fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Váha vzduchu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21940
Stránka 1 z 1

Autor:  TomasCZ [ 20 úno 2009 18:44 ]
Předmět příspěvku:  Váha vzduchu

Zdravím, vím že už se to tady několikrát řešilo ale já to mám trochu složitější.
Celou zimu když mrzlo mi cukalo auto pak sem byl na diagnostice a řekli že mám chudou směs takže, lambda sonda. Pak to začalo hrozně cukat i za tepla, občas to chcíplo a nešlo to za plynem. Tak sem vyměnil lambdu a furt to nejde za plynem a hrozně chcípá ale když odpojím váhu vzduchu tak to jde normálně za plynem a chcípá jen za studena 1-2x. Ale když jí zapojím tak to chcípá furt. Asi mi neviresetoval řídící jednotku a nenastavil. Může to být tím nebo koupit novou váhu? Teď jezdím tejden z odpojenou a strašně to žere.

Autor:  Wizzy [ 20 úno 2009 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tím resetem to není, buď máš někde v sání díru, takže váha vzduchu nedává relevantní údaje (oblíbená hadička odvětrání klikovky). nebo je ta váhas opravdu mrtvá.

Autor:  Jimmy [ 20 úno 2009 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Heh a teď já. Mám velice podobné příznaky....auto nešlo moc za plynem (přesně od 3.500ot) což jasně ukazovalo na váhu vzduchu, ale občas to jelo normálně a občas to zase od těch 3.500ot nejelo. A za studena mi to taky hrozně chcípalo. Tak první 3-4min jízdy. Takže zezačátku jsem koupil použitou váhu vzduchu na aukru. S ní to bylo ještě horší, auto nejelo v celém rozmezí otáček + chcípání a kolísání volnoběhu. Takže jsem vrátil původní a koupil nový volnoběžný ventil. Po instalaci už nechcípalo (jen občas) ale otáčky se držely na 1.500ot sem tam to spadlo na 900. Navíc (to už na začátku) vždycky po puštění plynu auto docela dost cukne (cca 2s po uzavření klapky). Když jsem odpojil váhu vzduchu, tak škubání zmizelo, auto jelo krásně za plynem, ale při vyřazení chcípalo. Tak jsem se nasral a koupil novou váhu vzduchu od Forda za 4.028Kč. Po zapojení jde pěkně za plynem (ale přesto někdy cítím úbytek výkonu - jakoby někdy jelo líp a někdy ne), volnoběh stabilně na 1.500ot. - nikdy ne míň - sem tam na 1.800ot, škubání po puštění plynu zase začalo. Tak jsem si říkal asi potenciomet klapky. Tak jsem koupil jiný (použitý) ale vůbec žádná změna. Začínají mi docházet nápady a hlavě chuť cokoli do toho auta investovat. Napadá mě že by ten volnoběžňák mohl být vadný a nebo si to někde přisává vzduch potvora a taky ještě vadné čidlo teploty + termostat, kdy kombinace špatného volnoběžňáku a čidla teploty by mohla vysvětlovat všechny závady. Ale čert ví.... jo a ještě asi budu muset vyměnit i ten ventil odvětrávání klikovky + to kolínko....+ chladící kapalinu, ramena, zadní silembloky, vyvařit lem + trochu nosníky, ložiska + prachovky a td. a pak si dám do podpisu rok výroby 2009, protože už tam bude skoro vše nové. Omlovám se Tomášovi za zasírání, ale někde jsem se musel vykecat.....hned je mi trochu líp.

Autor:  Wizzy [ 20 úno 2009 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy a zkoušel jsi si odpojit lambdu?

Autor:  Jimmy [ 21 úno 2009 00:50 ]
Předmět příspěvku: 

Zkoušel....žádná změna... jinak lambda je cca 2roky stará originál od Forda.

Autor:  lubouš [ 22 úno 2009 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

TomasCZ-tak skus odpojit na hoďku baterku,připoj tu váhu.baterku a pak tu ŘJ skus naučit...

Autor:  TomasCZ [ 02 bře 2009 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Cau, tak nakonec to bylo tím že vyla vypadlá ta trubka co vede vzduch od váhy. Takže pohoda snad to bude žrát míň. Díky za rady až zjistím kolik mi to žere tak napíšu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/