fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

motor porad drzi vysoke otacky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22438
Stránka 1 z 1

Autor:  freshjive [ 18 bře 2009 21:09 ]
Předmět příspěvku:  motor porad drzi vysoke otacky

prosim poradte nekdo mam ford fiestu xr2i...drive mi auto porad otacky nedrzelo porad chcipalo a ted zniceho nic drzi 1500 otacek a jak se zahreje tak porad 2000 cim to muze byt dejte vedet dekuju za radu

Autor:  Bumerank [ 18 bře 2009 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

první nejapný nápad - máš úplně uzavřenou škrticí klapku? :-) ...jsi si jistý, že benzín, který tankuješ není nějaký šunt?

Autor:  freshjive [ 18 bře 2009 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

jasny to jsem kontroloval klapka je jak ma byt a benzin je oka uz rok tankuju na te jedne a same benzince... a nejhorsi na tom je to ze rano jsem dojel do prace v pohode ale na obed kdyz jsme startoval tak to zaclo blbnout nechapu proc co tomu muze byt jeste me napadlo jestli nahodou vaha vzduchu nebo teplotni cidlo

Autor:  Mišan26 [ 19 bře 2009 00:10 ]
Předmět příspěvku: 

To semi taky stalo vymenil jsem volnobezny ventil a v pohode. To je tak jediny co ti muzu poradit

Autor:  Eskym05 [ 19 bře 2009 01:10 ]
Předmět příspěvku: 

Take bych to videl na ten ventil, to byva nejcastejsi zavada.....

Autor:  Wizzy [ 19 bře 2009 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

Volnoběžný ventil, čidlo polohy škrtící klapky, teplotní čidlo - tyhle za to můžou přímo. Možná MAF nebo čidlo teploty vzduchu, ale to se mi moc nezdá.

Autor:  Bumerank [ 19 bře 2009 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Volnoběžný ventil, čidlo polohy škrtící klapky, teplotní čidlo - tyhle za to můžou přímo. Možná MAF nebo čidlo teploty vzduchu, ale to se mi moc nezdá.

Wizzy to asi myslel tak, že údaje z těchto čidel mají vliv na řízení volnoběhu - ne že musí být všechna špatná najednou (pro upřesnění) ;)

Autor:  RS1400 [ 21 bře 2009 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

jj ventil, nebo čidlo teploty to umí taky pěkně potrápit...

Autor:  Krtek-NA [ 21 bře 2009 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

ještě hodně velký vliv na to má hodně vzduchu, ať falešný, nebo volnoběžný ventil je stále otevřený. To bude ta pravá příčina. :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/