fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Při sešlápnutym plynu se dusí..za studena - vyřešeno http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23129 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Dieg0 [ 23 dub 2009 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | Při sešlápnutym plynu se dusí..za studena - vyřešeno |
Tak mam další problém. (to že mi to za studena chípá jsem už překous). Po nastartování musim vytočit motor na 2000 ot jinak chcípne- to je v pohodě, jakmile se zahřeje tak paráda a můžu jet. Ale teď po nastatování vytočim motor a asi po půl minutě začnou padat otáčky i při sešlápnutym plynu ( když ho nesešlápnu víc, tak chcípne). Většinou to dopadne tak, že mám plyn skoro na podlaze a auto se dusí na 2000 ot. Pak se jakoby chytí, otáčky vyletěj a pohoda..můžu jet. Když vyjedu hned po nastartování, tak začne děsně cukat a nechce jet. Dělal jsem i pokus - nechal sem ot spadnout až tak na 500 a pak sešláp plyn k podlaze...auto začlo cukat - stál jsem - a nevědělo jesi se má chytit...pak se teda "rozbublalo" a šlo to.. Víte někdo co to je?? Klapka, sání, volno ventil a váha zkontrolovány a vyčištěny...plus nový svíčky motorcraft. Navíc teď začal nějak žrát...nevim ale 9 litrů ( +/- ) mi přijde dost..Poraďte plís |
Autor: | Wizzy [ 23 dub 2009 10:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čidlo teploty pro řídící jednotku? |
Autor: | Dieg0 [ 23 dub 2009 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nový...asi před měsícem měněný...přímo u forda kupovaný.. Ještě mě napadá že blbne teplota - nedostane se dál než na N....při jízdě...tak jesi to souvisí... jo ještě při tom tůrování slyšim jakoby od klapky cvakání...ale to odhaduju na volnoběžnej ventil... Jinak 1.6 16V Zetec.. |
Autor: | Mouse [ 23 dub 2009 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dieg0 píše: Ještě mě napadá že blbne teplota - nedostane se dál než na N....při jízdě...tak jesi to souvisí...
tak to že ti neleze teplota nahoru k R-M tak dle mě to bude termostat a pak ještě zkuušel jsi měnit i kabeli ke svíčkám? ty dokážou taky dost věcí |
Autor: | Dieg0 [ 23 dub 2009 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
to si taky myslim..nebo čidlo... Kabely sem zatim neměnil..ale kdyby to bylo kabelama tak by to dělalo furt ne??ne jen za studena?? Ono to jako naskočí v pohodě a jede to a přibližně po minutě to začne takhle blbnout...jako kdyby moc rychle vypnul sytič nebo něco takovýho...ale i když dupu na plyn tak ot dou prudce dolu.. |
Autor: | Wizzy [ 23 dub 2009 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
To že teplota neleze nahoru může být několika věcma - nejčastěji termostatem, nebo čidlem pro budík, případně jeho konektor. Ale ani jedno by nemělo vlviv na motor, že se dusí a nechce jít za plynem. |
Autor: | Mišan26 [ 23 dub 2009 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle podobny sme meli na felicie a nakonec sme zjistily ze to bylo induckou po zahrati jela ale jak mile byla studena tak seto nechytalo |
Autor: | Dieg0 [ 23 dub 2009 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mišan26: induckou?? co to je?? Jinak tenhle týden se to nějak sere teď to na volnoběh nějak cuká..v určitejch intervalech..ale podle ručky otáčky nekolísaj..držej 900-1000 ale motor blafe..jakoby nějaká svíčka dávala menší jiskru nebo co..fakt už nevim...co to může bejt..odhaduju kabely co?? |
Autor: | Dieg0 [ 26 dub 2009 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem dneska dotáhl plynový lanko a po nastartování úplně v pohodě...Myslíte že to má spojitost nebo to byla jen náhoda??? |
Autor: | juraj_x [ 28 dub 2009 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dieg0 píše: Tak jsem dneska dotáhl plynový lanko a po nastartování úplně v pohodě...Myslíte že to má spojitost nebo to byla jen náhoda??? ahoj, ja mam stejny problem ked je vonku zima (pod cca. 5 stupnov). ked si dotiahol lanko, tak uz sa ti to neobjavilo? mas teraz vyssie volnobezne otacky? alebo co znamena dotiahnut lanko??
|
Autor: | Dieg0 [ 28 dub 2009 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak vyřešeno. Upraveny kompresní tlaky, vyměněn ventil odvětrání klikovky, vyměněna hadice od klikovky, pročištěno sání, klapka, volnoběžák, váha vzduchu... Otáčky drží, nechcípá, po vyřazení padají plynule, neblafe, má lepší zátah. Tak jsem zvědav na jak dlouho juraj_x: dotáhl jsem plynový lanko, ale jak jsem zjistil vliv to na to nemělo. Teď po nastartování mam otáčky tak 1200 a pomalu jak se motor ohřívá padají na 900 a drží. a co ti to přesně dělá?? |
Autor: | juraj_x [ 28 dub 2009 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
presne to, co popisujes v prvom prispevku. mam zatial vymenene svicky, kabely, vycistenu vahu vzduchu, volnobezak, klapku. hadica na klukovke zda sa je v pohode. jedine co ma este napada, tak kontrola tlakov a ten ventil odvetrania klukovky (ale neviem na co sluzi). |
Autor: | Dieg0 [ 28 dub 2009 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeho přesnou funkci taky moc nevim.. to ti spíš popíšou pořádně chlapi tady..Jinak koukám že máš 1.8..co EGR ventil??taky s tim tady někdo měl problém |
Autor: | juraj_x [ 28 dub 2009 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
EGR pri studenem motoru je myslim vypnute. a myslim, ze ja tam EGR nemam vubec. prestudoval som vsetky hadice a trubky v motoru a nenasiel som ho, asi bolo vymontovane pri montazi LPG. |
Autor: | Dieg0 [ 28 dub 2009 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak skus ještě čidlo teploty motoru. Je nahoře vpravo od olejovýho víčka. To bylo první co jsem vyměnil a pomohlo to. Když nefunguje, tak motor nepozná že je studenej..a za studena chcípá.. |
Autor: | tomin [ 28 dub 2009 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
EGR ventil se ma spravne otevirat jen ve strednim tahu motoru. Pri brzdeni motorem se musi zavrit a pri velkem vykonu taky. |
Autor: | Floki [ 29 dub 2009 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak si upravil kompresní tlaky? |
Autor: | juraj_x [ 29 dub 2009 14:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dieg0 píše: Tak skus ještě čidlo teploty motoru. Je nahoře vpravo od olejovýho víčka. To bylo první co jsem vyměnil a pomohlo to. Když nefunguje, tak motor nepozná že je studenej..a za studena chcípá.. to je cidlo teploty chladiacej kapaliny, co je na termostatu? nebo je to nejake jine? pretoze teplotu kapaliny mi na budiku ukazuje spravne.
|
Autor: | Dieg0 [ 29 dub 2009 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
čidlo teploty motoru..ne to na termostatu ne...tohle je nahoře. Já ho vyměnil a bylo po problému..pak se to teda vrátilo, ale to už jsem popsal vejš. |
Autor: | Dieg0 [ 28 kvě 2009 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Floky: jáj sry že odepisuju až teď, ale až teď jsem si toho všim...já je neupravoval-hodil jsem to chlapíkovi s diagnostikou a ten se o tohle postaral... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |