fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

problem - chčije olej
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22095
Stránka 1 z 2

Autor:  Waltr89 [ 02 bře 2009 00:54 ]
Předmět příspěvku:  problem - chčije olej

Už se z tech escortů zbláznim. Po době kdy jsem konečně vyřešil cukání motoru nastal jinej problém.

Měnil sem olej. Do ted byl v motoru njakej paaskvil 15w-40 od x značek prostě takový na houby, takže sem to vylil a nalil sem tam podle papírů doporučenou 10W-40 polosyntetiku. No jenomže sem ujel asi 40km a motor začal řvát (ventily mlátily jak paličky na maso), zastavil sem kouknul na stav oleje a na tyčce olej žádnej. Celej motor totálně zasviněnej od oleje. když sem ho trochu očistil, tak sem zjistil, že prochcává vana. Myslíte že je možný aby to těsnění vyžral ten novej olej, když tam původně byl minerál, nic sem nevymejval, prostě jen vypustil a nalil polosyntetiku? Nebo v čem by mohla bejt závada?

Autor:  Wizzy [ 02 bře 2009 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

Mě hlavně přijde nějaké divné, že by to zpod vany vyteklo tak rychle a tolik. To by tam musela být díra jak pro krtka. Teoreticky by tam neměl být velký tlak - zkontroloval bych odvětrání klikovky, jestli to není zacpané a pak to tlačí ven, kudy to jde...
Ta změna oleje by se na tom podepsat neměla.

Autor:  Mouse [ 02 bře 2009 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

hele možná píšu blbost, ale máš dobře nasazenej olejovej filtr a utaženej + vypoušťák ?

Autor:  Waltr89 [ 02 bře 2009 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

Olejovej filtr je na krev a kolem něj je sucho. Víko ventilů je taky nový (sehnal sem z vrakáče a koupal sem ho v benzínu, aby se to sítko pročistilo od mazutu), Vypoušťák je taky na krev a kolem něj je relativně sucho oproti jinejm místům. Je od toho ale zasraná celá pravá část motoru (ramena, karoserie, motor.. vydedukoval se z toho že přetejká vana a padá to na rovody a od toho se nahodil celej motor, fakt nemem tucha. taky mi top přijde divný aby vyteklo tolik toho oleje, ale celá levá půlka oleje je totálně zasvioněná)

Autor:  Perňa [ 02 bře 2009 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

Že by gufero na klice???

Autor:  Ford [ 02 bře 2009 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

a co takhle gufero na klice

Autor:  Waltr89 [ 02 bře 2009 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

ajaja nševim kde to je, ale to bude asi něco kuli čemu se bude muset vyndávat motor? Respektive asi to nebude náročné jkako výměna těsnění pod víkem ventilů?

Autor:  Perňa [ 02 bře 2009 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

No nic proti Tobě,ale když umíš dotáhnout filtr a výpůšťák na krev..tak musíš vědět hernajs kde je gufero na klice né!!!!

Gufero nevidíš musíš sundat kryty rozvodů a dole je ozubené kolo,na kterém je rozvod řemen.....no a za ním je gufero......

Sundat rozvody, kolo a máš před sebou gufero.....,ale teď si nejsem jistej jak je to řešené u Tvé motorizace

Autor:  Waltr89 [ 02 bře 2009 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jenomže když sundám rozvody, tak se pak musej znova seřizovat ventily nebo tak něco ne?

Autor:  Ford [ 02 bře 2009 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

povol si šroub na klice nastav si rozvody na značky zhod kryty rozvodů řemenici na klice a rozvodák potom shod rozvodák a stáhni z klínku ozubené kolo na klice potom vydloubni šroubovákem gufero a naklepni opatrně nové pokud si na to netroufáš tak to svěř nějakému mechanikovi

Autor:  Perňa [ 02 bře 2009 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

Odstroj ty plasty kolem rozvodů a napřed si zjisti jestli to je opravdu gufero..nebo nějaký mechanik....než si pojebeš časování alias rozvody

Autor:  Waltr89 [ 02 bře 2009 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

btw - maj to gufero v kelly? Nic takovýho nemůžu na jejich stránkách najít. No jelikož když sem teď přišel k autu a pod nim je kaluž oleje, tak asi ničim jiným to bejt nemůže... hm :-/

Autor:  Perňa [ 02 bře 2009 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jsi si jistý že to je gufero?
Nemůže to být třeba olejové čerpadlo?

Autor:  Perňa [ 02 bře 2009 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

GUFERO

Těsnění olejového čerpadla

Autor:  Ford [ 02 bře 2009 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

to gufero je pod setrvák

jestli má od oleje rozvodák tak je to těsnění olejového čerpadla

jinak v autokelly je mají taky v létě jsem tam kupoval komplet všechny na celý motor

Autor:  Perňa [ 02 bře 2009 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

Aha omlouvám se jsem se zřejmě uklik...,ale na to tady máme jinýho vyhledávače :-D :-D , že Miki :-D :-D

Autor:  Waltr89 [ 02 bře 2009 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

poradíte mi ted jak to poznat kde je ona závada? Už bohužel nemám ani vyjetej olej, abych motor očistil a nechla znovu vytéct. Docela m tlačí čas, tekže poraďte přesné kroky, které udělat abych rozpoznal závadu. Jak již tady bylo páno, tak jelikož toho uniklo vážně dost, tak to neni jen špatné těsnění na vaně nebo tak něco., tudíž něco u rozvodů. Tím že je od toho zacákaná celá pravá půlka motoru, tak předpokládám, že to musí bejt někde u rozvodů, protože jinak nechápu jak by mohl jinak bejt nahozenej celej motor - jedině prostě že to kape na řemen.


Jinak s tou výměnou gufera - osobně myslím, že jsem dost zručnej, takže bych si na to učitě troufnul, ale je něco na co si dávat bacha? ty kladky po sundání řemenu zůstanou v původní poloze? nerad bych něco rozhodil a pak scháněl mechanika na seřizování.... Nejradši si dělám všechno sám, abych ušetřil, kdybych měl peníze nazbyd, tak nejezdim v takovýmhle vraku....

Autor:  Freeman [ 02 bře 2009 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

a nahodou ti to nechcije cez mierku oleja :D

Autor:  doubek [ 02 bře 2009 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

zrovna to chci napsat když se ucpe ten hříbek na odvětrání motoru tak to vytlačí měrku na olej a všechno kolem to pěkně poblije , nápravu motor bok kastle u motoru všechno je od oleje a olej mizí hodně rychle a blije to i na vejfuk a je to cejtit jak se pálí nic jsi necejtil během jízdy ?

Autor:  Waltr89 [ 02 bře 2009 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

prosím smazat, vyřešeno - celá závada spočívala v mé debilitě...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/