fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Chcipani motoru, ale jen na zpatecku
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22742
Stránka 1 z 2

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 02 dub 2009 22:54 ]
Předmět příspěvku:  Chcipani motoru, ale jen na zpatecku

Zdravim vsechny,

chtel bych Vas poprosit o pomoc, chcipa mi motor pri couvani. Vzdycky kdyz zaradim zpatecku, zacnu couvat a pak stoupnu na brzdu a na spojku, tak to chcipne, nekdy se to jeste vrati, ale vetsinou to chcipne, dela to ted uz skoro furt, jinak na jednicku nebo na jakoukoliv rychlost problemy nemam :-( Nemáte někdo ponětí?

Je to ta 1.8 v popisu

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 03 dub 2009 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Nikdo nevite?

Autor:  Bumerank [ 03 dub 2009 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

asi bych zkusil diagnostiku (stačit by mohla i ta, jak je tu popsána s vyblikáním kódů) - napadá mě jedině čidlo rychlosti vozidla ale i to je celkem sci-fi...

Autor:  Ford [ 03 dub 2009 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

u 96 si diagnostiku nevybliká

Autor:  Bumerank [ 03 dub 2009 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

tam vůbec není ten 3-pinový konektor??

Autor:  Krtek-NA [ 04 dub 2009 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

já bych to viděl na problém s přísunem paliva. Při tom pohybu.... Musí to vypozorovat sám. :wink:

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 04 dub 2009 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

No prave, jeste se mi stava, ze zustanou viset otáčky když vyřadím,, obvykle .. myslíte, spíš si myslím že by mohl být problém s tím čidlem polohy škrt. klapky .. nebo jak se to tady jmenuje ...

Když to chcípne jeste chvíli potom jede čerpadlo ,, je slyset .. takže tím si myslím, že to není ... mno zkusim to jeste nejak vypozorovat ..

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 04 dub 2009 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dneska mi to chciplo i na jednicku, kdyz jsem pomalu prejizdel retarder .. tak ja uz nevim ..

Autor:  Bumerank [ 04 dub 2009 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

že by klasika - pojistkovka? :)

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 04 dub 2009 23:23 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
že by klasika - pojistkovka?


Proc myslis, ze pojistkovka? Co by to tam delalo??

Autor:  Ford [ 05 dub 2009 08:37 ]
Předmět příspěvku: 

studenáky otřesem se přeruší kontakt

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 05 dub 2009 12:25 ]
Předmět příspěvku: 

To podle me neni ... ,, zpatecka neni otres .. uplne v klidu se rozjedu po rovine a pomalu zastavim a chcipne to ... to bude neco jineho, ale dekuju za napad. nechap si to az jako posledni moznost. :-)

Autor:  Bumerank [ 05 dub 2009 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

při přejíždění retardéru tam asi nějaký otřes bude..ale u té zpátečky těžko říct

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 05 dub 2009 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

to by chcipalo casteji,, takhle je to divny .. :-/

si myslim, ze by to mohl bejt ten potenciometr škrtící klapky a nebo Volnobezny regulacni ventil,, co si o tom myslíš/te?

Autor:  tomin [ 06 dub 2009 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

No i ta pojistkovka by furt mohla - psal ze couva a pak kdyz slapne na brzdu :-) Rozsviti se brzdovky, nekde se zvetsi ubytky na prechodacich ...
Prover zda motor nejak znatelne zavaha kdyz jen slapnes na brzdu.
Cidlo rychlosti urcite ne. To dava stejny signal at jedes dopredu nebo dozadu.
Cidlo skr.klapky (TPS) proste odpoj a zkus to. Bez nej to pojede v poho.
Mel jsem vadne TPS na me 1.6 16V a projevovalo se to jen na zacatku drahy (tesne nad volnobehem) totalnim vypadkem motoru tak na 200ms. Pak se to ale hned vzdycky chytlo.

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 06 dub 2009 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Zkousel jsem odpojit Váhu a bez ní couvat skoro nejde :-( ... cuka to jako prase .. Ne,, ono to nechcipne takhle ze by ten motor vypadl, proste se to jakoby zacne dusit

Autor:  milos.l [ 06 dub 2009 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

nečtu to celý, jen nadhodim myšlenku... čidlo na převodovce který ti za jízdy zajistí vyšší volnoběh předpokládám na zpátečku nemusí fungovat? myslím čidlo na vývodu tachometru ze skříně, jestli jsem úplně mimo tak mě ignorujte

Autor:  tomin [ 06 dub 2009 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

Konecne ted blbnu s EEC IV a diagnostikou a myslim ze mi to merilo rychlost i kdyz jsem couval. Z principu cidla VSS by to nemelo byt schopne ani poznat jestli auto jede dopredu nebo dozadu a vzdy by melo posilat stejny signal.

Autor:  Krtek-NA [ 07 dub 2009 07:39 ]
Předmět příspěvku: 

no to nevím, já měl za to , že se šnek v převodovce zasune, aby ti kilometry neubejvali. Na zpátečku se zkrátka bowden netočí... :wink:

Autor:  tomin [ 07 dub 2009 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska to vyzkousim a dam vedet.
Ze by resili takovou banalitu jako ze ucouvas 1km za celou zivotnost auta ... ? :-)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/