fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Dým po startu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23356
Stránka 1 z 1

Autor:  Waltr89 [ 04 kvě 2009 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Dým po startu

Nevím čím to je, ale docela mě štve, že když u svýho eska nastartuju, tak se z vejfuku vyvalý sloup dýmu. Děje se tak ale jenom za "studena" Když vypnu motor a po chvíli zapnu, tak to nedělá, ale cca po hodině a déle se vždy po prvním nastartování vyvalej oblaka dýmu. Nevím jestli to má něco společného, ale auto mi žere po městě 11 a to nemývám moc těžkou nohu. Ani jedno se mi vůbec nelíbí. poraďte!

Autor:  Wizzy [ 04 kvě 2009 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

Oblak dýmu by ukazoval na to, že ti to papá olej. Ta spotřeba je sice vyšší, může to souviset i s tím olejem, motor nemá kompresi. Nech si přeměřit tlaky na válcích...

Autor:  tomin [ 04 kvě 2009 18:08 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to foukne dym jen po delsim stani, tak to muzou byt stiratka na ventilech. Mel jsem to na dohc - rano jednou fouknul a pak uz cely den nic, nebo alespon nic znatelneho.

Autor:  Waltr89 [ 05 kvě 2009 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

co je DOHC?

Autor:  Bumerank [ 05 kvě 2009 17:14 ]
Předmět příspěvku: 

DOHC je typ rozvodů - to je vše, co o tom vím :-D

Autor:  Bumerank [ 05 kvě 2009 17:16 ]
Předmět příspěvku: 

už o tom vim trochu víc: http://cs.wikipedia.org/wiki/OHC :D

Autor:  tomin [ 05 kvě 2009 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

Presneji http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_I4_DOHC_engine :-)

Autor:  dzimir [ 06 kvě 2009 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

tak pokud je ten dým modravý, takový modrý, tak to bude olej. Já měl taky takovej problém.... ráno start-za mnou modro jak za jawou250.. jinak během jízdy nic znatlného, vždy po delším stání a následném startu. Vyřešily to simerinky na ventilech

Autor:  doubek [ 06 kvě 2009 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

na tuty gufera na ventilech měl jsem 3 cvh motory a na všech byli na kaši ,žralo to olej a každý první start po delším stání se vyvalil namodralý smradlavý dým z výfuku po výměně gufer pohoda spotřeba oleje klesla až neuvěřitelně a dým po startu zmizel

Autor:  Waltr89 [ 12 kvě 2009 14:20 ]
Předmět příspěvku: 

Mám CLX. Jinak rozpočet na opravu se m,ůže pohybovat řádově jak? jsou to díly z kely nebo někde podpultovej prodej? Opravim si to sám nebo je k tomu zapotřebí někdo znalej motorů do detailu?

Autor:  EwanS50 [ 12 kvě 2009 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud nevíš, co je to DOHC, tak se do toho radši nepouštěj. Je potřeba sundat hlavu, pružiny z ventilů, vyměnit gufera a zpátky... práce na odpoledne, když trochu víš co a jak.
(jde to i bez sundání hlavy, že se tlakuje válec, aby nespadly ventily, ale to jsem nikdy nedělal.

Autor:  tomin [ 12 kvě 2009 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

Kamos Fordar to dela jen pistem v horni uvrati. Kdyz se nespletes, tak tam nespadnou :-).

Autor:  angličák [ 12 kvě 2009 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

tomin píše:
Kamos Fordar to dela jen pistem v horni uvrati. Kdyz se nespletes, tak tam nespadnou :-).


Presne tak, horsi je, kdyz je nekdo sikovny a gufirko propadne motorem do vany :-D

Hlavu dolu bych dal jen v nejhorsim pripade, pak nastava nutnost menit tesneni, nechat ji alespon srovnat a tim se naklady zbytecne navysuji...

Autor:  RS1400 [ 12 kvě 2009 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

taky jsem je jednou dělal s pístem v horní úvrati na cvh, měl jsem na to půjčenej i stahovák tušim taková dvoupacka,

to angli, zajímalo by mě jestli to jde udělat bez sundání hlavy třeba na RS2000=))

Autor:  Rosťa-RS [ 12 kvě 2009 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

ten od kterého jsem kupoval moje esko mněnil těsnění pod hlavou protože voda šla do oleje díky prasklému šroubu,ale nenechal srovnat hlavu a teď abych těsnění mněnil znovu jelikož mi kolem hlavového těsnění trochu prosakuje olej :smt078

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/