fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 12 říj 2024 00:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna motoru 1.4 CFi za 1.6 EFi
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 13:05 
Zdravím Vás lidé dobří !

Potřeboval bych vědět, co obnáší a zda je rozumně realizovatelná výše uvedená obměna motorů. Jde o to, že 1.4 začíná dost trucovat. Ten 1.6kovej motor je komplet i s autem.

Jak je to s elektroinstalací, jsou tam jenom nějaké svazky, ke kterým by se motor dal připojit, nebo se musí měnit komplet celá elektroinstalace ?

Jak s převodovkou, u té 1.6ky je výrazně delší, ale na druhou stranu je v dost horším stavu, než u té 1.4ky.

A další věc, která mě trošku děsí, zda půjde použít posilovač, nevím, zda se k té 1.6ce vůbec vejde kompresor.

O víkendu snad konečně uvidím obě auta vedle sebe a snad budu o něco moudřejší.
Určitě touto přestavbou někdo z Vás už prošel, tak předem díky za reakce.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 15:06 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
...no, ja ti moc neporadim, jen me prekvapilo, ze posilovac brzd nebo rizeni pouziva kompresor :lol:

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 17:35 
carPWR píše:
...no, ja ti moc neporadim, jen me prekvapilo, ze posilovac brzd nebo rizeni pouziva kompresor :lol:

Myslel jsem samozřejmě posilovač na řízení, kompresor bylo asi špatné označení, takže lépe čerpadlo ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 20:20 
Dělal jsem to taky.Jde to uplně v pohodě, převodovka by měla pasovat a svazek motorové elektryky napojíš na ten konektor vlevo u motorku stěračů.S tim posilovačem přesně nevim ale ty motory jsou vlastně stejný takže by to mělo taky jít.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 08:13 
Offline
Nováček

Registrován: 12 kvě 2004 11:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Uherské Hradiště
Rekl bych, že to bude trochu složitější. Máš 1,4 a chceš tam dávat 1,6 16V,
tzn., určitě budeš muset přehodit i řídící jednotku a asi pár dalších věcí.
Víc by ti napsal Futura, ale už se to tu několikrát řešilo.
Dej vyhledávat a pak se ptej na to, co jsi nenašel.

_________________
Ford Escort 5 dv., 01/92, 1,8 16V zetec 105k, vínová metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 08:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ja taky nemuzu moc radit, vymenu cvh za zmetca, pokud jsem dobre pochopil, o co jde jsem nedelal.Ale vim, ze jit by to melo, kazdopadne 1,6cvh za zmetec kluci delali, pochopitelne to chce mimo motoru jeste svazek elektriky motorovej a RJ. Jinak by snad nemel byt problem, vsechno ostatni pokud vim pasovalo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 12:39 
Tak díky za postřehy, zkusím zde něco najít, ale už jsem se o to snažil a nic moc jsem nenašel :cry:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz