fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

na neutral ci s kvaltem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23603
Stránka 1 z 2

Autor:  Mišan26 [ 17 kvě 2009 09:58 ]
Předmět příspěvku:  na neutral ci s kvaltem

cau cau vcera sme se bavily o tom ze kdyz jedete z kopce a mate tam kvalt je nulova spotreba o proti tomu kdyz mam dany z kopce neutral. Jak to teda je predem dik

Autor:  Jerikkk [ 17 kvě 2009 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

hledej,už se to tu taky řešilo,většinou to je v tématu o spotřebě. :roll:

Autor:  FiKo [ 17 kvě 2009 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jerikkk píše:
hledej,už se to tu taky řešilo,většinou to je v tématu o spotřebě. :roll:
:roll:

Autor:  Krtek-NA [ 17 kvě 2009 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Vyřaď a chcípni motor. :wink:

Autor:  AL-ADIN [ 17 kvě 2009 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

No vono je i tak málo nehod....... :shock:

Autor:  KKKuba [ 17 kvě 2009 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

pokud mas karbec tak vyrazuj,pokud vstrikovani nech kvalt...motor nevypinej,vypnou se ti posilovace...(pro zdejsi komunitu-je to hezky ze si tu z neho delate prdel,bohuzel se najde docela dost neznalych lidi co si nepamatujou zaklady z autoskoly a pak vime jak to dopada...)

Autor:  Krtek-NA [ 17 kvě 2009 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

:oops:

Autor:  Mišan26 [ 17 kvě 2009 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

panove pardon ze sem toto tema napsal ale hledal jsem a nic tak mi prislo vhodny zalozit toto tema sem myslel ze se najdou ochotny lidi kazdej neni znalec :(

Autor:  vylefi [ 17 kvě 2009 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Lidi tu říkají že esco přestavá vstřikovat benzín při brždění motorem nad 3000ot. Já když brzdím motorem tak PP ukazuje 0l/100Km (i při 2000ot). Při volnoběhu je to něco kolem 0,6-0,8l/ hod.
Tohle bych neřešil a radši tam nechal kvalt. :wink:

Autor:  KKKuba [ 17 kvě 2009 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

neomlouvej se,nevadi kdyz neco nenajdes,alespon ze jsi to zkusil... ;)

Autor:  Mišan26 [ 17 kvě 2009 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

a nevadi kdyz to je benzinak znamy mi rikalze u dieslu se ani spravne nesmi davat neutral. Ale u benzinu rikal ze to doporucuje tak aby to nejak nevadilo motoru tak hlavne proto jsem se ptal

Autor:  Dieg0 [ 17 kvě 2009 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

Nad některejma odpověďma by se červenala i vopice :roll:

Autor:  tomin [ 18 kvě 2009 08:19 ]
Předmět příspěvku: 

1.6ka zetec zavira benzin pri sundane noze z plynu opravdu az pri otackach NAD 3000 !
Nevim proc je to takhle vysoko, ale je to tak. Overeno.
1.8 s EEC V to bude mit zrejme uz "normalne", tedy nekde u 1500 ot. Omeroval jsem to na Focusu a tam to chodilo normos.

Autor:  Floki [ 20 kvě 2009 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

to musel vymyslet debil,protože já nemam skoro nikdy nad 3000ot když brzdím motorem. je to neprakticky,škoda že to nejde upravit

Autor:  vylefi [ 20 kvě 2009 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

tomin: Jám mám sice 1,8 ale mám EECIV - přesto palubní počítač (od jsmacha) ukuazuje při brždění motorem 0.

Autor:  tomin [ 20 kvě 2009 10:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bude souviset jen s tim motorem 1.6. Moje podezreni je, ze tim resi problem studene lambdy nebo studeneho katu. A nebo nekdo ve FoMoCo proste uletel. :-)

Upravit by to slo, jen by se musel najit ten spravny byte :wink: V eeciv je jeste normalni epromka, takze neni problem vypalit novou. Pak je tam jeste kontrolni cislo (aby jednotka poznala ze neodesla ta epromka), ale to vim jak vypocitat.

By bylo zajimavy stahnout program z te 1.8 a zkusit ho na 1.6. Nezkousel jste nekdo pouzit eec z jineho motoru ?

Autor:  Standa [ 20 kvě 2009 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

Zkoušel jsem ještě na motoru 1.6 dát do ŘJ EEC IV EEPROM s 2.0l a motor jel relativně líp, jen na palubáku mi skákala spotřeba na nějakých 15l. Najel jsem asi 300 km a po dotankování byla spotřeba kolem 8l. Ale ten 2.0l se chová při brzdění motorem stejně jako 1,6 tedy až nad 3000 to ukazuje 0l.

Autor:  tomin [ 20 kvě 2009 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to absolut. nechapu. Ze by jenom 1.8 chodila normalne ?

to vylefi: u te 1.8 s eec iv mas overene ze treba na 2000 to fakt vypne ?

Autor:  RS1400 [ 20 kvě 2009 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

a u 2,0 RS2000 mě to připadá že to nevypíná nikdy =)) stejný jak s karbcem =))

Autor:  Krtek-NA [ 20 kvě 2009 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

já si myslím, že těm co to vypne až od 3000 mají něco v prdeli, protože to je uplně k ničemu - to znamená deceleraci někde ze 120...
Dle mýho není něco v pořádku. :!:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/