fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Co zpusobi upaleni vyfukoveho ventilu?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23086
Stránka 1 z 2

Autor:  KaCzaba [ 21 dub 2009 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Co zpusobi upaleni vyfukoveho ventilu?

Mam auto na blbnuti a dojizdeni do prace fiestu XR2,tu slabou,motor 77kW CVH16.jelikoz to docela jede,tak s tim i obcas litam rychleji.Pri jednom takovym ostrejsim svezeni kdy se motor drzel dlouhodobeji na 6t ot/min mi zdechl.Propaleny pist,talirek vyf.ventilu nikde,asi ve vane :-)
Koupil jsem jinou XR2 vymenil motor do svoji nenajel ani 200km a motor jede na tri.Treti valec nema tlaky.Sundal jsem hlavu,upaleny kousek vyf. ventilu.

Ted je otazka co to muze zpusobovat?U turbiny by bylo jednodussi docilit ochuzeni smesi diky preplnovani,u atmosfery se tomu divim,nicmene nerikam ze to neni nemozne...
muze to delat vadny vstrik?To same mohl zpusobit i na starym motoru?
Je mi jasny ze to jsou stary olitany motory,to nebudu resit,jen bych tomu do budoucna rad predesel.
Kde se nejbliz chomutova daji vyzkouset benzinovy vstriky?A muze to byt zpusobene vubec tim?Anebo kdyz jsem koukal ted na zbyle vyf ventily,je na nich vydet znamka jisteho podpaleni zespoda...nemohlo to byt zpusobene timto,ze to vice a vice podfukovalo prave timto mistem a nakonec ukapl?

Rano jde hlava na orovnani ted jdu objednat tesneni gufera ventilu,do obeda to mam doma a to akorat stihnu zabrousit ventily...

Vim,ze tady je par lidi co se zabyvaji docela dopodrobna motory.Byl bych rad,kdyby mi k tomu neco rekli.Predem dekuji

Autor:  Rosťa-RS [ 23 dub 2009 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

jen mně tak napadá možná je to blbost ale máš staré auto a kdyby jsi náhodou měl špatnou lambdu nebo špinavou váhu tak by se mohla tímpádem špatně určovat směs a pak achich ouvej,tím částečným podfukování a pak podpálením,podle toho co říkáš tak je jich načatých víc,doporučoval bych ještě překontrolovat termostat a nebo taky na míň stupňů,ty vstřiky se mi nezdají přitom jak tomu dáváš musí být krásně čisté jak nové :-D jo ještě možná vyzkoušet tlak benzínu :-D

Autor:  KaCzaba [ 23 dub 2009 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

dnes rano zprovozneno vsriky kontrolovany pohledem vsechny prasi hezky a dost rekl bych.nicmene je to jen takove posuzovani vylozene od oka.ventily byly vsechny hoodne dulkaty,jako zelezo co lezi deset let venku na desti a ma dulky po korozi.vsechyn se vzaly na brusku a pak znova zalapovaly.rovnou se daly i new gufera a samosebou tesneni...uvidime co to udela...uz mam najeto 120km za dnesek.
na tlak paliva se chci zamerit.nevim zda nehapruje benzinova pumpa.doel jede auto krasne a kolem 3tis zacina byt udusene jen do 4 a pak to zase pelasi.ikdyz velke otacky uz zmaknou i chudou smes.a to by mohl byt kamen urazu....ze to jede ale na chudou....muze to byt pumpou?pac uplne stejne se chova auto na oba dva motory.

Autor:  Alexa [ 24 dub 2009 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

starší ventil se klidně vyhřeje a praskne nebo ho kousek upadne pak pomaličku uhoříva a uhořívá a pokud to nepodchtíš včat tak zmizí

Autor:  Rosťa-RS [ 25 dub 2009 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

asi je to jak říkáš s tím tlakem paliva,akorát teď nějak nevím jaký tam má být tlak,jestli ti to dělalo i předtím tak je hodně pravděpodobný tento problém,může být špatný ten redukční ventil,mám nejspíš u auta podobný problém,dále jestli to nemůže třeba nasát trochu vzduch,jinak mám odzkoušený že se u auta může stát když začíná vznikat podtlak v nádrží že to to čerpadlo pak neutlačí ten správný tlak a pak klesá a klesá, já jsem si totiž zese všimnul že jestli auto honím a nebo jezdím piánko mám stejnou spotřebu tak to by mohlo být tím tlakem

Autor:  KaCzaba [ 25 dub 2009 13:55 ]
Předmět příspěvku: 

listy se vstriky byla venku ted pred montazi hlavy.opticky vstriky vsechyn prasi stejne.vim,ze je to fakt jen pouze od oka,ale zjevne zadny nefunguje spatne.uz mam najeto 300km,vcera meren tlak paliva.docela malo rekl bych...necele tri bary a padalo to po vypnuti klicku dolu.takze by spatny regulator tlaku na liste?uplne jsme ho odpojil.tlacim ted permanentne 4b.jede to uplne jinak....jeste potrebuji doladit klapku,co jsme vcera cistil...mam ted vyssi volnobeh

takze cerpadlo je cajk.tlaci porad 4B.v nem to neni ten ventil je dle me v haji
ale vcera dostal na sprint kamos s Charismou GDI 1.8
je to ten prvni benzinovej motor s primym vstrikem ma 135HP

Autor:  tomin [ 25 dub 2009 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

No jestli dvakrat stejny problem tak by to mohlo byt zpusobeno tim ze z nejakeho duvodu jedes na chudou smes (at uz ten tlak benzinu, nebo neco jineho). Pro jistotu bych si sehnal a namontoval nejake ukazovatko lambda sondy.

Tenhle motor ma hydrostely ?
Kdysi na Taunusu 2.3V6 jsem trochu moc dotahl ventily a pak pri dalnicni jizde tak na 5000 jsem upalil jeden vyfukovy taky. Chybama se clovek uci - priste jsem je radeji nechal cvakat. :-)

Autor:  Rosťa-RS [ 26 dub 2009 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

jaký teda má být ten tlak,všude všeci píšou něco jiného ?

Autor:  Floki [ 26 dub 2009 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

tlak paliva bys měl mít kolem 250 kPa

Autor:  KaCzaba [ 27 dub 2009 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

no vidis a ja mam ted ctyrista

Autor:  Floki [ 27 dub 2009 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

KaCzaba píše:
no vidis a ja mam ted ctyrista


větší tlak neznamená že je to lepší :lol: ten regulátor tlaku tam je z určityho důvodu

Autor:  KaCzaba [ 27 dub 2009 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

ja vim,dam tam z druhyho motoru.premyslim co by to melo za negativni vliv...

Autor:  futura [ 27 dub 2009 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

Za casovy usek otevreni trysky se tam dostane vic paliva, pokud nejsou zmeneny mapy, ktery tomu daji i vic vzduchu, tak bych to videl ne moc pozitivne. Hele, u CVH ten ventil jde pokud vim stelovat, kdyz jsem blbnul s tuningem, pouzil jsem ho misto drahyho FSE.To vicku nahore uprostred jde 3mm vrtackem vrtnout, vydloubnout a pod nim je stelovaci imbus.
Jo, podle Haynese ma XR tlak paliva pumpou pri engine not running 3 bar max, tlak pri engine running-idle speed 2,3-2,5 bar, a po dvou minutach po zastaveni motoru by melo bejt na liste 0,8 bar.

Autor:  KaCzaba [ 27 dub 2009 15:42 ]
Předmět příspěvku: 

mrknu,mam totiz dva.ale porad jsme nevyresil proc je ten motor pri prechodu nad ¨3tis ot uduseny.kdyz je plyn seslapnuty v pulce treba i vic tak po lehkym ubrani auto jede o neco lip.u plnyho je to jiyn.tam to poznat neni...myslel jsme ze je to prave malymtlakem pri prechodu do vyssich otacek....neni

Autor:  futura [ 27 dub 2009 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

No jestli to neni tim vetsim tlakem, ma to malo vzduchu, je to moc bohaty, dusi se to, ubrani vylepsi. Tezko rict. U zmetca bych to tipnul na problem s MAFem.

Autor:  tomin [ 27 dub 2009 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, ale vic paliva by nemelo usmazit vyfukovej ventil, ne ?

Autor:  KaCzaba [ 27 dub 2009 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

to ne chuda smes ano.proto jsem ventil vyradil uplne..ale je to porad stejny.proto mam podezreni ze treba tato dira ve vykonu mela za vliv ono upaleni tech veci v obou motorech.a chovaji se oba stejne.,takze jsme zacal resit veci co na aute zustaly.benzinova pumopa je dobra.tu jsem vyresil hned.ventil vyrazeny taky to dela stale....pak jsou za motorem takovy dve placaty cerny krabicky s elektrikou.k cemu ty jsou?lambda taky zustala ta co byla k novemu motoru....uz toho moc neni....

Autor:  tomin [ 27 dub 2009 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych se nabodnul na tu lambdu merakem - kdyz nic jineho, alespon ti rekne jestli jezdis na tu chudou.

Autor:  futura [ 27 dub 2009 15:53 ]
Předmět příspěvku: 

Mam pocit, ze ta mala krabicka s hadickou je MAP a ta velka plocha s placatym konektorem ECU.Pokud vejfukovej dobre netesni, dobry to nejni, opali se , ale ze by ho to upalilo se mi nezda. Kazdopadne za podstatnejsi bych povazoval propalenej pis, u naftaka odkapavajici tryska casto, u benzina kdyby tryska tekla, tak beru, ale tobe to snad nedela.

Autor:  KaCzaba [ 27 dub 2009 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

tenhle motor ma map?a ecu je snad pred nohama spolujezdce ne?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/