fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prosim pomoc ESCORT MK4 77kw
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23267
Stránka 1 z 2

Autor:  krutoslaw [ 29 dub 2009 22:58 ]
Předmět příspěvku:  Prosim pomoc ESCORT MK4 77kw

Zdravim, prosim vas moc , skladame motor 1.6 cvh K-Jetronic 77kw ,a vsechno zatim klape,akorat potrebuji od nekoho kdo takove auto vlastni radu-ci foto,problem je v tom, ze na Al sání jsou 2 podtlaky, z toho ten jeden ma nejake cidlo(ja se v tom moc nevyznam, kamarad híří znalostmi:) a prave ten jeden podtlak s tim cidlem nevime kam ma vest....
Sami uz nevime, prosim nekoho kdo tento motor zna nebo ho ma v aute at me poradi,popripade posle i foto teto casti /tzn predek sání+podtlak. hadice/+ kam vede....doufam ze nekdo helpne -sme v koncich....mozna nam tam neco chybí?!..... :cry:
Bohuzel nemuzu nikde sehnat zadne info:(

Autor:  EwanS50 [ 30 dub 2009 00:37 ]
Předmět příspěvku: 

spíš zkus poslat fotku toho, co máš přesně na mysli a příště piš prosím chybí takhle, jinak tam totiž máš chyby :-)

Autor:  krutoslaw [ 30 dub 2009 01:27 ]
Předmět příspěvku: 

no ja bych to vyfotil , ale ja prave nemam(nevim) co fotit :-D :-D ....no proste me staci popis cesty obou podtlaku...

Autor:  vendiik [ 30 dub 2009 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

někdo ti určitě poradí blíž, ale jako první nástřel:
- jeden podtlak bude pro posilovač brzd
- druhej podtlak pro řízení předstihu - MAP sensor napojení na EDIS, tedy řídící jednotku zapalování

Autor:  krutoslaw [ 30 dub 2009 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

tak paráda! 1.rada , že by ? :D jinak nejsem nakej ultra frajer na motory, ale myslis to doufam pro tento muj motor, a ne obecne?!
Este mam jeden problem, jak pise Vendiik tak tam je ten rozdelovac do kteryho ma jit tedy ten podtlak,ale dnes sem zjistil ze me tam prebyva jeden volnej konektor kulatyhio prumeru,je to samec , mno a ten prave neni kam zapojit...takze si myslim ze by me tam neco u toho zapalovani chybelo? je to mozny?

Autor:  Leny [ 03 kvě 2009 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

jestli myslíš ten podtlak, co jsem označil na foto, tak ho klidně ucpi (nemyslím ten odfuk, ale to malé slepé střevo u něj). Mám to tam taky tak - původně to vede k výfukovým svodům, je na nich trubička, nějakej ventil, tuším že se tomu říká egr?.. Prostě vede část spalin zpět do sání.
Obrázek

Autor:  krutoslaw [ 03 kvě 2009 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

dikec za dalsi info, k temudle sem se este nedostl :-D tak aspon uz to vim:) ale tedkom resim prave hadicky ktery jsou na opacny strane sani nez ukazujes ty, jsou ze spodu pod klapkou....takove uzke vyvody.....nevim ktery kam...jinak, nevidim na ty fotce civku,kde ji mas? a este pal. filtr se pridelal z boku na airbox, ma tam tak byt original? Protoze to auto byla 1.4 tedkom se tam nacpala ta 1.6 , tak je pal.cerpadlo pod zad. sedadlama a ne pod nadrzi jak u xr3i...takze i to cerpadlo bylo jinde, zda se me ze to tam cely nejak nesedi jak ma....

Autor:  Leny [ 03 kvě 2009 23:47 ]
Předmět příspěvku: 

hele já ti to zítra nafotím a uvidíš.. tahle foto je z netu :-)

Autor:  krutoslaw [ 04 kvě 2009 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

dik moc:) protoze neznam nikoho kdo ma xr3i , a zase se me nechce nekoho zastavovat a rikat mu at me otevre haupnu:D

Autor:  Leny [ 07 kvě 2009 09:31 ]
Předmět příspěvku: 

sorry jsem na to úplně zapomněl.. mám volno jdu teď do garáže fotit, hodím to sem

Autor:  Leny [ 07 kvě 2009 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nevím jestli Ti to bude něco platný.. Mám totiž KE-JET, tzn. že už do toho kecá jednotka a právě jeden z těch vývodů jde do ní. U Tebe teda nevím kam půjde.. každopádně fota zde. Jinak omluv kvalitu - chtěl jsem vyjet ven a vyfotit, ale zjistil jsem, že jsem nechal 4 dny v garáži zapnutý světla a baterka je asi v pánu.. Takže foceno jen mobilem v zadní straně garáže bez světla :-D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Leny [ 07 kvě 2009 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Palivák mám taky na airboxu. Jeden z vývodů ze sání tedy do jednotky (u Tebe nebude bcs nemáš jednotku) a druhej vede hned pod klapku do nějakýho bazmeku na 3. foto odspodu, to je ta silnější hadice. Na posilovač jde až jeden vývod zespodu z klapky

Autor:  krutoslaw [ 14 kvě 2009 10:51 ]
Předmět příspěvku: 

Cau, j dikec moc, trosec me to pomohlo...akorat tedkom sem se dostal k dalsimu o neco vic zavaznymu problemu.....docetl sem se podle nejake prirucky k-jetronic, ze pal. soustava ma nasledujici komponenty....tzn Nadrz-cerpadlo- PAL. AKUMULATOR(?? asi to nemam ??!!) potom to de pres filtr do pavouka.......tuto cast moc nechapu, pal. akumulator by me drzet tlak v pal. soustave i kdyz je vypnute cerpadlo, jinak o dalsi funkci nevim, a to je mozna ten pruser....

Autor:  Leny [ 14 kvě 2009 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Uf tak až sem má znalost nesahá ale na bejvalým autě se stejným mototrem jako máš jsem měl na airboxu ještě nějaké pičovinky a nevím, co to bylo. Nějaký další válec (palivák a cívka to nejsou :-D)

Autor:  lubouš [ 14 kvě 2009 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

a neni tim"akumulator"myšleno,tenhajzl co je na hrdle od nádrže?(zevnitř v blatáku)

Autor:  krutoslaw [ 14 kvě 2009 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

Stáhl jsem si v pdf příruřku Bosch K-Jetronic, mno a jedu to podle toho:) je tam uplně vše....
Noprávě asi ta píčovinka, jak píšeš Leny, tak to asi bude ten jak píšou Fuel accumulator :D Má to sloužit k nějákýmu vyrovnávání tlaku paliva nebo co....hodím sem odkaz až to znova najdu:)
Tedkom zjištuju, že ten motor je fakt strašný psycho, navíc nemám žádný stejný auto co je komplet, kdybych bylo vedle - tak by to šlo daleko líp...

Autor:  Rosťa-RS [ 17 kvě 2009 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

jaké tam máš čerpadlo? totiš ono origoš k-jetronic má 2 pal čerpadla,jedno v nádrži podávaci a pak druhé pod nádrží tlakovací které dává vysoký tlak paliva který pak jde do želvy,jinak s těma tvojíma hadičkama které vedou od klapky,jsou tam dvě takové malé trubičky že ? jenda by měla vést do čidla které pak ovládá volnoběžný ventil a druhé pak by snad měla být regulace předctihu a ventil přisávání par z nádrže,kdyžtak se ptej,myslím že o tom dost vím tak se uvidí jak moc je to pravda :-D

Autor:  krutoslaw [ 25 kvě 2009 03:36 ]
Předmět příspěvku: 

CHlapi cus, resil sem problemy s pc, takze sem nebyl moc online....jinak motor uz se podarilo roztocit,i reagoval na otevreni klapky :-D takze trosku posun....mno tedkom resim prave cidlo na saci hadici, melo by vyvazovat tlak v tom pavoukovi,kdyz ta klapka neni otevrena...tim mysim to, ze bez plynu prisava neco navic aby motor nechcipl...Ano, jak píše Rosťa , K-j ma 2 pal. čerpadla, klasika podávací+FUEL accumulator,ktery udrzuje ten tlak...kdyz sem u toho, tzn ze i slabsi cerpadlo by s tim melo kamaradit,tedkom je tam pal.cerpadlo z 1.4, protoze ma jinou nadrz a je jinde nez u xr3i....no uvidime....Neco sme selskym rozumem pochopili, vyhuleny hlavy nefungujou nekdy tak spatne:D Dosti me pomohlo to schema od Bosche, at uz mechanicke ci el.....asi nejvetsi problem je s tim cidlem ktere je u pavouka na ty hadici....je tam zalomene plastove usti na hadicku(banalni vec, ale zas jen tak to neni...) takze se bastli neco co by to melo nahradit.....Jinak Rosťo dikec za echo, ja az se tedkom po delsi pauze dostanu k autu, tak ti pisnu o help, akorat musim zjistit co bude dalsi vec co se bude muset resit.....ten motor je silenej, ne slozitej, ale silenej....Asi zalozim novy tena do Projektuu, todle auto miluju tak jako vsechny starsi auto z 80 let....a 77kw v 8ventilove 1.6 ktera ma dejem tomu 1000kg? :D Paráda:)

Autor:  krutoslaw [ 25 kvě 2009 03:40 ]
Předmět příspěvku: 

A pro ty lidi co to auto znaj, a meli keci typu: TY VERIS ZE TO NEKDY POJEDE??? :-D :-D :-D smíííííííích:) Nekteri lidi jsou hold takovy ze precenuji sve schopnosti a pousti se do neceho o necem nic nevi.....to auto stalo v dilne skoro rok, a picu se stim udelalo, tedkom obcas kdyz je cas tak se na nem dela par hodin, este ktomu venku.....nemam na to tolik casu a financi( a znalosti) jak bych si predstavoval, takze budu rad dyz to pojede, mno pak samo ze se budu modlit aby vydrzely ty nosniky:D ....ale treba plyn. vzpera na haupne je taky faj nvec ne? :)

Autor:  Leny [ 25 kvě 2009 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nechals převodovku 1,4? Jestli jo, dobřes udělal. Já to tak měl na autě předtím a teď jsem nedávno dal na současný taky kratší, je to luxus. Převodovka 1,6 je jak economy verze. S tím 77kW a 1,4 převodovkou mi to na zrychlení jelo jak kámošovo XR3i MK5 96kW :-)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/