fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Prosim pomoc ESCORT MK4 77kw http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23267 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | krutoslaw [ 29 dub 2009 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | Prosim pomoc ESCORT MK4 77kw |
Zdravim, prosim vas moc , skladame motor 1.6 cvh K-Jetronic 77kw ,a vsechno zatim klape,akorat potrebuji od nekoho kdo takove auto vlastni radu-ci foto,problem je v tom, ze na Al sání jsou 2 podtlaky, z toho ten jeden ma nejake cidlo(ja se v tom moc nevyznam, kamarad híří znalostmi:) a prave ten jeden podtlak s tim cidlem nevime kam ma vest.... Sami uz nevime, prosim nekoho kdo tento motor zna nebo ho ma v aute at me poradi,popripade posle i foto teto casti /tzn predek sání+podtlak. hadice/+ kam vede....doufam ze nekdo helpne -sme v koncich....mozna nam tam neco chybí?!..... ![]() Bohuzel nemuzu nikde sehnat zadne info:( |
Autor: | EwanS50 [ 30 dub 2009 00:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
spíš zkus poslat fotku toho, co máš přesně na mysli a příště piš prosím chybí takhle, jinak tam totiž máš chyby ![]() |
Autor: | krutoslaw [ 30 dub 2009 01:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja bych to vyfotil , ale ja prave nemam(nevim) co fotit ![]() ![]() |
Autor: | vendiik [ 30 dub 2009 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
někdo ti určitě poradí blíž, ale jako první nástřel: - jeden podtlak bude pro posilovač brzd - druhej podtlak pro řízení předstihu - MAP sensor napojení na EDIS, tedy řídící jednotku zapalování |
Autor: | krutoslaw [ 30 dub 2009 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak paráda! 1.rada , že by ? ![]() Este mam jeden problem, jak pise Vendiik tak tam je ten rozdelovac do kteryho ma jit tedy ten podtlak,ale dnes sem zjistil ze me tam prebyva jeden volnej konektor kulatyhio prumeru,je to samec , mno a ten prave neni kam zapojit...takze si myslim ze by me tam neco u toho zapalovani chybelo? je to mozny? |
Autor: | krutoslaw [ 03 kvě 2009 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
dikec za dalsi info, k temudle sem se este nedostl ![]() |
Autor: | Leny [ 03 kvě 2009 23:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
hele já ti to zítra nafotím a uvidíš.. tahle foto je z netu ![]() |
Autor: | krutoslaw [ 04 kvě 2009 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
dik moc:) protoze neznam nikoho kdo ma xr3i , a zase se me nechce nekoho zastavovat a rikat mu at me otevre haupnu:D |
Autor: | Leny [ 07 kvě 2009 09:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
sorry jsem na to úplně zapomněl.. mám volno jdu teď do garáže fotit, hodím to sem |
Autor: | Leny [ 07 kvě 2009 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Palivák mám taky na airboxu. Jeden z vývodů ze sání tedy do jednotky (u Tebe nebude bcs nemáš jednotku) a druhej vede hned pod klapku do nějakýho bazmeku na 3. foto odspodu, to je ta silnější hadice. Na posilovač jde až jeden vývod zespodu z klapky |
Autor: | krutoslaw [ 14 kvě 2009 10:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cau, j dikec moc, trosec me to pomohlo...akorat tedkom sem se dostal k dalsimu o neco vic zavaznymu problemu.....docetl sem se podle nejake prirucky k-jetronic, ze pal. soustava ma nasledujici komponenty....tzn Nadrz-cerpadlo- PAL. AKUMULATOR(?? asi to nemam ??!!) potom to de pres filtr do pavouka.......tuto cast moc nechapu, pal. akumulator by me drzet tlak v pal. soustave i kdyz je vypnute cerpadlo, jinak o dalsi funkci nevim, a to je mozna ten pruser.... |
Autor: | Leny [ 14 kvě 2009 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uf tak až sem má znalost nesahá ale na bejvalým autě se stejným mototrem jako máš jsem měl na airboxu ještě nějaké pičovinky a nevím, co to bylo. Nějaký další válec (palivák a cívka to nejsou ![]() |
Autor: | lubouš [ 14 kvě 2009 22:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
a neni tim"akumulator"myšleno,tenhajzl co je na hrdle od nádrže?(zevnitř v blatáku) |
Autor: | krutoslaw [ 14 kvě 2009 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stáhl jsem si v pdf příruřku Bosch K-Jetronic, mno a jedu to podle toho:) je tam uplně vše.... Noprávě asi ta píčovinka, jak píšeš Leny, tak to asi bude ten jak píšou Fuel accumulator ![]() Tedkom zjištuju, že ten motor je fakt strašný psycho, navíc nemám žádný stejný auto co je komplet, kdybych bylo vedle - tak by to šlo daleko líp... |
Autor: | Rosťa-RS [ 17 kvě 2009 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
jaké tam máš čerpadlo? totiš ono origoš k-jetronic má 2 pal čerpadla,jedno v nádrži podávaci a pak druhé pod nádrží tlakovací které dává vysoký tlak paliva který pak jde do želvy,jinak s těma tvojíma hadičkama které vedou od klapky,jsou tam dvě takové malé trubičky že ? jenda by měla vést do čidla které pak ovládá volnoběžný ventil a druhé pak by snad měla být regulace předctihu a ventil přisávání par z nádrže,kdyžtak se ptej,myslím že o tom dost vím tak se uvidí jak moc je to pravda ![]() |
Autor: | krutoslaw [ 25 kvě 2009 03:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
CHlapi cus, resil sem problemy s pc, takze sem nebyl moc online....jinak motor uz se podarilo roztocit,i reagoval na otevreni klapky ![]() ![]() |
Autor: | krutoslaw [ 25 kvě 2009 03:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
A pro ty lidi co to auto znaj, a meli keci typu: TY VERIS ZE TO NEKDY POJEDE??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Leny [ 25 kvě 2009 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechals převodovku 1,4? Jestli jo, dobřes udělal. Já to tak měl na autě předtím a teď jsem nedávno dal na současný taky kratší, je to luxus. Převodovka 1,6 je jak economy verze. S tím 77kW a 1,4 převodovkou mi to na zrychlení jelo jak kámošovo XR3i MK5 96kW ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |