fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
písty rs turbo http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21280 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | petradam [ 17 led 2009 01:23 ] |
Předmět příspěvku: | písty rs turbo |
Mam dotaz kde sezenu novy pisty do motoru escort nebo fiesta rs turbo??Mata nekdo nejaky skusenoesti??nechval jste nekdo prebrusovat motor??Diky za info |
Autor: | EwanS50 [ 24 led 2009 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | Písty RST |
Zdravim, já si myslim, že nový by se dali senhnat v KolbenSchmidtu, zkusim se podivat. Jinak bych zkusil eBay.de , tam by taky mohli něco mít.... |
Autor: | EwanS50 [ 24 led 2009 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | Písty RST |
http://www.ksms.cz maj tam katalog, pokud je to typ motoru LNA, LNB tak je to na str. 316 v katalogu pístů, vložek.... jinak někde okolo... kdybys uspěl, napiš co to stálo a tak vůbec... a objednat by to nejspíš uměli tady: http://www.logup.cz Kroužky na XR2i měli na prodejně za hodinu Fanda |
Autor: | petradam [ 24 led 2009 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | pisty |
diky kouknu se |
Autor: | Honza [ 27 úno 2009 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolben už má písty jen na první nebo druhý brus. Nejlepší je obrátit se na firmu AHRA. Udělají příslušný brus a k tomu by měli přidat i odpovídající písty. Doma v polních podmíkách stejně sám nepřelisuješ ojnice. |
Autor: | EwanS50 [ 28 úno 2009 03:53 ] |
Předmět příspěvku: | Písty RST |
Jak nepřelisuješ ojnice? nějak nechápu... |
Autor: | Alexa [ 28 úno 2009 06:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ty písty musí na něčem držet a přes něco točit klikou a taky je dobré vyměnit ložiska na pístním čepu. |
Autor: | EwanS50 [ 28 úno 2009 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nepřelisuješ se jako myslí vyndání/vrácení pístního čepu? To zas neni snad takovej problém... stačí jakkoliv šikovnej soustružník, kterej vyrobí jednoduchej přípravek... a dole povolíš ojnice a tam spadnou samy podle mejch zkušeností... |
Autor: | Honza [ 01 bře 2009 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
nepleťte si ojniční ložisko s pístním čepem. Ford má plovoucí pístní čep. A ten čep není nalisovaný do pístu ale do ojnice. Tzn. že o něco musíš opřít píst a čep vylisovat z ojnice. Ven by to mohla být brnkačka, ale zpátky... Touž nebude taková sranda, zaprvé píst není 100% kruhový, za druhé ten píst na tom čepu lehce plave jakoby doleva a doprava. je tam určitá vůle. Takže problém je v tom aby si neporušil ovalitu pístu a ještě dodržel určité tolerance vůle. A na pístním čepu žádné ložiska nejsou, lépe řečeno jsou tam kluzné plochy. Jo a jen tak mezi řečí jeden píst od Kolbenu je cca 5000 vdolků. |
Autor: | EwanS50 [ 01 bře 2009 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | Písty RST |
Aha, tak to jsem nevěděl... no tak to je potřeba udělat trochu jinší přípravek Jinak bych chtěl na mojí XR2i nechat udělat nikasil a dát nový písty. Nejdřív to teda musim změřit, jestli jsou hodně oválný nebo vyběhaný válce. Počítám ale, že při 300t. nebudou dobrý. Nevíte kolik to koštuje? Vyplatí se to vůbec? |
Autor: | Honza [ 02 bře 2009 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejlepší je opravdu si zavolat do té Ahry. za tu dobu co jsem to já řešil se už asi hodně změnilo. web je www.ahra.cz bohužel věci na tyhle starší motory jsou dycky ranec a ne vždy mají to co by jsme potřebovali. Viz třeba ty brusy. Jeden čas jsem koketoval i s "T" písty. Dali se koupit třeba "Celtic", cena za jeden je 160 liber. A nějaké věci jsou i na www.burtonpower.com Ale dobře si u toho sedněte a zapřete se nohama.V německu byl zase dobrý "Richter motorsport" |
Autor: | dzimir [ 03 bře 2009 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
EvanS50: tak nevím jak nikasil na litinovej blok, ale co vím, nikasil je povrchová úprava hliníkových válců a né zrovna levná. Leda že by sis nechal udělat hliníkovej motor ..... Kámoš na husku CR125 dal za nikasil 15tis. To bych už raději přemýšlel o změně motoru, než cpát prachy do broušení a všelijakých takových "laciných" úprav |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |