fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

výměna motoru 1,4 za?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22695
Stránka 1 z 3

Autor:  frantaflinta1 [ 01 dub 2009 09:12 ]
Předmět příspěvku:  výměna motoru 1,4 za?

Čáu, kucí, určitě se to tu už někde řešilo, ale jsem línej hledat :lol:
mám tenhle motor
1.4 LC 54/73 F4B PTE SEFI EEC IV
a zajímalo by mně za jakej(1,6;1,8.) bych ho měl vyměnit aby s tím bylo co nejmíň práce. Tahat elektriku se mi fakt nechce. :lol:
jo a rady typu nacpi tam V6 si nechte :lol: :lol: :lol:

Autor:  Wizzy [ 01 dub 2009 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

Když jsi línej dokonce i hledat, tak pro tebe je nejlepší rada se toho auta zbavit a koupit jiné, silnější.

Autor:  miki21 [ 01 dub 2009 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

:smt023

Autor:  mariS [ 01 dub 2009 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

:smt098

Autor:  frantaflinta1 [ 01 dub 2009 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Když jsi línej dokonce i hledat, tak pro tebe je nejlepší rada se toho auta zbavit a koupit jiné, silnější.



to mně taky napadlo :lol: :lol: ale tak když už sem mu vyměnil tlumiče a plno dalších nesmyslů, na který to nejede... :lol: :lol: :lol:

Autor:  Wizzy [ 01 dub 2009 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

No jedna šance je ještě si sehnat 1.6 8v (CVH), ten by mohl být podobný tvému, takže by nemusel být boj s elektrikou. Ale jakýkoli jiný motor (když už Zetec, tak jedině 1.8 ) obnáší výměnu elektriky, s tím počítej.
Anebo si opravdu pořiď stejného Escorta, ale v silnější motorizaci a ty věci, co jsi nasázel do té zdechlé 1.4 si přeházej do toho silnějšího, bude to míň práce jak přehazování motoru...a shnilé jsou stejně všecky...

Autor:  Freeman [ 01 dub 2009 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
shnilé jsou stejně všecky...


:-D :-D :smt044

Autor:  comol [ 01 dub 2009 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj misto 1.4 se da namontovat 1,6 66kw sam jsem tuhle upravu provedl a jsem spokojen 8) lepsi akcelerace a vyssi rychlost s porovnanim 1.4 je to mnohem znat a na tech. prohlidce nic nepoznaji pokud tam nebude nejak zbytecnej stoural :)

Autor:  Wizzy [ 01 dub 2009 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže 1.6 66kW je Zetec, čili úplně jiná elektrika, což on nechce... A když už dávat Zetec, tak proč ne 1.8, je to stejné drbání a mnohem víc muziky.

Autor:  comol [ 01 dub 2009 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Musi to byt jen 8 ventil a pak je to bez upravy elektriky a bez upravy ridici jednotky

Autor:  Floki [ 01 dub 2009 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

a ty jsi tam dával jakou 1.6 66kw? 16V nebo 8V? :-D

Autor:  frantaflinta1 [ 01 dub 2009 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

a na tech. prohlidce nic nepoznaji pokud tam nebude nejak zbytecnej stoural :)[/quote

já myslel že na STK se musí s autem, ne s Fordem :lol: :lol: :lol:
mno, jelikož na emisích je spolužák, v kanále je spolužák a v kanclu kolega z hospody, technické bych se nebál :lol: :lol: :lol:

Autor:  skaldal [ 02 dub 2009 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

comol píše:
Ahoj misto 1.4 se da namontovat 1,6 66kw ... a na tech. prohlidce nic nepoznaji pokud tam nebude nejak zbytecnej stoural :)
Jenže ty jsi měl ještě 1.4 CFi a ta je na pohled stejná s 1.6 8V, kdežto on už má 1.4EFi (PTE nebo jak se to značí) a ta už je na pohled trochu jiná. :wink:

Autor:  Jimmy [ 02 dub 2009 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

Já akorát nechápu proč se všichni vždycky tak bojí výměny motorové elektriky? :shock: Vždyť je to jeden svazek s kolika? 15 konektorama? Jedno odpoledne a je vyměněno - a když je motor venku, tak za 2hod není co dělat.

Asi to bude tím, že jakmile se řekne elektrika, nedej bože motorová elektrika, tak se všem zježí chlupy - a přitom na to stačí selský rozum...

Autor:  comol [ 02 dub 2009 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

V dokladech mam psany kod motoru F6G KAT je to 8vetil 1,4 vstrikovani CFI a ridici jednotka EEC IV, namontoval jsem tam 8ventil 1,6 oznaceny kod je L4B bylo na nem pridelany primi vstrikovani a ridici jednotka stejna EEC IV,vstrikovani jsem demontoval a pouzil vstrikovani CFI je to jen na steftech

Autor:  comol [ 02 dub 2009 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

1.4EFi (PTE nebo jak se to značí)

myslim si ze ze to pujde uplne stejne jen by se provedla vymena vrchniho vyka,tezko rict tady od PC :? nutno videt :)

Autor:  skaldal [ 02 dub 2009 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

Právě že to PTE je už vícebodový vstřik jako u 1.6 8V EFi 77kW, takže výměnou holého motoru by jen zvýšil objem, ale vstřikování by musel nechat z 1.4ky aby se zachoval původní vzhled, tam už není filtr zvrchu atd...
Obrázek

Autor:  comol [ 02 dub 2009 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
Právě že to PTE je už vícebodový vstřik jako u 1.6 8V EFi 77kW, takže výměnou holého motoru by jen zvýšil objem, ale vstřikování by musel nechat z 1.4ky aby se zachoval původní vzhled, tam už není filtr zvrchu atd...
Obrázek


Naprosto s tebou sohlasim vymenit JEN motor ,zustane vstrikovani ,vyfukove potrubi i kompletni el.instalace a pritom to bude vetsi kubatura :wink: ridici jednotka si stim poradi a zvyseny vykon bude znat :D

Autor:  RS1400 [ 02 dub 2009 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

jedinej problém kterej tam je je že 1,4 pte, má ještě jedno čidlo otáček v hlavě motoru vpravo vzadu, a 1,6 efi ho ještě nemá, je tam tušim jen zátka, ale pod ní je větši díra než u 1,4pte která má čidlko nevim zda to tam jde něják dobastlit, když je to čidlo vyndaný a jen připojený, jede to taky ale myslim že nejde otáčkoměr, musely bvy se tam dát budíky z 1,6efi, tam to otáčky ukazovat bude, jednou jsem ty motory měnil, a nakonec jsem to vyměnil i s motorovou elektrikoou, aby to fungovalo tak jak má

akorát u tý 1,6 cos na ní dal jednobod, ta hlava už má vybrání pro vstřiky néé??

Autor:  RS1400 [ 02 dub 2009 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

jinak když jsem měnil motor 1,4 za RS2000 měnil jsem jen elektriku motorutzn. rozpojil jsem to pod stěračema, a napchal tam novou z RS

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/