fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Trha motor, ziadny vykon, nestabilne otacky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22658 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | herdik [ 29 bře 2009 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | Trha motor, ziadny vykon, nestabilne otacky |
potrebujem poradit. dnes sa mi stalo to ze z mojim autom som ubehol v pohode 150km a auto odstavil asi na 1,5h. potom som nastartoval ubehol asi 5km a zacalo to. motor zacal mat nahle taky zvlastny zvuk ako keby som mal dieru vo vyfuku hned v prvom kolene, stratil vykon, otacky boly nestabilne a obcas snim zasklbalo. auto este ako tak islo tak som z nim isiel na najblisie odpocivadlo lebo som nechcel zavadzat na dialnici. otvoril som kufor ze sa pozrem ci mi nenatiekla voda niekde do elektriky lebo dobre prsalo ale nic. co ma zarazilo ze bol katalizator rozzeraveny do cervena. myslel som ze sa zapchal katalizator ale skusil som odpojit lambdu a aj vyfuk som odpojil hned za zvodmi ale bez rozdielu. nevie mi niekto povedat co to moze byt za porucha? motor je EFI 1.6 DOHC 16V rv.94 dakujem za kazdu radu |
Autor: | Bumerank [ 29 bře 2009 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud byl katalyzátor do ruda a po odpojení svodů žádná změna, tak bych to asi viděl na ucpaný katalizátor, ne? |
Autor: | Wizzy [ 30 bře 2009 07:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dvě možnosti - nechodí ti některé válce - kabely, svíčky, cívka, dráty do řídící jednotky, řídícví jednotka - nebo ti to z nějakého důvodu jede na moc bohatou směs. Ale mooc bohatou. Prostě ti palivo hoří v katíku a ne ve válcích. Osobně - i díky tomu zvuku, bych to viděl na to vynechávání, nejede ti to prostě na všechny válce. Bumerank: Že ty sis to zase nepřečetl celé |
Autor: | Leny [ 30 bře 2009 07:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
wizzy má recht. mě se to szalo taky, nešel jeden válec, měl jsem přicpaný vstřik (pomohlo že jsem ho pořádně vytočil, skoro k7mi tis, protáhlo se to a ok. nicméně pravděpodobnější je ta svíčka či kabel, když ti hoří benál v katu. Zkus za běhu odpojit jednotlivé kabely ke svíčce a zjistíš, který válec to dělá. začni kabelem, svíčkou, pak třeba změř kompresi když to nepomůže.. až to opravíš, určitě od´poj aspoň na půl hodky baterku, at se zrestartuje ridici jednotka |
Autor: | herdik [ 30 bře 2009 12:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
chlapy je to vyriesene! vcera vecer som este studoval toto forum a mojej poruche zodpovedaly 2 veci a to vadny snimac otacok klukoveho hriadela a vadna indukcna cievka. nastastie je funkcne vsetko. problem bol to ze sa mi nejakym zazrakom dostala vlhkost do konektora snimaca otacok kluky. proste rano som prisiel po auto ze ho ideme odtiahnut a len tak som skusil nastartovat ze co to povie a chytil krasne. tak som len vyfuk zamontoval naspat na zvody a odysiel bez tahania domov. padol mi kamen zo srdca lebo 60Km byt tahany je o hubu. poucenie do buducna plynie ze vystriekat vsetky konektory ktore su pripojene k snimacom zo spodu motora dakym silikonovym olejom alebo kontoxom alebo proste niecim to zakonzervovat a vazne uz zacinam rozmyslat o spodnom kryte motora. dakuejm vam vsetkym za pomoc |
Autor: | Bumerank [ 30 bře 2009 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Bumerank: Že ty sis to zase nepřečetl celé
přečetl, ale asi mi ta horečka leze na mozek, bo jinak nevim... |
Autor: | tomin [ 30 bře 2009 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neodporucuji za behu odpojovat zapalovani vytazenim fajfky. Kdyz uz, tak pri vypnutem motoru osadit do fajfky jinou svicku a tu polozit na motor. Dnesni zapalovani dava mnohem vetsi energii jiskry a tato energie se nema kde vyradit pokud odpojis svicku. Ve skutecnosti se tato energie pak vyradi na samotnem modulu/civce. Zrovna ted resim mrtvej zapalovaci modul na jinem aute kde modul odesel v dusledku preruseneho zapal.kabelu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |