fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nejede-netáhne-škube-už mě escort sere
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21496
Stránka 1 z 2

Autor:  superstrelo [ 28 led 2009 21:08 ]
Předmět příspěvku:  Nejede-netáhne-škube-už mě escort sere

Zdravím pánové mám escorta 1.6 77kW a už delší dobu mě trápí jedna věc: Auto vůbec netáhne když chci jenom trošku rychleji akcelerovat tak začne skákat a škubat a nechce se tomu jet (když je motor studený tak to někdy jede lépe), ale jak se jenom trošku zahřaje tak se to fakt nedá. Kabely jsou měněny cca před rokem. Mám tam i nový palivový filtr vzduchový je taky docela čistý. Je to divné když přidávám plyn opravdu velice jemně tak se to obejde i bez škubání, ale jakmile chci něco předjet tak to prostě nejde, protože každé prudší přidání plynu znamená stašné škubaní atd. Napadá mě jestli to nemůže být způsobeno i tím, že už mám ůplně KO poslední díl výfuky(leze z něj nějaká vata). Chápu, že takhle na dálku je těžké určit možnou příčinu. Jde mi hlavně o nějaké rády ohledně elektroniky jestli nemůže být špatné nějaké čidlo (nebo na co se podívat).
Díky za případné postřehy.

Autor:  Nagant [ 28 led 2009 21:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejede-netáhne-škube-už mě escort sere

superstrelo píše:
Napadá mě jestli to nemůže být způsobeno i tím, že už mám ůplně KO poslední díl výfuky(leze z něj nějaká vata)

Může, a třeba i bude. ;-)

Autor:  superstrelo [ 28 led 2009 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem ho teda objednal. Furt jsem byl na vážkách jestli do té vrány ještě cpát peníze, ale jak to nebude dobré ani potom tak ho máš k úhradě :)

Autor:  Nagant [ 28 led 2009 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

To si zkoušej na někoho jinýho. ;-)

Autor:  spooon [ 28 led 2009 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

a co váha vzduchu, čistá? Nenasává ti to někde falešnej vzduch(např. prasklý sání za váhou vzuduchu, to sem měl já)? Co svíčky, origoš?

Autor:  vendiik [ 28 led 2009 23:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nenapsal si co máš za motor, je to zetec nebo CVH?

Jestli CVH, tak nech prověřit senzor otáček na vačce - je nenhraditelný jiným senzorem a může kvůli němu vynachávat zapalování i vstřik.

Jestli zetec tak už napsal spooon...

Edit: a u CVH na svíčkách nezáleží jede to skoro na všechno co pálí (má to mechanickej rozdělovač s palcem)

Autor:  zdenal8 [ 28 led 2009 23:09 ]
Předmět příspěvku: 

No hele, jestli mu už leze vata z výfuku, tak ho má na hadry a ucpává se mu to. A s ucpanym vejfukem ti to nepojede ani náhodou. Začal bych určitě tim.

vendiik: Dle výkonu CVH

Autor:  superstrelo [ 29 led 2009 00:42 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:
Nenapsal si co máš za motor, je to zetec nebo CVH?

Jestli CVH, tak nech prověřit senzor otáček na vačce - je nenhraditelný jiným senzorem a může kvůli němu vynachávat zapalování i vstřik.

Jestli zetec tak už napsal spooon...

Edit: a u CVH na svíčkách nezáleží jede to skoro na všechno co pálí (má to mechanickej rozdělovač s palcem)


S tím motorem si nejsem jistý, ale měl by to být CVH. Jo a svíčky jsem měl taky ven a vypadaly pěkně. Byly pěkně suché.

Autor:  lubouš [ 29 led 2009 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

pokud máš jak píšeš 77kw,tak je to 1.6 8v,ta žádnou váhu vzduchu nemá,takže problem v sání nehledej,měl sem asi ten samej problem,a do toho mi ještě při volnoběhu docela často chcípal...
vyčistil sem svíčky,filtr,přehodil snímač polohy škrtící klapky a nic...
tak sem koupil na benzince asi za 220,-kč přípravek na ůdajné pročištění vstřikování,celá ta flaška se má nalejt do plné nádrže,ale já nalil polovinu asi do 15litrů,zhruba po 3 dnech lítání sem docela koukal,auto lítá jak z praku,necuká,nechcípá...
je to malá lahvička,asi 400ml,černá ...fuel injection... kupoval sem ji na OMV

Autor:  petansvatos [ 29 led 2009 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

tyhle CVH motory si žijou vlastním životem....mě moje auto chvíli jezdí nádherně abych vzápětí přemýšlel,jestli ho nenechám sešrotovat....mě to tedy studené někdy škube ale s výkonem problém nemám...:-D

Autor:  superstrelo [ 29 led 2009 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="lubouš"]pokud máš jak píšeš 77kw,tak je to 1.6 8v,ta žádnou váhu vzduchu nemá,takže problem v sání nehledej,měl sem asi ten samej problem,a do toho mi ještě při volnoběhu docela často chcípal...
vyčistil sem svíčky,filtr,přehodil snímač polohy škrtící klapky a nic...
tak sem koupil na benzince asi za 220,-kč přípravek na ůdajné pročištění vstřikování,celá ta flaška se má nalejt do plné nádrže,ale já nalil polovinu asi do 15litrů,zhruba po 3 dnech lítání sem docela koukal,auto lítá jak z praku,necuká,nechcípá...
je to malá lahvička,asi 400ml,černá ...fuel injection... kupoval sem ji na OMV[/quot

Jo taky mi to chcípá při volnoběhu hlavně když nastartuju tak má tu tendenci. A co se týče toho paliva tak jsem tam taky nalil Velfobin (nějaká sračka proti tvorbě vody v nádrži), ale velké změny jsem nepozoroval.

Autor:  superstrelo [ 29 led 2009 12:33 ]
Předmět příspěvku: 

petansvatos píše:
tyhle CVH motory si žijou vlastním životem....mě moje auto chvíli jezdí nádherně abych vzápětí přemýšlel,jestli ho nenechám sešrotovat....mě to tedy studené někdy škube ale s výkonem problém nemám...:-D



Na tom něco bude, protože vím, že ten motor docela jede. Ještě v létě a na podzim jsem mu dával docela kapky a jelo to slušně, ale ted se mi asi odvděčuje za to, že jsem mu po cca 5 letech dal nový olej i filtr :roll:

Autor:  Nagant [ 29 led 2009 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je vysypaný zadní tlumič, tak se Ti to projeví hlavně v zimě.
5 let na olej je teda fakt dost. Ještě, že Ti to někde nestálo bez provozu v garáži.

Autor:  Freeman [ 29 led 2009 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

skus odpojit teplomer a ist :wink:

Autor:  lubouš [ 30 led 2009 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

že"Velfobin"proti vodě...já mluvím o něčem uplně jiným,nalij tam todle jak já a uvidíš-je na tom napsáno"FUEL INJECTOR"čistí to vstřikování...

Autor:  superstrelo [ 30 led 2009 15:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem vyměnil ten výfuk a jede to o 200% lépe. Sice to občas ještě škubné což, ale dělalo vždycky. Zkusím ještě přípravek jak radí luboš a možná to pojede líp jak když to bylo nové :D

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 30 led 2009 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem mluvil s jednim servisakem a rikal, ze prave tnehle starsi escort, ze ho mel a strasne dlouho resil to skubani a ze pak prisly na to ze kdyz ma plnou nadrz tak to neskube, ze to cerpadlo bylo u tehle esek nejaky slaby a poradne to nevytahne, tak zkus natankovat plnou a jestli to jeste bude skubat.

Autor:  doubek [ 30 led 2009 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

tyhle problemy jsem měl na cvh taky a byl to špatný MAP

Autor:  crazyape [ 30 led 2009 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus tu vahu vzduchu.. projit tesnost sani a potom ji zkusit treba odpojit co to udela

me to taky skubalo,skakalo,strilelo z vyfuku kdyz se me povolila spona u spojky na sani

Autor:  Andrew_22 [ 01 úno 2009 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejede-netáhne-škube-už mě escort sere

superstrelo píše:
Zdravím pánové mám escorta 1.6 77kW a už delší dobu mě trápí jedna věc: Auto vůbec netáhne když chci jenom trošku rychleji akcelerovat tak začne skákat a škubat a nechce se tomu jet (když je motor studený tak to někdy jede lépe), ale jak se jenom trošku zahřaje tak se to fakt nedá. Kabely jsou měněny cca před rokem. Mám tam i nový palivový filtr vzduchový je taky docela čistý. Je to divné když přidávám plyn opravdu velice jemně tak se to obejde i bez škubání, ale jakmile chci něco předjet tak to prostě nejde, protože každé prudší přidání plynu znamená stašné škubaní atd. Napadá mě jestli to nemůže být způsobeno i tím, že už mám ůplně KO poslední díl výfuky(leze z něj nějaká vata). Chápu, že takhle na dálku je těžké určit možnou příčinu. Jde mi hlavně o nějaké rády ohledně elektroniky jestli nemůže být špatné nějaké čidlo (nebo na co se podívat).
Díky za případné postřehy.

taky jsem měl takovej problém a doško to až tak daleko, že jsem nedokázal odject z kruháče. Když jsem podřadil že začnu předjíždět a sešlápl jsem plyn, tak auto skoro nereagovalo. Začlo to tím, že to začalo hůř jezdit a skončilo to odtažením na laně domů.No a vada byla v tom, že se mi sesypal katalozátor a naštěstí ruplo těsnění pod berany, takže to foukalo tamtudy. Ale jak řikáš, při studeném motoru, se to chovalo o kraped líp než při teplém. Nejprve skus do posledního dílu strčit dlouhej drát, jestli není v háji poslední díl. Pak sundej lambda sondu a uvidíš, že to bude o něco lepší. Já jsem katalizátor nejprve vykuchal a po několika měsících jsem tam nechal dát univerzál za litr, kvůli technyckej.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/