fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
výměna motoru 1,4 za? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22695 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | frantaflinta1 [ 01 dub 2009 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | výměna motoru 1,4 za? |
Čáu, kucí, určitě se to tu už někde řešilo, ale jsem línej hledat mám tenhle motor 1.4 LC 54/73 F4B PTE SEFI EEC IV a zajímalo by mně za jakej(1,6;1,8.) bych ho měl vyměnit aby s tím bylo co nejmíň práce. Tahat elektriku se mi fakt nechce. jo a rady typu nacpi tam V6 si nechte |
Autor: | Wizzy [ 01 dub 2009 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsi línej dokonce i hledat, tak pro tebe je nejlepší rada se toho auta zbavit a koupit jiné, silnější. |
Autor: | miki21 [ 01 dub 2009 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | mariS [ 01 dub 2009 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | frantaflinta1 [ 01 dub 2009 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Když jsi línej dokonce i hledat, tak pro tebe je nejlepší rada se toho auta zbavit a koupit jiné, silnější.
to mně taky napadlo ale tak když už sem mu vyměnil tlumiče a plno dalších nesmyslů, na který to nejede... |
Autor: | Wizzy [ 01 dub 2009 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jedna šance je ještě si sehnat 1.6 8v (CVH), ten by mohl být podobný tvému, takže by nemusel být boj s elektrikou. Ale jakýkoli jiný motor (když už Zetec, tak jedině 1.8 ) obnáší výměnu elektriky, s tím počítej. Anebo si opravdu pořiď stejného Escorta, ale v silnější motorizaci a ty věci, co jsi nasázel do té zdechlé 1.4 si přeházej do toho silnějšího, bude to míň práce jak přehazování motoru...a shnilé jsou stejně všecky... |
Autor: | Freeman [ 01 dub 2009 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: shnilé jsou stejně všecky...
|
Autor: | comol [ 01 dub 2009 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj misto 1.4 se da namontovat 1,6 66kw sam jsem tuhle upravu provedl a jsem spokojen lepsi akcelerace a vyssi rychlost s porovnanim 1.4 je to mnohem znat a na tech. prohlidce nic nepoznaji pokud tam nebude nejak zbytecnej stoural |
Autor: | Wizzy [ 01 dub 2009 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenže 1.6 66kW je Zetec, čili úplně jiná elektrika, což on nechce... A když už dávat Zetec, tak proč ne 1.8, je to stejné drbání a mnohem víc muziky. |
Autor: | comol [ 01 dub 2009 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Musi to byt jen 8 ventil a pak je to bez upravy elektriky a bez upravy ridici jednotky |
Autor: | Floki [ 01 dub 2009 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
a ty jsi tam dával jakou 1.6 66kw? 16V nebo 8V? |
Autor: | frantaflinta1 [ 01 dub 2009 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
a na tech. prohlidce nic nepoznaji pokud tam nebude nejak zbytecnej stoural [/quote já myslel že na STK se musí s autem, ne s Fordem mno, jelikož na emisích je spolužák, v kanále je spolužák a v kanclu kolega z hospody, technické bych se nebál |
Autor: | skaldal [ 02 dub 2009 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
comol píše: Ahoj misto 1.4 se da namontovat 1,6 66kw ... a na tech. prohlidce nic nepoznaji pokud tam nebude nejak zbytecnej stoural Jenže ty jsi měl ještě 1.4 CFi a ta je na pohled stejná s 1.6 8V, kdežto on už má 1.4EFi (PTE nebo jak se to značí) a ta už je na pohled trochu jiná.
|
Autor: | Jimmy [ 02 dub 2009 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já akorát nechápu proč se všichni vždycky tak bojí výměny motorové elektriky? Vždyť je to jeden svazek s kolika? 15 konektorama? Jedno odpoledne a je vyměněno - a když je motor venku, tak za 2hod není co dělat. Asi to bude tím, že jakmile se řekne elektrika, nedej bože motorová elektrika, tak se všem zježí chlupy - a přitom na to stačí selský rozum... |
Autor: | comol [ 02 dub 2009 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
V dokladech mam psany kod motoru F6G KAT je to 8vetil 1,4 vstrikovani CFI a ridici jednotka EEC IV, namontoval jsem tam 8ventil 1,6 oznaceny kod je L4B bylo na nem pridelany primi vstrikovani a ridici jednotka stejna EEC IV,vstrikovani jsem demontoval a pouzil vstrikovani CFI je to jen na steftech |
Autor: | comol [ 02 dub 2009 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
1.4EFi (PTE nebo jak se to značí) myslim si ze ze to pujde uplne stejne jen by se provedla vymena vrchniho vyka,tezko rict tady od PC nutno videt |
Autor: | RS1400 [ 02 dub 2009 17:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
jedinej problém kterej tam je je že 1,4 pte, má ještě jedno čidlo otáček v hlavě motoru vpravo vzadu, a 1,6 efi ho ještě nemá, je tam tušim jen zátka, ale pod ní je větši díra než u 1,4pte která má čidlko nevim zda to tam jde něják dobastlit, když je to čidlo vyndaný a jen připojený, jede to taky ale myslim že nejde otáčkoměr, musely bvy se tam dát budíky z 1,6efi, tam to otáčky ukazovat bude, jednou jsem ty motory měnil, a nakonec jsem to vyměnil i s motorovou elektrikoou, aby to fungovalo tak jak má akorát u tý 1,6 cos na ní dal jednobod, ta hlava už má vybrání pro vstřiky néé?? |
Autor: | RS1400 [ 02 dub 2009 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak když jsem měnil motor 1,4 za RS2000 měnil jsem jen elektriku motorutzn. rozpojil jsem to pod stěračema, a napchal tam novou z RS |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |