchnu sem:

Auto se mi pomalu ohřívalo, většinou rafička vylezla těsně za bílou (budík byl v poho, stejná teplota byla při zapnuté diagnostice) , ale vlažnej vzduch foukal už po pár kilometrech, vyměnil jsem termostat za neorigo a s tím mi teplota stoupá pěkně do půlky budíku, ale teplej vzduch začne foukat až po dvakrát delší době než s původním. Je to jakoby se ten starej otevíral pomalu ale brzo a ten novej dýl a pak se skokem otevřel.

Jak to má být správně?

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termostat
PříspěvekNapsal: 06 lis 2009 11:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Důležité je,že při studeném motoru je zavřený a až se ohřeje,tak otevře.To s tím topením bude mít na svědomí nejspíše přicpaný radiátor.
Pokud se předtím ohříval motor pomalu,tak ten starý už nejspíš nedovíral.

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termostat
PříspěvekNapsal: 06 lis 2009 15:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
no měl jsem oba dva najednou venku a zkusil je hodit do konvice. Nejprve byly oba zavřený a pak se začal ten starej otevírat zatímco ten druhej byl stále zavřenej. Ten se začal otevírat až o mnoho déle.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termostat
PříspěvekNapsal: 11 lis 2009 10:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Pak funguje správně a ty se můžeš radovat ;-)

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termostat
PříspěvekNapsal: 19 lis 2009 21:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2009 22:46
Příspěvky: 90
Bydliště: Brno
U me po vymene termostatu a pak doliti chladici kapaliny delalo to stejny.Je to celkem jasny.Mas to zavzdusneny. POkud nechas motor nastartovanej tak pust topeni naplno a je to.Dneska sem to delal.Ukazatel ukazoval normal a stale stoupal.Pak se sepl ventilator a sup je odvzdusneno a vse vali jak ma

_________________
---------------------Ford Escort Black Field Crew-------------------

--------------------------Escort VII
----------1.6 16V 66KW Ghia---------
--------------------R.V. 1995 omlazena na 1996--------------------


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termostat
PříspěvekNapsal: 19 lis 2009 21:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ale noták, Zetec a odvzdušňovat? Ten se odvzdušní sám. A radiátor topení na to už vůbec nemá vliv, ten je průchozí (za normálních okolností, že) pořád, to není jak na stodváce s ventilem. U Escorta se teplota řídí jen vzduchovou klapkou, která míchá teplý a studený luft.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termostat
PříspěvekNapsal: 21 lis 2009 18:54 
Mě to dělalo taky po výměně chladící kapaliny. Chce to jen trochu prošlápnout ten pedál vpravo dole :wink:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz