fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vodní pumpa?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2312
Stránka 1 z 2

Autor:  M. Geleta [ 25 dub 2005 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Vodní pumpa?

Zdravím, máte někdo problémy s úbytkem chladící kapaliny v nádržce? Ztrácí se mi jí dost, může to být netesnost na vodní pumpě?

Autor:  carPWR [ 25 dub 2005 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

..na to jsem se uz ptal a prej ne, spis se koukni, jestli ti netece chladic nebo nekde nemas ruplou hadici...

Autor:  Karel [ 25 dub 2005 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mel by jsi tam louzicku(rikas ze se ztraci dost) pod autem v miste, kde je pumpa.Samozrejme pri stani.A bylo by to mokre na motoru.

Autor:  M. Geleta [ 25 dub 2005 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

loužička tam je ale myslíte že by ta pumpa propouštěla tolik? Ta loužička je vždycky pod převodovkou

Autor:  Standa [ 26 dub 2005 06:04 ]
Předmět příspěvku: 

Vodní pumpa je na druhé straně než převodovka, tedy ze strany rozvodového řemenu. Já myslím že místo unikající kapaliny nebude problém najít, jestli je pod autem loužička. Chce to jen otevřít kapotu a vzít si případně nějakou svítilnu. Pak už většinou stačí rukou projet spodní strany hadic a součástek, určitě někde narazíš na mokré místo. Voda má také určitou vazkost a všechna hned neskončí pod autem. Když bude toho mokrého víc tak všechno vytřít do sucha a znovu pozorovat. Jestli by se nic neukázalo tak nastartovat a prohřát motor, kapalina nejčastěji utíká když je teplá. Hadice teplem změknou trhliny se roztáhnou a konečně i teplá kapalina má menší viskozitu a spíš proteče.

Autor:  M. Geleta [ 26 dub 2005 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

Omlouvám se, nebyla to převodovka.Kaluž je v místech pod rozvodama.
Musím to omrknout

Autor:  mike33 [ 30 kvě 2005 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

Mě taky tekla voda, musel jsem měnit vodní pumpu, ale problém je v tom, že musíš sundat celý rozvody, což jsem přenechal známýmu, kterej má servis, protože je to fakt dost pakárna. Ta pumpa mě stála 1300 kč, ale práce je drahá. Jak ta voda cákala, tak mě odešel i alternátor, ale byla to jen menší oprava. Ve finále mě praskla trubka chlazení, co je za chladičem.(je napojená na hadici u expanzky). :roll: Koupil jsem originál za cca 500 kč. Teď už konečně jezdím a nic z toho už neteče!!!

Autor:  sedloň [ 30 kvě 2005 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

veril bych tomu ze je to pumpu.....na pumpe(smerem dolu)je dirka na nalitku pro remenici.....prej kdyz je zima a zamrzne ti voda(coz by se ti nemelo stat!)tak je tam naka membrana a ta praskne a zmrzla voda tim muze ven a neposkodi ti nic jinyho!na hlave sou preci taky ,,mrazovky,, ne!takhle to bylo vysvetleno me,kdyz sem byl na vymene pumpy i s rozvodama.....

Autor:  Lubak [ 31 kvě 2005 06:21 ]
Předmět příspěvku: 

No to by klině mohla bej vodní pumpa, já přišel na to že mi taky trošku sákne ne moc ale občas ukápne, ale myslím že u mě to bylo i tím že jsem měl křivě nasazený klínovej řemen, na jedné straně byl o drážku uskočený tomu borcoj co to dál bych dal korunu, tak jsem ho sundali navlíkli zpět a zdá se že je to dobrý.
A už zmizel i ten psíklaý zvuk který se ozýval.Ale pumpa mě asi čeká také

Autor:  mike33 [ 31 kvě 2005 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové, to ještě není všechno. Jak jsem jel z té opravny po výměně vodní pumpy a opravě altíku, tak se mě najednou začalo kouřit z motoru. Zastavil jsem u benzinky, otevřel jsem kapotu a něvěřil vlastním očím!! Ten mechanik, co mě to opravoval mě necha :evil: l ležet na sběrným potrubí výfuku hadru nasáklou olejem!!?? Řídit to moje žena, tak asi uhořela??!!Takže pozor na opraváře!!(Byl to známej!!!)

Autor:  MV [ 01 čer 2005 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

To mike33: vím o čem mluvíš, důvěřuj, ale prověřuj. Radši vše zkontrolovat - stalo se mi to dvakrát - na favoritu mi špatně nasadili zadní brzdovou paknu a tak brzdila hranou. Podruhý na escu jsem musel dotahovat povolenou sponu na hadici.
Když já něco dělám, tak všechno aspoň třikrát zkontroluju.

Autor:  Jason [ 11 kvě 2006 07:18 ]
Předmět příspěvku: 

Mám dotaz - teče vodní pumpa na Escortu, mění se celá, nebo se dá vyměnit jen nějakej simering....díky.

Autor:  Standa [ 11 kvě 2006 07:28 ]
Předmět příspěvku: 

Vodní pumpa se mění celá za nový díl.

Autor:  Jason [ 11 kvě 2006 08:04 ]
Předmět příspěvku: 

Stando díky, moc jsi mě nepotěšil....někde jsem tu četl, že stojí cca 1300....je to tak???

Autor:  Standa [ 11 kvě 2006 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

Jo zhruba tolik, někdy i více asi do 1800 a originál u Forda 2800,- Kč

Autor:  Jason [ 11 kvě 2006 08:14 ]
Předmět příspěvku: 

Ježišmarjááá, už mě nestraš...:-)

Autor:  mike33 [ 11 kvě 2006 14:57 ]
Předmět příspěvku: 

To není všechno, hlavně musí rozvody dolů a jak mě říkal známej, co mě to dělal, je to docela drbačka!V servisu je hodně drahá hlavně práce, ta pumpa ještě ujde, je to skutečně okolo 1200 Kč!Jinak bych ji vyměnil co nejdřív, jinak dopadneš jako já, musel jsem totiž ještě nechat opravit alternátor, bo mě na něj cákala voda z té pumpy a nějak ne to celý vys....a přestal mě dobíjet!!!Když mě ji měnili, tak jsem si nechal rovnou vyměnit klíňák, protože je tam u Zetecu strašnej přístup!!

Autor:  Jason [ 11 kvě 2006 23:01 ]
Předmět příspěvku: 

mike33 píše:
To není všechno, hlavně musí rozvody dolů a jak mě říkal známej, co mě to dělal, je to docela drbačka!V servisu je hodně drahá hlavně práce, ta pumpa ještě ujde, je to skutečně okolo 1200 Kč!Jinak bych ji vyměnil co nejdřív, jinak dopadneš jako já, musel jsem totiž ještě nechat opravit alternátor, bo mě na něj cákala voda z té pumpy a nějak ne to celý vys....a přestal mě dobíjet!!!Když mě ji měnili, tak jsem si nechal rovnou vyměnit klíňák, protože je tam u Zetecu strašnej přístup!!

TAk jsem dneska koupil tu pumpu (906 s DPH), výměna cca hodina, vše v pohodě......plně funkční. dík za odpovědi.

Autor:  Jason [ 11 kvě 2006 23:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jason píše:
mike33 píše:
To není všechno, hlavně musí rozvody dolů a jak mě říkal známej, co mě to dělal, je to docela drbačka!V servisu je hodně drahá hlavně práce, ta pumpa ještě ujde, je to skutečně okolo 1200 Kč!Jinak bych ji vyměnil co nejdřív, jinak dopadneš jako já, musel jsem totiž ještě nechat opravit alternátor, bo mě na něj cákala voda z té pumpy a nějak ne to celý vys....a přestal mě dobíjet!!!Když mě ji měnili, tak jsem si nechal rovnou vyměnit klíňák, protože je tam u Zetecu strašnej přístup!!

TAk jsem dneska koupil tu pumpu (906 s DPH), výměna cca hodina, vše v pohodě......plně funkční. dík všem za odpovědi.

Autor:  Návštěvník [ 15 kvě 2006 13:54 ]
Předmět příspěvku: 

čus,

a to ti neměnili rozvody? když ti měnili vodní pumpu. jinak když ti ubývá voda z nádržky tak to vesměs bejvá těsnění hlavy motoru. stalo se mi to nedávno...jedu jedu, najednou vařim, tak jsem zastavil, vychcala všechna voda někde kolem rozvoďáku, nechal jsem to odtahnout do forda, kde mi vyměnili pumpu a rozvody (cca 7000). po tom co to projeli, tak že to prej tlakuje a že mi asi fouká těsnění hlavy motoru, který se asi zpeklo jak jsem to uvařil.a byl to opravdu mžik (možná že už bylo načatý, ...to se stane když auto dlouho, někde stojí, třeba v bazaru) takže dalších 7000 za repas hlavy a výměnu těsnění. Jakmile si auto vyzvednu budu vodu v chladiči kontrolovat asi pořád. Rozhodně nepodceňovat ... vodní pumpa za 1500 může vyjít na 15000 a když se do toho posere teplotní čidlo ani nepoznáte že vaříte a je to takřka hned.

v.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/