fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Čištění víka ventilů
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21359
Stránka 1 z 1

Autor:  Waltr89 [ 21 led 2009 12:18 ]
Předmět příspěvku:  Čištění víka ventilů

Tak sem tu našel rady, jak eliminovat kondenzaci par v sání. Důvod byl zakarbonovní přívodních "rourek". Jednu sem tedy vyčistil, ale druhou nemám zdání, jak. Je tam nějakej přepad či co a já ne a ne to vyčistit. Jelikož to je nějaký nabodovany, tak to nejde rozdělat. Karbonu tam je podestláno, podle drátku co sem tam strčil, takže vyčistit to chce rozhodně, ale jak se tam dostat, popřípadě čím to nejlépe vyčistit? Za všechny konstruktivní rady předem děkuji.

Autor:  Bumerank [ 21 led 2009 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

tohle téma mě zajímá - chystám se na přetěsnéní víka...takže bych to rovnou i vyčistil :-)

Autor:  futura [ 21 led 2009 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

Mas to asi sundany,vid? Takze karbon pude dolu, kdyz to cely vyvaris v hrnci vetsim, voda a do toho tak 2-4 sacky sody biocarbony, co se prodava v potravinach. Muzes ty sody dat klidne i vic. Nekdo misto sody dava tekuty sklo, ale to chce potom rychle oplachnout poradne, aby to po zaschnuti neztuhlo. Co to udela s barvou na viku tezko rict, ale pripadne si to znova nabarvit asi neni problem,co?
Nebo odvrtat svary,vycistit a znova bodnout. To asi nee.

Autor:  Waltr89 [ 21 led 2009 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="futura"][/quote]

Právě to bych nejradši odvrtal/odbrousil mikro frézkou, ale bohužel nemám CO2, natož autogen, abych to znovu nabodoval, ale co sem slyšel, tak když je něco trvale od oleje, což tohleto je, tak je to natolik zoxidovaný, že to stejně nejde vařit. Já sem to právě udělal tak, že sem to dokola proplachoval benzínem, ale zas tak účinný to neni mi přijde, no zajdu do města pro tu sodu a uvidim...

Autor:  Standa [ 21 led 2009 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Udělej to jak píše Futy, jen to chce dost velkou nádobu, abys tam mohl zakarbonovanou část ponořit. S tou sodou to jde rychle dolů, benzín nemá takřka na karbon šanci. Vařil jsem tak písty na 2.0 l a šlo to opravdu rychle.

původní stav:
Obrázek

po vyvaření v sodě:
Obrázek

Autor:  Waltr89 [ 21 led 2009 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Udělej to jak píše Futy, jen to chce dost velkou nádobu, abys tam mohl zakarbonovanou část ponořit. S tou sodou to jde rychle dolů, benzín nemá takřka na karbon šanci. Vařil jsem tak písty na 2.0 l a šlo to opravdu rychle.


A nevíš s tou barvou jak to je? Sleze taky nebo to rozpouští jen Karbon? Vařit to mám doslova, tak že to budu mít neustále ve varu nebo jen prostě, aby ta voda nebyla studená? Mám to nějak otírat nebo pohybovat s tim v tý vodě nebo se to samovolně rozpustí?

Autor:  Bumerank [ 21 led 2009 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

..je dobré potřít nové těsnění olejem tak, jak se to dělá u olejového filtru?

Autor:  Krtek-NA [ 22 led 2009 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

Stando, akorát koukám, že ti ta soda sežrala i pístní kroužky :-D

Autor:  Standa [ 22 led 2009 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Stando, akorát koukám, že ti ta soda sežrala i pístní kroužky :-D


To jsi se asi špatně díval, vždyť tam přece jsou:

Obrázek

Autor:  Standa [ 22 led 2009 07:52 ]
Předmět příspěvku: 

Waltr89 píše:
A nevíš s tou barvou jak to je? Sleze taky nebo to rozpouští jen Karbon? Vařit to mám doslova, tak že to budu mít neustále ve varu nebo jen prostě, aby ta voda nebyla studená? Mám to nějak otírat nebo pohybovat s tim v tý vodě nebo se to samovolně rozpustí?


Dělal jsem jen motorové součásti bez nátěru, nevím jak to bude s konkrétním nátěrem reagovat. Lázeň je vhodné přivést do varu, pak je reakce rychlá. Pomáhal jsem tomu pak dolů zubním kartáčkem. V tom vařícím roztoku sody karbon změkne a sundáš ho lehce dolů tak jako blátičko z bot.

Autor:  futura [ 22 led 2009 08:30 ]
Předmět příspěvku: 

No neni ten Standuv vysledek bozi? Ja doufal, ze se ozve, je prukopnikem, rozumy mam od nej.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/