fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
na neutral ci s kvaltem http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23603 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Mišan26 [ 17 kvě 2009 09:58 ] |
Předmět příspěvku: | na neutral ci s kvaltem |
cau cau vcera sme se bavily o tom ze kdyz jedete z kopce a mate tam kvalt je nulova spotreba o proti tomu kdyz mam dany z kopce neutral. Jak to teda je predem dik |
Autor: | Jerikkk [ 17 kvě 2009 10:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
hledej,už se to tu taky řešilo,většinou to je v tématu o spotřebě. ![]() |
Autor: | FiKo [ 17 kvě 2009 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jerikkk píše: hledej,už se to tu taky řešilo,většinou to je v tématu o spotřebě. ![]() ![]() |
Autor: | Krtek-NA [ 17 kvě 2009 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyřaď a chcípni motor. ![]() |
Autor: | AL-ADIN [ 17 kvě 2009 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
No vono je i tak málo nehod....... ![]() |
Autor: | KKKuba [ 17 kvě 2009 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud mas karbec tak vyrazuj,pokud vstrikovani nech kvalt...motor nevypinej,vypnou se ti posilovace...(pro zdejsi komunitu-je to hezky ze si tu z neho delate prdel,bohuzel se najde docela dost neznalych lidi co si nepamatujou zaklady z autoskoly a pak vime jak to dopada...) |
Autor: | Krtek-NA [ 17 kvě 2009 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() |
Autor: | Mišan26 [ 17 kvě 2009 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
panove pardon ze sem toto tema napsal ale hledal jsem a nic tak mi prislo vhodny zalozit toto tema sem myslel ze se najdou ochotny lidi kazdej neni znalec ![]() |
Autor: | vylefi [ 17 kvě 2009 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lidi tu říkají že esco přestavá vstřikovat benzín při brždění motorem nad 3000ot. Já když brzdím motorem tak PP ukazuje 0l/100Km (i při 2000ot). Při volnoběhu je to něco kolem 0,6-0,8l/ hod. Tohle bych neřešil a radši tam nechal kvalt. ![]() |
Autor: | KKKuba [ 17 kvě 2009 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
neomlouvej se,nevadi kdyz neco nenajdes,alespon ze jsi to zkusil... ![]() |
Autor: | Mišan26 [ 17 kvě 2009 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nevadi kdyz to je benzinak znamy mi rikalze u dieslu se ani spravne nesmi davat neutral. Ale u benzinu rikal ze to doporucuje tak aby to nejak nevadilo motoru tak hlavne proto jsem se ptal |
Autor: | Dieg0 [ 17 kvě 2009 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nad některejma odpověďma by se červenala i vopice ![]() |
Autor: | tomin [ 18 kvě 2009 08:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
1.6ka zetec zavira benzin pri sundane noze z plynu opravdu az pri otackach NAD 3000 ! Nevim proc je to takhle vysoko, ale je to tak. Overeno. 1.8 s EEC V to bude mit zrejme uz "normalne", tedy nekde u 1500 ot. Omeroval jsem to na Focusu a tam to chodilo normos. |
Autor: | Floki [ 20 kvě 2009 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
to musel vymyslet debil,protože já nemam skoro nikdy nad 3000ot když brzdím motorem. je to neprakticky,škoda že to nejde upravit |
Autor: | vylefi [ 20 kvě 2009 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tomin: Jám mám sice 1,8 ale mám EECIV - přesto palubní počítač (od jsmacha) ukuazuje při brždění motorem 0. |
Autor: | tomin [ 20 kvě 2009 10:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to bude souviset jen s tim motorem 1.6. Moje podezreni je, ze tim resi problem studene lambdy nebo studeneho katu. A nebo nekdo ve FoMoCo proste uletel. ![]() Upravit by to slo, jen by se musel najit ten spravny byte ![]() By bylo zajimavy stahnout program z te 1.8 a zkusit ho na 1.6. Nezkousel jste nekdo pouzit eec z jineho motoru ? |
Autor: | Standa [ 20 kvě 2009 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkoušel jsem ještě na motoru 1.6 dát do ŘJ EEC IV EEPROM s 2.0l a motor jel relativně líp, jen na palubáku mi skákala spotřeba na nějakých 15l. Najel jsem asi 300 km a po dotankování byla spotřeba kolem 8l. Ale ten 2.0l se chová při brzdění motorem stejně jako 1,6 tedy až nad 3000 to ukazuje 0l. |
Autor: | tomin [ 20 kvě 2009 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to absolut. nechapu. Ze by jenom 1.8 chodila normalne ? to vylefi: u te 1.8 s eec iv mas overene ze treba na 2000 to fakt vypne ? |
Autor: | RS1400 [ 20 kvě 2009 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
a u 2,0 RS2000 mě to připadá že to nevypíná nikdy =)) stejný jak s karbcem =)) |
Autor: | Krtek-NA [ 20 kvě 2009 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
já si myslím, že těm co to vypne až od 3000 mají něco v prdeli, protože to je uplně k ničemu - to znamená deceleraci někde ze 120... Dle mýho není něco v pořádku. ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |