fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Falešný sání
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21562
Stránka 1 z 1

Autor:  Waltr89 [ 01 úno 2009 18:03 ]
Předmět příspěvku:  Falešný sání

Takže mám takovej problém, cuká mi motor, pročetl sem teda takřka celý téma motory, kde právě jedna z možných příčin motoru je falešný sání. Můžete mi někdo vysvětlit, jak poznám že mi to nebere vzduch přes filtr, ale jinudy? Díky.

Autor:  Freeman [ 01 úno 2009 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

hladaj dieru za meracom mnoztva vzduchu :wink:

Autor:  Bumerank [ 01 úno 2009 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

to je pěkná rada...mě by to taky zajímalo - a jak se teda dá najít dírka ve spoji - třeba mezi škrtící klapkou a trubicí k ní?? ..pochybuju, že by byla vidět nebo kdyby byla malá, že půjde poznat že to tam přisává...

Autor:  Nagant [ 01 úno 2009 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že se to zkouší nějakým sprejem s hořlavým obsahem (hnacím plynem).

Autor:  Radek124 [ 01 úno 2009 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

ja bych řekl ze stačí vyndat MAF s airboboxu nastartovat např. dlaní ozavřít přívod do MAF a poslouchat kde to bude brát falešný vzduch

Autor:  Krtek-NA [ 01 úno 2009 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Všechny spoje potřou benzínem, nebo tím sprejem, ale při falešným vzduchu většínou habruje volnoběh, než aby auto cukalo. :wink:

Autor:  Waltr89 [ 01 úno 2009 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Dějou se zázraky. Dřív se auto, než sem se v něm začakl hrabat chovala suprově. No a od tý doby co sem měnil vzduchovej filtr, olejový čidlo, přepajoval pojistkovku, měnil altík a urval výfuk to začlo hrozně blbnout. Předpředevčírem jsem navařil výfuk a teď večer to začlo jezdit úplně suprově. Dočet sem se taky že po každým zásahu na výfuku nebo výměně nějakýho čidla se má odpojit baterka, aby se vyrestartovala ŘJ a pak se má auto znova "učit" jezdit. Je možný že se to po tý době nějak srovnalo nebo to je jen náhoda a zejtra až pojedu do školy to začne zas dělat ty kokotiny co doteď? Každopádně sem teď odpojil baterku a za hodku jdu mazlíka učit tak jak se to má, no uvidíme...

Autor:  Neo5 [ 14 úno 2009 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

No teda měl jsem podobnej problém se svojím.. je to na 100% zaviněno tím, že jakmile odpojíš baterku na delší dobu, tak se ti z řídící jednotky smažou adaptované hodnoty ( hodnoty, které si řídící jednotka mění na základě opotřebení motoru, aby dobře jel, posouvá si vstřiky a jiskru jak potřebuje) Když se tyhle hodnoty smažou, tak tam zůstanou hodnoty, jaký byli nastavený pro novej motor.. Každopádně po ujetí cca 20 km si na sebe ECU a motor zase "zvyknou" a pošlapou jak hodinky.. :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/