fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zahřáty motor nechce naskočit
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21299
Stránka 1 z 2

Autor:  ROST [ 18 led 2009 13:31 ]
Předmět příspěvku:  Zahřáty motor nechce naskočit

Zdravím forďáci! Já vím, podobných témat je tu spousta, ale jak jsem si to tak přečítal, tak jsem nenašel to , co jsem potřeboval:(

Jakmile mám zahřátý motor (nemusí být na provozní teplotě), tak mi to cca po 10 a více minutách po vypnutí motoru nechce nastartovat! Musím to tak asi 10 - 12 krát protočit a pak to jaksi poskáče po 2, 3 válcích a s přidáním plynu se to chytne. Čerpadlo jede, startér točí rychle, ale auto nenaskočí... Občas se mi stane, že mi to i střelí do výfuku, jakoby se to přehlcovalo benzínem...

Už jsem zkoušel několik věcí, vrazil jsem do toho i docela dost peněz a furt bez výsledku!!

Pojistkovkou to není, ta je dobrá, pak jsem dával nové svíčky, zapalovací kabely, filtry, kostry jsem kontroloval a zkoušel jsem dávat i druhé vstřikování a nic.

Už jsem s nápady v koncích, tak bych byl rád, kdyby něco napadlo někoho z Vás, zkušenějších.

Ještě taková poznámka: začalo mi to dělat cca 3 měsíce po výměně rozvodů, pokud by to mohlo mít na něco vliv...

Předem moc díky za nápady!

Autor:  Wizzy [ 18 led 2009 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

A ta výměna proběhla v pořádku? Není možné, že by byl řemen o zub posunutý?

Autor:  Krtek-NA [ 18 led 2009 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

A není to ten samej problém jako u 1.4 CVH??? Ty motory jsou shodný konstrukce, a nikdo to ještě rozumě nevysvětlil proč ta "jednačtverka" teplá nechytá.
Myslím, že to bude obdobný :wink:

Autor:  ROST [ 18 led 2009 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

To Wizzy: Já jsem u té výměny nebyl osobně, takže doufám, že proběhla v pořádku, ale s úplnou jistotou to tvrdit nemůžu, bylo to v servisu, se kterým nemám moc dobré zkušenosti...

Takže třeba, kdyby bylo rozhašené časovaní ventilů, že by to mohlo mít vliv...?

Autor:  ROST [ 18 led 2009 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

To Krtek-NA: Je to možné, že to bude stejné jako u té jednačtyřky...:(

Autor:  Ford [ 18 led 2009 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

a co tak třeba teplotní čidlo a čidlo teploty nasávaného vzduchu zkusit je proměřit případně vyměnit

Autor:  ROST [ 18 led 2009 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

To není špatný nápad, ale myslím si, že kdyby bylo špatné teplotní čidlo, tak by to spíš startovalo špatně za studena...

Autor:  Ford [ 18 led 2009 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

to není až tak pravda jelikož ti může čidlo hlásit že je motor studený a potom je moc bohatá směs a uchlastává se to

Autor:  Jimmy [ 18 led 2009 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jak jsi na tom s výfukem? Není přicpaný?

Autor:  ROST [ 18 led 2009 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

To je pravda, tak já ho zkusím přeměřit...

Výfuk je ok.

Autor:  Krtek-NA [ 18 led 2009 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

Hele a XRi má teplotní čidlo??? Já myslel, že sytič je tam řízen šoupětem, ale třeba kecám, to jen co si matně pamatuju. :wink:
Dle mého je to mech. stříkajda..

Autor:  ROST [ 18 led 2009 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Je to mechanická stříkačka KE - Jetronic, resp. mechanicko - elektronická, něco málo tam řídí i elektronika.
To čidlo co tam mám se přesně jmenuje "čidlo teploty chladící kapaliny".

Autor:  ROST [ 21 led 2009 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak hážu něco do placu: mohl by ten můj problém být ve špatném palivovém čerpadle? Dneska jsem si všiml, nebo spíš odposlouchal, že se z místa, kde mám čerpadlo občas ozve takové zaskřípání... Buď to jde z toho čerpadla nebo z výfuku, nic jiného tam není... Že by třeba už umíralo a není schopné natlakovat benzín...

Autor:  Bumerank [ 21 led 2009 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

ale je zvláštní, že to dělá jen u teplého motoru...

Autor:  ROST [ 26 led 2009 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

Je to záhada...
Byl jsem i ve Fordu se zeptat, popsal jsem jim, co to dělá, a jediné co mi nabídli bylo, že mi můžou udělat celkovou diagnostiku tak za 1500. To je sice hezké, ale kdo mi zaručí, že vůbec něco najdou... Jedině to risknout, protože já už jsem bezradný!

Autor:  bik3r [ 30 led 2009 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

nahodou nejakej tajnej vypinac na benz. cerpadlo tam asi nemas co? zkusil bych startovat s vyplim benz. cerpadlem co to udela a pustit ho az kdyz to chytne, jestli teda chytne ok...

Autor:  Bumerank [ 30 led 2009 09:01 ]
Předmět příspěvku: 

tak bez benzínového čerpadla, potažmo benzínu nechytne... :roll:

Autor:  bik3r [ 30 led 2009 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
tak bez benzínového čerpadla, potažmo benzínu nechytne... :roll:

bez benzinu ne, ale klidne se s tebou vsadim, ze bez cerpadla pri startovani chytne (kdyz je vsechno ok), navic K/KE-JETRONIC ma benzinovej zasobnik, kterej udrzuje v palivovy soustave tlak ikdyz cerpadlo nebezi...

Autor:  ROST [ 30 led 2009 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tajný vypinač nemám:)

Autor:  ROST [ 30 led 2009 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

No a kdyby to chytlo i bez benzinového čerpadla, tak co? Tak by bylo špatné čerpadlo???

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/