fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
motor porad drzi vysoke otacky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22438 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freshjive [ 18 bře 2009 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | motor porad drzi vysoke otacky |
prosim poradte nekdo mam ford fiestu xr2i...drive mi auto porad otacky nedrzelo porad chcipalo a ted zniceho nic drzi 1500 otacek a jak se zahreje tak porad 2000 cim to muze byt dejte vedet dekuju za radu |
Autor: | Bumerank [ 18 bře 2009 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
první nejapný nápad - máš úplně uzavřenou škrticí klapku? ...jsi si jistý, že benzín, který tankuješ není nějaký šunt? |
Autor: | freshjive [ 18 bře 2009 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
jasny to jsem kontroloval klapka je jak ma byt a benzin je oka uz rok tankuju na te jedne a same benzince... a nejhorsi na tom je to ze rano jsem dojel do prace v pohode ale na obed kdyz jsme startoval tak to zaclo blbnout nechapu proc co tomu muze byt jeste me napadlo jestli nahodou vaha vzduchu nebo teplotni cidlo |
Autor: | Mišan26 [ 19 bře 2009 00:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
To semi taky stalo vymenil jsem volnobezny ventil a v pohode. To je tak jediny co ti muzu poradit |
Autor: | Eskym05 [ 19 bře 2009 01:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Take bych to videl na ten ventil, to byva nejcastejsi zavada..... |
Autor: | Wizzy [ 19 bře 2009 08:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Volnoběžný ventil, čidlo polohy škrtící klapky, teplotní čidlo - tyhle za to můžou přímo. Možná MAF nebo čidlo teploty vzduchu, ale to se mi moc nezdá. |
Autor: | Bumerank [ 19 bře 2009 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Volnoběžný ventil, čidlo polohy škrtící klapky, teplotní čidlo - tyhle za to můžou přímo. Možná MAF nebo čidlo teploty vzduchu, ale to se mi moc nezdá.
Wizzy to asi myslel tak, že údaje z těchto čidel mají vliv na řízení volnoběhu - ne že musí být všechna špatná najednou (pro upřesnění) |
Autor: | RS1400 [ 21 bře 2009 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj ventil, nebo čidlo teploty to umí taky pěkně potrápit... |
Autor: | Krtek-NA [ 21 bře 2009 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
ještě hodně velký vliv na to má hodně vzduchu, ať falešný, nebo volnoběžný ventil je stále otevřený. To bude ta pravá příčina. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |