fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rozdil
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22169
Stránka 1 z 1

Autor:  Ichi [ 06 bře 2009 00:17 ]
Předmět příspěvku:  Rozdil

Zdarec jaky je rozdil mezi timhle motorem URL=http://img135.imageshack.us/my.php?image=p1000710rf6.jpg a motorem timhle http://img15.imageshack.us/my.php?image=dscf3099ea2.jpg

Autor:  Standa [ 06 bře 2009 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

Motor na prvním obrázku Img 135, je starší provedení Zetecu s hliníkovým sáním. Přestal se pouzívat v roce 1996, moje auto je 08/1996 a mám ještě hliníkové sání.Ve stejném období se už do některých Escortů montovalo sání plastové jak je vidět na Img 15. Když se přehodí sání tak jsou motory totožné s vyjímkou spojky která je na autech od roku 1997 zmenšená na průměr 210 mm s původních 220 mm.

Autor:  Wizzy [ 06 bře 2009 08:19 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jsou to oba 1.6, tak jen tím provedením sání, jeden má hliníkově parohy a sání přes hlavu, druhý plastové a sání bokem. Nijak se to moc neliší, pouze jiná konstrukce.

Teoreticky (!) se u toho plastového sání tolik neohřeje vzduch v sání od motoru, neměřitelný efekt. Pakticky na tom hliníkovém se mnohem snáze sundává volnoběžný ventil :-)

Autor:  Ichi [ 06 bře 2009 10:47 ]
Předmět příspěvku: 

fajn dik moc

Autor:  Wizzy [ 06 bře 2009 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě mě tak napadá, nelámalo se v té době (buď v souvislosti s tou spojkou), nebo už dříve umístění startéru, u staršího před motorem, u novějšího za?

Autor:  Standa [ 06 bře 2009 11:48 ]
Předmět příspěvku: 

No přímo provedení sání nemá na umístění strtéru vliv, to se lámalo v lednu 1995 s příchodem Mk 7 ty mají vždy startér vzadu. Z toho výplýva, že motory s hliníkovým sáním před rokem 1995 mají startér vepředu.

Autor:  skaldal [ 06 bře 2009 14:24 ]
Předmět příspěvku: 

Téměř souhlasím, jen s tím rozdílem, že už jsem viděl pěkných pár MkVII co měly startér vepředu a nemyslím si, že by do všech dal někdo starší motor. Prostě 95/96 se to podle mě nějak lámalo, ale ne jednoznačně, protože např. některý 95ky maj už startér vzadu a některý 96ky zase ještě vepředu.

Autor:  Standa [ 06 bře 2009 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

No jak je známo tak u Fordu je všechno možné, skladové zásoby je třeba využít do poslední mrtě. Osobně jsem ale Mk7 rv. 96 se startérem vepředu neviděl.

Autor:  Eskym05 [ 09 bře 2009 00:55 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
No jak je známo tak u Fordu je všechno možné, skladové zásoby je třeba využít do poslední mrtě. Osobně jsem ale Mk7 rv. 96 se startérem vepředu neviděl.


a co treba diesel :lol:

Autor:  Standa [ 09 bře 2009 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

Eskym05 píše:
Standa píše:
No jak je známo tak u Fordu je všechno možné, skladové zásoby je třeba využít do poslední mrtě. Osobně jsem ale Mk7 rv. 96 se startérem vepředu neviděl.


a co treba diesel :lol:


Tady je diskuze o motorech Zetec viz 2 obrázky v úvodu.

Autor:  Eskym05 [ 09 bře 2009 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Standa: ja vim, to mel byt vtip, proto ten smail.... omlouvam se....

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/