fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
poskubavani pri jizde http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=231 |
Stránka 1 z 13 |
Autor: | Návštěvník [ 21 dub 2004 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | poskubavani pri jizde |
ahoj lidicky,prosim pekneo radu,v cem muze byt problem u escorta 1,8 16v kdyz mi pri zrychlovani a pak behem vyssich otacek zacne poskubavat,dalsi problem je ze moc se mu nechcou drzet otacky pri volnobehu,hlavne za studena,diky moc za rady! |
Autor: | m@rekR$ [ 21 dub 2004 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus koupit novy svicky. pokud to nepomuze, nech si proklepnout lambdu. Me to dela taky, ale ja mam v haji lambdy. |
Autor: | Standa [ 22 dub 2004 07:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Poškubávání motoru ve vyších otáčkách by mohl způsobovat také palivový filtr. Prostě když na to šlápneš tak je vyžadováno více paliva a filtr ho nepropustí. Ale může to být také tak jak píše Marek, paliva je dost ale není ho čím zapálit. |
Autor: | Návštěvník [ 22 dub 2004 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nekdy to muze byt kabelama ke svickam.. |
Autor: | Návštěvník [ 15 kvě 2004 04:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám taky 1.8 16V 85 kw a to škubání pozoruju taky, když dám plný plyn z plynulé jízdy z menších otáček tak to jednou nebo dvakrát škubne než se to chytí a pak už to jede dobře, kabely ke svíčkám i svíčky mám nové, dávali mi je ve značkovém servisu Ford, taky měnili volnoběžný ventil a dělá to furt |
Autor: | Návštěvník [ 16 kvě 2004 08:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
U mně to škubání při zrychlování dělala špatná lambda, tu si nech proměřit popř. vyměnit (mám tam teď BOSCH - asi 2000Kč, na emisích 100% hodnoty, prošlo naprosto v pohodě). A taky jsem měl problémy s volnoběhem, za studena šlo cítit, že to občas vynechá, takové mírné poškubávání a otáčky se držely dost nízko, pomohla výměna svíček, měl jsem tam nějaké levnější NGK, musel jsem tam dát ty platinové (NGK asi 300kč/ks) a volnoběh naprosto v pohodě. |
Autor: | Návštěvník [ 22 čer 2004 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co rozdelovac |
Autor: | Návštěvník [ 16 črc 2004 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | poškubávání při jízdě |
zkus se podívat po pojistku, která drží pamět řídící jednotky (3A) |
Autor: | Návštěvník [ 17 črc 2004 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Může to být taky mechanika, zkus nechat přeměřit tlaky a zajdi na test pokud možno né k fordovi ti vymění všechno zaplatíš šílené peníze a stejně nic nezjískáš. Pokud je šikovný mechanik na emisích tak ti udělá test bez problému a řekne co tam je. Jinak škubání při jízdě pod plynem může být i lambda. |
Autor: | Standa [ 05 srp 2004 06:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska ráno mi začal při zrychlování poškubávat motor. První problém jsem ucítil, když ráno nenaskočil motor na poprvé, ale až na podruhé. To mi nikdy nedělá, kromě případu asi před týdnem, kdy při odjezdu z práce naskočil na potřetí, ale tehdy už dál žádný problém. Dnes ráno při rozjíždění na 2 a 3 kolem 2000ot poškubával nad 3000ot žádný problém. První křižovatka, druhá křižovatka opět při rozjíždění na 2. a 3. rychl. stupeň poškubával. Pak ještě jednou ale na dalších 2. křižovatkách jel v pohodě. Tak jsem z toho trochu zmatený, hlavně také pro to, že za týden se chystám na dovolenou a čeká mně s rodinou v autě cca 1500 km. Co může být příčinou, že motor hned nenaskočí? Může to dělat lambda či kabely ke svíčkám, spíš bych řekl že nemá benzín. Poradí někdo čím začít. |
Autor: | futura [ 05 srp 2004 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stando, pri tvy znamy peclivosti a znalostech nepredpokladam, ze bys zanedbaval udrzbu, takze vylucuju zavady zpusobeny zanedbanim. Celkem bych ani nerekl, ze by to bylo nedostatkem benzinu, ale u zmetca jde docela dobre zmerit tlak paliva na ty liste normalnim manometrem na gumy, teda, pokud to neni ten umelohmotnej, kterej se v benzinu rozpousti. Ja osobne bych se priklanel ke svickam a kabelum, zazil jsem neco podobneho kdysi s novyma svickama, kdyz jsem chtel pridat, zacukalo to ,zvlast na 1 a 2. Zjistil jsem, ze na izolatoru jsou znamky probiti, reklamoval jsem, ale neuznali. Dostal jsem k tomu interni pokyn fordu na zmetky, ze na botku kabelu kolem izolatoru ma prijit housenka nevodivy silikonovy vazeliny, prostor na svicku je tesnej a vsude kov, ty botky nemusej dobre tesnit a vyboj sjizdi po izolatoru a ne na elektrody. Je to konstrukcni vec. Pac tuhle vazelinu nemam, nacpal jsem do kabelu svicky, namastil jim izolator a prostor kterej zbyl v ty botce vyplnil housenkou silikonu na tesneni motoru. Do druhyho dne to zatuhlo, svicka se vyndala a botka mela dodatecny tesneni.Od ty doby pohoda.Ono asi staci i ne uplne tesny nasazeni botky na svicku, zmetec je na to proste haklivej.Zacal bych asi timhle.Teoreticky by horsi starty mohly snad bejt i nejakym cidlem teploty, ale snad to nebude tak zhavy.Dej vedet, jak to dopadlo. |
Autor: | Návštěvník [ 05 srp 2004 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj!Samozrejme nechci tvrdit, ze to musi byt zrovna kabelama ke svickam, ale presne takhle se chovalo tatovo mondeo 1,6 16v. Proste v prubehu otacek stale ok, pak najednou na urcity hodnote skub, a pak zase ok. Tusim, ze mu to delalo kolem cca 2300 ot. Vyresila to vymena kabelu. |
Autor: | Návštěvník [ 05 srp 2004 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám podobnej problém, dnes jsem narazil na vaši diskuzi. Začalo to asi před dvouma měsíci, předtím OK. Auto mám od podzimu. Je li motor studeny (stoji pres noc) po nastartovani vetsinou na poprve jednou za měsíc na podruhe naskoci a bez problemu běží na volnoběh. Pokud se však hned rozjedu po přeřazení z 1 na 2 a dale zaškube a hned zase jede. Po 3 až 5 minutach jede OK. Pokud stoji jen několik hodin a nevychladne cely je to OK. Na diagnostice jsem nebyl, protože v okoli (Svitavy) ji nikdo na rok vyr 96 nema nebo o nem nevym. Svičky jsou nove, kabeky ke svičkam OK. Ford Escord Chia 1.6, 16V benzin r.v 96 |
Autor: | futura [ 05 srp 2004 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle ceho soudis, ze kabely OK? Pokud to blbne, tak bych ani na zmereni odporu neveril, pokud by byla moznost, vyzkousel bych jiny.Uz nekde probehla zkusenost, ze odpory byly v norme a po prehozeni za jiny to prestalo.Takze u zahadnych poruch radsi overim vic zpusoby. |
Autor: | BATMAN [ 05 srp 2004 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hehe, vidim ze tenhle problem tu ma pulka 4a vcetne me. Jelikoz tahle oprava pro me neni prioriou, zatim to resim 2ma az 3ma kratkodobyma seslapnutim pedalu plynu po nastartovani (do 5000ot) a motor uz pak nezdefchne ani neskube. |
Autor: | futura [ 05 srp 2004 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyyy fole, koukam, ze ten tvuj motor je asi v supr kondici, kdyz preziva po startu ty lehce zvyseny otacky na 5000.Nechci rejpat, ale asi bych radsi tyhle problemy resil, nez potom resit zdechly motor. |
Autor: | BATMAN [ 05 srp 2004 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
futura píše: Tyyy fole, koukam, ze ten tvuj motor je asi v supr kondici, kdyz preziva po startu ty lehce zvyseny otacky na 5000.Nechci rejpat, ale asi bych radsi tyhle problemy resil, nez potom resit zdechly motor.
Mno to sem prehnal....sou to spis 3-4k, ale je po problemu... Jinak motor je ok |
Autor: | Standa [ 06 srp 2004 06:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Včera při cestě z práce, se škubání objevilo jen při jízdě za traktorem na 1 při 2500ot. Ale bylo to jen jedno lehke škubnutí. Proti tomu co bylo včera ráno se vůbec nedá přirovnat. V podvečer jsem změřil tlak paliva na liště a byl 50kPa!!! V Etzoldovi je napsáno 300kPa, problém bude tedy asi s nedostatkem paliva. Dneska půjdu koupit nový palivový filtr a pak se uvidí. Také souvislost škubání z opakovanými starty mi ukazuje na nedostatek benzínu. Když motor naskočí hned jako dneska ráno tak žádný problém a ani jednou neškubl. Včera jsem také sundal kabely se svíček a prohledl izolátory, ale vše čisté a žádné známky probíjení. Jen jsem preventivně vystříkal "fajfky" WD40. |
Autor: | futura [ 06 srp 2004 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam pocit, ze na regulatoru tklaku je max. 2,7 bar, takze na liste by vic bejt nemelo, ono se to meri za behu, tam je nejaka hodnota a potom po vypnuti by to melo po dany cas taky udrzet nejakou hodnotu. Ale jestli za behu malo, tak pokud to nebude filtrem, tak jedine zhorsovani, podle mne dojde na vyndani cerpadla. Samotny asi spatrny nebude, ale je dost mozny, ze zacla praskat spojka mezi nasavanim a cerpadlem, ono to potom nesaje poradne.Kdyz to prdne uplne, skoro to nechce nastartovat. Jinak oprava sranda, kdyz vyndas cerpadlo, kousek hadicky a dve svorky. Jen vyndat cerpadlo. No uvidis, zkus jeste merit tlak az vymenis filtr. |
Autor: | Návštěvník [ 06 srp 2004 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
V čera jsem nechal změřit tlak na valcich a ejhle, vysledek je takovy 11,5/7-8/11/11 nevim jesli se tomu da věřit, měřil to mechanik starsim měřakem a ten druhy valec ukazal při každem měření jinou hodnotu. Vypada to prej asi na těsnění pod hlavou na kroužky. Všem v okoli se však zdá, že by odešly kroužky po najeti poctivych 90 tisic dokladovanych auto po prvnim majiteli, nehoněné a ztráta oleje mezi výměnou po 15 000 KM asi deci. Jinak jsem zjistil, že mam asi bohatou směs , nové svíčky jsou po krajich jak uhel. Poradí někdo co by se s tim dalo dělat. Jinak jsem se chtěl zeptat na vysvětleni kde se provádí změření tlaku paliva na liště. Do budoucna se to bude hodit. Ford Escort Chia, 1.6 16V rv.96 |
Stránka 1 z 13 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |