fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Kčemu slouží tohle http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23571 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Radek124 [ 14 kvě 2009 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Kčemu slouží tohle |
k čemu složí tahle hadička jde s palivové lišty, přijde mi to jako nějaké odvětrávání a vede do paroží |
Autor: | Ford [ 14 kvě 2009 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
mělo by to být podtlakové ovládání redukčního ventilu tlaku paliva |
Autor: | Radek124 [ 14 kvě 2009 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
a ještě k čemu slouží ty kanálky |
Autor: | Wizzy [ 14 kvě 2009 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Regulace tlaku paliva podle podtlaku v sání, jestli to Zetec už má... Jestli je to tak, tak jednoduše řečeno to zajišťuje, aby na vstřikovacích byl při vysoké zátěži vyšší tlak paliva a tak se do motoru cpalo víc benzínu. |
Autor: | milos.l [ 14 kvě 2009 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
ano, zetec má regulační ventil na liště... vstřiky fungujou ideálně jen při nějakym přetlaku vůči okolí kam stříkaj, obvykle cca 3bary, pumpa v nádrži tlačí běžně třeba 5bar jednou hadicí na lištu, na konci lišty je tenhle ventil ovládanej podtlakem v sání a přebytečný palivo se druhou hadicí vrací do nádrže radek a kanálky: odvětrávání bloku... na zeteku: vepředu na bloku, cca uprostřed pod svodama máš díru v bloku, cca 4cm průměr, na ní je něco jako separátor a odtud jde hadička sem do těch kanálků, jde jako pod domečkem termostatu a cívkou... co to umí? z motoru by nemělo odcházet nic jinudy než vejfukem a ještě by to mělo bejt ekologický, no a přecejen nic není dokonalý, tedy třeba kolem kroužků fouknou nějaký ty spaliny dolů, nějaký výpary z oleje tam jsou atd... no tak je pošlem do sání a spálíme... navíc když je "dole" trochu podtlak ze sání tak nemaj tendenci téct gufera atd... Wizzy: ten regulátor tlaku je skutečně kvůli dokonalosti rozstřiku, množství vstrikovanýho paliva bez problému ureguluješ dobou otevření/zavření vstřiků (což je např docela náchylný na napětí na vstřikách) pokud vím tak už zetec v ST170 má nějakou spešl palivovou pumpu a tlačí na lištu jen 1 hadicí, tedy nemá vratku, o tom ale moc nevím |
Autor: | Wizzy [ 14 kvě 2009 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odvětrávání klikovky ústí do těchto kanálků? Já měl zato, že je to napojené dolů, do té "hrušky". |
Autor: | Radek124 [ 14 kvě 2009 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj už to všechno chápu a díky za vysvětlení |
Autor: | milos.l [ 14 kvě 2009 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
na fotce úplně vpravo cca v 1/3 odzhora je vidět trubička cca 10mm průměr... v půlce mezi těma šroubama na 1,8 hliníkovym sání je to líp vidět |
Autor: | Nagant [ 07 srp 2010 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kčemu slouží tohle |
A co je v té krabičce s konektory ke vstřikům (označené DO5RA)? Má na straně RJ nějaký konektor, tedy lze ji jednoduše vyměnit? Mám u levého konektoru (pokud stojím proti autu) prasklý ochranný krček přívodního kabelu a obnažené obě žíly, tak bych to rád nějak opravil. Zatím jsem do toho nelezl. |
Autor: | Radek124 [ 07 srp 2010 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kčemu slouží tohle |
vůbec nic tam není jen dráty aby nebyly rozházeny |
Autor: | Nagant [ 07 srp 2010 18:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kčemu slouží tohle |
Díky. A do toho kabelového svazku je to připojeno nějakým konektorem? |
Autor: | Radek124 [ 07 srp 2010 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kčemu slouží tohle |
to ti ted z hlavy neřeknu normálně se podívej to zjistíš rychle |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |