fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Turbo 1.4i Escort
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22400
Stránka 1 z 1

Autor:  twinkie010 [ 17 bře 2009 16:10 ]
Předmět příspěvku:  Turbo 1.4i Escort

Čus lidi.Rozhodl jsem se trochu posilnit mé auto.A chtěl bych se zepatat,jestli by šlo namontovat turbo t25 do ford escort 1.4i.Jestli ano,jak?díkec za odpovědi jak kladné tak i negativní.

Autor:  Wizzy [ 17 bře 2009 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

Rovnou na to zapomeň.

Autor:  duplux [ 17 bře 2009 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

to asi nema cenu komentovat...vsechno jde kdyz se chce,otazkou je jestli to ma vyznam a jestli to mas chut delat.Je to srani,jak se samotnym upravenim pro turbo,ale hlavne s elektronikou a vsim moznym,myslim ze jsou tu jisti nadsenci kteri by ti to vysvetlili lepe :) podle me je lepsi reseni poridit 1,8 88kw nebo 96kw,1.4 je dost spatny zaklad pro nejake upravy a nebo za hodne kacek ;) tot muj nazor

Autor:  duplux [ 17 bře 2009 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jsem jenom zvedavej kdy tu padne nejakej topic "jak oturbit fiat seicento" nebo podobne :lol: :twisted:

Autor:  Mac Háček [ 17 bře 2009 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

a jak oturbit fiat 126?? :-D

Autor:  duplux [ 17 bře 2009 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

toz na fiata bych zkusil plechovku od konzervy a nebo jsem slysel ze prej ty konzervy od jahod jsou o neco lepsi,dava to prej vetsi tlak,tu das normalne na svody,staci heftnout,dva tri body...no a na aukru si koupis pistalku do vejfuku aby to melo spravnej zvuk a hotovo,kdyz sectes naklady,tak je to zhruba 19,90 za jahody (obsah muzeme snist) a 129,- plus 50,- postovne za pistalku z aukra do vejfuku a turbo je doma...zkusenej kutil to ma za pul hodiny hotovy. Ocekavanej narust vykonu u fiata 126 je cca o 80-90 koni.

Autor:  Bumerank [ 17 bře 2009 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Mac Háček: nebo třeba Malucha 650E, že? :-D

duplux: :-D :-D :-D

Autor:  EwanS50 [ 18 bře 2009 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

Samozřejmě se to dá, je otázka kolik hodláš investovat 100-150t.Kč? Pak se do toho můžeš pustit. Je potřeba vyřešit jiný písty, zmenšit kompresní poměr, možná ojnice, jiný mapy do ŘJ... no a pak k tomu vylepšit podvozek, lepší brzdy...
Konec srandy: do 1,4 to fakt nemá smysl, to si radši kup nový auto co už má v 1,4 turbo - pokud to řešíš kvůli pojistce. Pokud chceš vyšší výkon tak XR3i se dají koupit za slušnou cenu a už celkem jedou ;-) :D

Autor:  angličák [ 18 bře 2009 02:41 ]
Předmět příspěvku: 

Todle.....je uz moc....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...pro kristovy rany.......

dej tam turbo z RS 1.6..mozna minutu to bude mit vykon jako 1.6 atmosfera pred smrti a to vsechno se odehraje asi vterinu predtim, nez ti to vystrili pisty i s klikou vyfukem....heh.....kde se tydle dotazy berou, to bych rad vedel...kdo temdle lidem plati a tydle sracky....KDO???? Ja nechci umrit smichy u pocitace, ja chci umrit v aute....

Autor:  angličák [ 18 bře 2009 02:48 ]
Předmět příspěvku: 

sorry ze negativni reakci, ale vetsi hovno sem dlouho necetl...to prekonalo vsechny hovadiny zde napsane...bud mas hodne penez, nebo male IQ....jak si muzes myslet, ze smrduta fordi na hovno 1.4 snese turbo? Uz sis nekde neco o turbu precetl? Cokoliv??!!!!!Treba jak to funguje a co to potrebuje????Myslim ze muzes bejt rad, ze po tech letech ten motor vubec funguje sam o sobe...pokud ses trochu normalni, tak si sezen 1.6 77 kw CVh. nebo zeteca 1.8 jakehokoliv....dej to tam...pojede to skvele a bude to stat mnohem mene nez turbit neco co hned umre s vykonem, ktery nestopji za to...

Stojim si za tim ,ze na tydle projekty tady nikdo, opakuji NIKDO, nema prachy, potazmo koule....

Autor:  Wizzy [ 18 bře 2009 08:17 ]
Předmět příspěvku: 

Bodka.

Autor:  skaldal [ 18 bře 2009 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Proč mu to tady všichni haníte??? Samozřejmě že to jde a je to výbornej nápad, sice do toho bude muset něco málo investovat, ale pak bude mít fakt brko a ještě k tomu ušetří hrozný peníze na pojistce. :-D

Autor:  RS1400 [ 19 bře 2009 23:40 ]
Předmět příspěvku: 

duplux píše:
to asi nema cenu komentovat...vsechno jde kdyz se chce,otazkou je jestli to ma vyznam a jestli to mas chut delat.Je to srani,jak se samotnym upravenim pro turbo,ale hlavne s elektronikou a vsim moznym,myslim ze jsou tu jisti nadsenci kteri by ti to vysvetlili lepe :) podle me je lepsi reseni poridit 1,8 88kw nebo 96kw,1.4 je dost spatny zaklad pro nejake upravy a nebo za hodne kacek ;) tot muj nazor


fiat seicento už jsem v turbu viděl,asi před 5ti rokama to bylo v Autosport&tuningu fiat seicento Biturbo 1.2,, mělo to tušim 192koní=))) musel bych se podívat, někde to asi ještě mam schovaný, takže seicento v turbu už je starý=), chtělo by to nějákej up!grade třeba starej brouk v turbu=))jinak na youtube je i fiatr 850 turbo, pro fanšmejkry fiaťáky

Autor:  RS1400 [ 19 bře 2009 23:45 ]
Předmět příspěvku: 

a co se týče Twinka:::vyser se na turbo,dej tam 2,0 16v dohc efi RS2000,jako jsem to udělal já, spokojenost naprostá, dušička má klid, kdejaký kamna si to rozmyslej Tě předjíždět, a navíc to je asi nejlevnější řešení, horší je to v případě že dutohlavci od VB poznaj rozdíl že to asi není 1,4, když otevřeš kapotu, a na tachnický z toho maj radost jako ty když jim hodít nějákýho kapřika=)))

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/