fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 22:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Co zpusobi upaleni vyfukoveho ventilu?
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 13:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
Mam auto na blbnuti a dojizdeni do prace fiestu XR2,tu slabou,motor 77kW CVH16.jelikoz to docela jede,tak s tim i obcas litam rychleji.Pri jednom takovym ostrejsim svezeni kdy se motor drzel dlouhodobeji na 6t ot/min mi zdechl.Propaleny pist,talirek vyf.ventilu nikde,asi ve vane :-)
Koupil jsem jinou XR2 vymenil motor do svoji nenajel ani 200km a motor jede na tri.Treti valec nema tlaky.Sundal jsem hlavu,upaleny kousek vyf. ventilu.

Ted je otazka co to muze zpusobovat?U turbiny by bylo jednodussi docilit ochuzeni smesi diky preplnovani,u atmosfery se tomu divim,nicmene nerikam ze to neni nemozne...
muze to delat vadny vstrik?To same mohl zpusobit i na starym motoru?
Je mi jasny ze to jsou stary olitany motory,to nebudu resit,jen bych tomu do budoucna rad predesel.
Kde se nejbliz chomutova daji vyzkouset benzinovy vstriky?A muze to byt zpusobene vubec tim?Anebo kdyz jsem koukal ted na zbyle vyf ventily,je na nich vydet znamka jisteho podpaleni zespoda...nemohlo to byt zpusobene timto,ze to vice a vice podfukovalo prave timto mistem a nakonec ukapl?

Rano jde hlava na orovnani ted jdu objednat tesneni gufera ventilu,do obeda to mam doma a to akorat stihnu zabrousit ventily...

Vim,ze tady je par lidi co se zabyvaji docela dopodrobna motory.Byl bych rad,kdyby mi k tomu neco rekli.Predem dekuji

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 21:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
jen mně tak napadá možná je to blbost ale máš staré auto a kdyby jsi náhodou měl špatnou lambdu nebo špinavou váhu tak by se mohla tímpádem špatně určovat směs a pak achich ouvej,tím částečným podfukování a pak podpálením,podle toho co říkáš tak je jich načatých víc,doporučoval bych ještě překontrolovat termostat a nebo taky na míň stupňů,ty vstřiky se mi nezdají přitom jak tomu dáváš musí být krásně čisté jak nové :-D jo ještě možná vyzkoušet tlak benzínu :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 21:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
dnes rano zprovozneno vsriky kontrolovany pohledem vsechny prasi hezky a dost rekl bych.nicmene je to jen takove posuzovani vylozene od oka.ventily byly vsechny hoodne dulkaty,jako zelezo co lezi deset let venku na desti a ma dulky po korozi.vsechyn se vzaly na brusku a pak znova zalapovaly.rovnou se daly i new gufera a samosebou tesneni...uvidime co to udela...uz mam najeto 120km za dnesek.
na tlak paliva se chci zamerit.nevim zda nehapruje benzinova pumpa.doel jede auto krasne a kolem 3tis zacina byt udusene jen do 4 a pak to zase pelasi.ikdyz velke otacky uz zmaknou i chudou smes.a to by mohl byt kamen urazu....ze to jede ale na chudou....muze to byt pumpou?pac uplne stejne se chova auto na oba dva motory.

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2009 21:06 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
starší ventil se klidně vyhřeje a praskne nebo ho kousek upadne pak pomaličku uhoříva a uhořívá a pokud to nepodchtíš včat tak zmizí

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2009 12:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
asi je to jak říkáš s tím tlakem paliva,akorát teď nějak nevím jaký tam má být tlak,jestli ti to dělalo i předtím tak je hodně pravděpodobný tento problém,může být špatný ten redukční ventil,mám nejspíš u auta podobný problém,dále jestli to nemůže třeba nasát trochu vzduch,jinak mám odzkoušený že se u auta může stát když začíná vznikat podtlak v nádrží že to to čerpadlo pak neutlačí ten správný tlak a pak klesá a klesá, já jsem si totiž zese všimnul že jestli auto honím a nebo jezdím piánko mám stejnou spotřebu tak to by mohlo být tím tlakem

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2009 13:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
listy se vstriky byla venku ted pred montazi hlavy.opticky vstriky vsechyn prasi stejne.vim,ze je to fakt jen pouze od oka,ale zjevne zadny nefunguje spatne.uz mam najeto 300km,vcera meren tlak paliva.docela malo rekl bych...necele tri bary a padalo to po vypnuti klicku dolu.takze by spatny regulator tlaku na liste?uplne jsme ho odpojil.tlacim ted permanentne 4b.jede to uplne jinak....jeste potrebuji doladit klapku,co jsme vcera cistil...mam ted vyssi volnobeh

takze cerpadlo je cajk.tlaci porad 4B.v nem to neni ten ventil je dle me v haji
ale vcera dostal na sprint kamos s Charismou GDI 1.8
je to ten prvni benzinovej motor s primym vstrikem ma 135HP

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2009 21:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
No jestli dvakrat stejny problem tak by to mohlo byt zpusobeno tim ze z nejakeho duvodu jedes na chudou smes (at uz ten tlak benzinu, nebo neco jineho). Pro jistotu bych si sehnal a namontoval nejake ukazovatko lambda sondy.

Tenhle motor ma hydrostely ?
Kdysi na Taunusu 2.3V6 jsem trochu moc dotahl ventily a pak pri dalnicni jizde tak na 5000 jsem upalil jeden vyfukovy taky. Chybama se clovek uci - priste jsem je radeji nechal cvakat. :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2009 10:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
jaký teda má být ten tlak,všude všeci píšou něco jiného ?

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2009 16:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
tlak paliva bys měl mít kolem 250 kPa

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 09:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
no vidis a ja mam ted ctyrista

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
KaCzaba píše:
no vidis a ja mam ted ctyrista


větší tlak neznamená že je to lepší :lol: ten regulátor tlaku tam je z určityho důvodu

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
ja vim,dam tam z druhyho motoru.premyslim co by to melo za negativni vliv...

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:38 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Za casovy usek otevreni trysky se tam dostane vic paliva, pokud nejsou zmeneny mapy, ktery tomu daji i vic vzduchu, tak bych to videl ne moc pozitivne. Hele, u CVH ten ventil jde pokud vim stelovat, kdyz jsem blbnul s tuningem, pouzil jsem ho misto drahyho FSE.To vicku nahore uprostred jde 3mm vrtackem vrtnout, vydloubnout a pod nim je stelovaci imbus.
Jo, podle Haynese ma XR tlak paliva pumpou pri engine not running 3 bar max, tlak pri engine running-idle speed 2,3-2,5 bar, a po dvou minutach po zastaveni motoru by melo bejt na liste 0,8 bar.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Naposledy upravil futura dne 27 dub 2009 15:42, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
mrknu,mam totiz dva.ale porad jsme nevyresil proc je ten motor pri prechodu nad ¨3tis ot uduseny.kdyz je plyn seslapnuty v pulce treba i vic tak po lehkym ubrani auto jede o neco lip.u plnyho je to jiyn.tam to poznat neni...myslel jsme ze je to prave malymtlakem pri prechodu do vyssich otacek....neni

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jestli to neni tim vetsim tlakem, ma to malo vzduchu, je to moc bohaty, dusi se to, ubrani vylepsi. Tezko rict. U zmetca bych to tipnul na problem s MAFem.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
No jo, ale vic paliva by nemelo usmazit vyfukovej ventil, ne ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
to ne chuda smes ano.proto jsem ventil vyradil uplne..ale je to porad stejny.proto mam podezreni ze treba tato dira ve vykonu mela za vliv ono upaleni tech veci v obou motorech.a chovaji se oba stejne.,takze jsme zacal resit veci co na aute zustaly.benzinova pumopa je dobra.tu jsem vyresil hned.ventil vyrazeny taky to dela stale....pak jsou za motorem takovy dve placaty cerny krabicky s elektrikou.k cemu ty jsou?lambda taky zustala ta co byla k novemu motoru....uz toho moc neni....

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ja bych se nabodnul na tu lambdu merakem - kdyz nic jineho, alespon ti rekne jestli jezdis na tu chudou.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 15:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Mam pocit, ze ta mala krabicka s hadickou je MAP a ta velka plocha s placatym konektorem ECU.Pokud vejfukovej dobre netesni, dobry to nejni, opali se , ale ze by ho to upalilo se mi nezda. Kazdopadne za podstatnejsi bych povazoval propalenej pis, u naftaka odkapavajici tryska casto, u benzina kdyby tryska tekla, tak beru, ale tobe to snad nedela.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 23:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
tenhle motor ma map?a ecu je snad pred nohama spolujezdce ne?

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz