fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Termostat
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21273
Stránka 1 z 2

Autor:  profimal [ 16 led 2009 18:16 ]
Předmět příspěvku:  Termostat

Zdravím, dnes jsem byl v servise vyměnit termostat. Zdálo se mi, že dlouho trvá než začne ford topit a motor se mi zahříval maximálně na půlku písmenka N. Tak jsem si myslel, že to bude termostatem. Ale není jak jsem psal, termostat vyměněn a pořád stejné. Mechanik říkal, že tomu nemůže uvěřit, že to auto se nechce zahřát. Zkoušel to nechat nastartované v garáži cca 15 - 20 min a termostat pořád nesepnul a a auto nebylo pořád zahřáte. Opravte mě jestli se mýlím, ale myslím si, že ručička teploty motoru má být přibližně v polovině ukazatele. Někde na písmenku R - M

Autor:  Wizzy [ 16 led 2009 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

voda tam je? ;-)

Autor:  Wizzy [ 16 led 2009 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

asi takhle - budík může ukazovat kraviny a i termospínač na ventilátor nemusí být o.k.... chce to prověřit vše, postupy se tu probíraly mockrát. hledej.

Autor:  profimal [ 16 led 2009 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem tu hledal, ale je to tu nějaké propletené, takže vůbec se v tom nevyznám.

Autor:  kitrab [ 16 led 2009 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

jasne kazdy tady ma pletaci stroj :o). pomer odpory na cidlech za studena a po jizde a budes mit jasneji. ukazatel teploty u esca == indikator nikoliv merici pristroj :)

Autor:  Sergeii [ 19 led 2009 01:44 ]
Předmět příspěvku: 

a ví tady někdo kolik má cca ukazovat zahřátej motor ? mě ukazuje půlku NORMAL jen kdyz sme jezdili a kravili na snehu na jednicku ... jinak to je tak "N" max "O"

Autor:  pista1 [ 19 led 2009 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

Sice mám diesel, Když je pod nulou tak mě taky teplota vylezla max za "N" a dál jen když sem jel pomalu do velkýho kopce. Pak sem hodil před chladič papundekl a teplota se teď stabilně drží okolo "R"

Autor:  blackman [ 28 úno 2009 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

no mam podobny problem s tim rozdilem ze sotva dostanu na hranici pismenka N, minuly tyden jsem jel 100km streku venku cca +2°C a nedostal jsem se ani k hranici Normalu rucicka skoncila tesne za tim bilym co znaci studenej motor. Pri neutralu motor drzel 900ot coz by znamenalo ze sytic nebezel tudis trosku ohraty byt musel. Je to tedy na vymenu termostatu? Jinak ani v lete rucicka neprekroci pismeno N :(

Autor:  Mouse [ 28 úno 2009 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

jj termostat

Autor:  Ford [ 28 úno 2009 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

delalo mi to samá po výměně termostatu vše O.K.

Autor:  FiKo [ 28 úno 2009 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

pokud je ručička v NORMALu tak je to asi normální...ne?

Autor:  Mouse [ 28 úno 2009 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

jo, ale taky záleží kde v NORMALU a taky po jak dlouhé jízdě

Autor:  kitrab [ 15 bře 2009 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

rucicka je indikator ...... jak jsem psal vyse promer cidlo do RJ, pokud ma pri zahratem motoru neco kolen 2-4 kohm je v poradku. a pak resit termostat.

Autor:  kupis [ 06 lis 2009 11:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Termostat

Nechci zakládat nové téma, proto to buchnu sem:

Auto se mi pomalu ohřívalo, většinou rafička vylezla těsně za bílou (budík byl v poho, stejná teplota byla při zapnuté diagnostice) , ale vlažnej vzduch foukal už po pár kilometrech, vyměnil jsem termostat za neorigo a s tím mi teplota stoupá pěkně do půlky budíku, ale teplej vzduch začne foukat až po dvakrát delší době než s původním. Je to jakoby se ten starej otevíral pomalu ale brzo a ten novej dýl a pak se skokem otevřel.

Jak to má být správně?

Autor:  miki21 [ 06 lis 2009 11:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Termostat

Důležité je,že při studeném motoru je zavřený a až se ohřeje,tak otevře.To s tím topením bude mít na svědomí nejspíše přicpaný radiátor.
Pokud se předtím ohříval motor pomalu,tak ten starý už nejspíš nedovíral.

Autor:  kupis [ 06 lis 2009 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Termostat

no měl jsem oba dva najednou venku a zkusil je hodit do konvice. Nejprve byly oba zavřený a pak se začal ten starej otevírat zatímco ten druhej byl stále zavřenej. Ten se začal otevírat až o mnoho déle.

Autor:  EwanS50 [ 11 lis 2009 10:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Termostat

Pak funguje správně a ty se můžeš radovat ;-)

Autor:  Oscarbfc [ 19 lis 2009 21:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Termostat

U me po vymene termostatu a pak doliti chladici kapaliny delalo to stejny.Je to celkem jasny.Mas to zavzdusneny. POkud nechas motor nastartovanej tak pust topeni naplno a je to.Dneska sem to delal.Ukazatel ukazoval normal a stale stoupal.Pak se sepl ventilator a sup je odvzdusneno a vse vali jak ma

Autor:  Wizzy [ 19 lis 2009 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Termostat

Ale noták, Zetec a odvzdušňovat? Ten se odvzdušní sám. A radiátor topení na to už vůbec nemá vliv, ten je průchozí (za normálních okolností, že) pořád, to není jak na stodváce s ventilem. U Escorta se teplota řídí jen vzduchovou klapkou, která míchá teplý a studený luft.

Autor:  Bolek [ 21 lis 2009 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Termostat

Mě to dělalo taky po výměně chladící kapaliny. Chce to jen trochu prošlápnout ten pedál vpravo dole :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/