fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Kčemu slouží tohle
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23571
Stránka 1 z 1

Autor:  Radek124 [ 14 kvě 2009 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Kčemu slouží tohle

k čemu složí tahle hadička jde s palivové lišty, přijde mi to jako nějaké odvětrávání a vede do paroží
Obrázek

Autor:  Ford [ 14 kvě 2009 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

mělo by to být podtlakové ovládání redukčního ventilu tlaku paliva

Autor:  Radek124 [ 14 kvě 2009 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

a ještě k čemu slouží ty kanálky

Obrázek

Autor:  Wizzy [ 14 kvě 2009 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Regulace tlaku paliva podle podtlaku v sání, jestli to Zetec už má... Jestli je to tak, tak jednoduše řečeno to zajišťuje, aby na vstřikovacích byl při vysoké zátěži vyšší tlak paliva a tak se do motoru cpalo víc benzínu.

Autor:  milos.l [ 14 kvě 2009 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

ano, zetec má regulační ventil na liště... vstřiky fungujou ideálně jen při nějakym přetlaku vůči okolí kam stříkaj, obvykle cca 3bary, pumpa v nádrži tlačí běžně třeba 5bar jednou hadicí na lištu, na konci lišty je tenhle ventil ovládanej podtlakem v sání a přebytečný palivo se druhou hadicí vrací do nádrže


radek a kanálky: odvětrávání bloku... na zeteku: vepředu na bloku, cca uprostřed pod svodama máš díru v bloku, cca 4cm průměr, na ní je něco jako separátor a odtud jde hadička sem do těch kanálků, jde jako pod domečkem termostatu a cívkou... co to umí? z motoru by nemělo odcházet nic jinudy než vejfukem a ještě by to mělo bejt ekologický, no a přecejen nic není dokonalý, tedy třeba kolem kroužků fouknou nějaký ty spaliny dolů, nějaký výpary z oleje tam jsou atd... no tak je pošlem do sání a spálíme... navíc když je "dole" trochu podtlak ze sání tak nemaj tendenci téct gufera atd...

Wizzy: ten regulátor tlaku je skutečně kvůli dokonalosti rozstřiku, množství vstrikovanýho paliva bez problému ureguluješ dobou otevření/zavření vstřiků (což je např docela náchylný na napětí na vstřikách)

pokud vím tak už zetec v ST170 má nějakou spešl palivovou pumpu a tlačí na lištu jen 1 hadicí, tedy nemá vratku, o tom ale moc nevím

Autor:  Wizzy [ 14 kvě 2009 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Odvětrávání klikovky ústí do těchto kanálků? Já měl zato, že je to napojené dolů, do té "hrušky".

Autor:  Radek124 [ 14 kvě 2009 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

jj už to všechno chápu a díky za vysvětlení

Autor:  milos.l [ 14 kvě 2009 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

na fotce úplně vpravo cca v 1/3 odzhora je vidět trubička cca 10mm průměr... v půlce mezi těma šroubama

na 1,8 hliníkovym sání je to líp vidět

Autor:  Nagant [ 07 srp 2010 17:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kčemu slouží tohle

A co je v té krabičce s konektory ke vstřikům (označené DO5RA)? Má na straně RJ nějaký konektor, tedy lze ji jednoduše vyměnit?
Mám u levého konektoru (pokud stojím proti autu) prasklý ochranný krček přívodního kabelu a obnažené obě žíly, tak bych to rád nějak opravil. Zatím jsem do toho nelezl.

Autor:  Radek124 [ 07 srp 2010 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kčemu slouží tohle

vůbec nic tam není jen dráty aby nebyly rozházeny

Autor:  Nagant [ 07 srp 2010 18:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kčemu slouží tohle

Díky. A do toho kabelového svazku je to připojeno nějakým konektorem?

Autor:  Radek124 [ 07 srp 2010 20:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kčemu slouží tohle

to ti ted z hlavy neřeknu normálně se podívej to zjistíš rychle

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/