fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

motor se dusí
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23712
Stránka 1 z 1

Autor:  Vacko [ 22 kvě 2009 16:43 ]
Předmět příspěvku:  motor se dusí

Zdravím všechny, potřeboval bych radu, motor se dusí, ztrátí chvílemi tah, v otáčkách od volnoběhu do tak 2000 ot/min. Na volnoběh né, ale jak přidám trochu víc, né plnej, ale víc jak mírně, tak se začne motor cukat, jen občas, ale s autem to pěkně pohupuje. Byl sem nedávno v servisu a ten chlápek mi čistil filtr, předtím to nedělalo, až teď. Proč si myslíte, že to začlo takhle cukat a jen do tich 2000 ot/min? Dyž točím nad 2000, tak už je to v pohodě. Ale dost mi to štve, dyž se rozjíždím a nebo jedu pomalu, tak vypadám jak ňákej máčo, páč se auto houpe, jak kdybych cukal se spojkou :-) . Díky za každé rady.

Autor:  Nagant [ 22 kvě 2009 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

Co myslíš Ty, resp. ten mechanik pojmem "čistil filtr"? Jaký?
Filtry se nečistí, ale rovnou mění.

Autor:  Vacko [ 22 kvě 2009 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

myslím vzduchový filtr a myslím si, že ho čistil tak, že ho normal profouk kompresorem, ale víc sem se neptal, páč to sem po něm ani nechtěl, já byl u něj s něčím jiným, tohle bylo od něj jakoby navíc, ale jestli se třeba nemohlo stát, že ho tam špatně dal zpátky nebo něco, páč ten motor šel předtím nádherně, neměl sem s ním problém, pokud to nevyřeším já, zajedu za ním a ať s tím něco udělá a zadarmo, páč při návštěvě u něj nebyla ani zmíňka, aby čistil vzduchovej filtr, měl jen vyměnit jednu napínací kladku a řemen, ale tak právě, jestli nevíte, čím by to mohlo bejt, že bych s tím něco udělal doma, je to tím filtrem né? jinak se tam teď měnil olej, olejovej filtr a jak sem psal, drážkovej řemen a napínací kladka, ten vzduchovej filtr je to jediný, co mi napadlo, že by to mohlo dělat

Autor:  Dieg0 [ 22 kvě 2009 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

O profukování filtru slyšim poprvý... :shock: jesi ti profouk origo filtr tak to potěž :-D mrkni na něj v jakym je stavu a popř. kup novej u Forda nebo v autodílech..Čistěj se jen bavlněný filtry pokud teda vim..a ty se navíc perou...

Autor:  Vacko [ 22 kvě 2009 22:57 ]
Předmět příspěvku: 

to čištění chápu, to je papírovej filtr a takhle se to dělá, praní vůbec, ale koukal sem na něj a je v pohodě, akorát sem teda ještě vyčistil tu filtrovou skříňku nebo nevím jak to nazvat, to kde je filtr, ale ještě sem to nezkoušel, jak to běží teď, ale díky za rady, já sem si právě nebyl jistej, jestli je to tím filtrem nebo ne, ale jak vidím, tak to asi bude fakt tím, takže ještě jednou díky a mějte se, snad už to bude v pohodě, zejtra to zkusím

Autor:  Nagant [ 23 kvě 2009 06:22 ]
Předmět příspěvku: 

No, nevím, já se jen pozastavoval nad tím čištěním, ale příčinu v tom moc nevidím. Zkus reset ŘJ.
Vzduchový filtr má sice interval výměny asi 40 000 km, ale ve zdejším prašném a pylem prosyceném vzduchu nemusí být od věci častější výměna. Asi bych doporučil dát tam originál Motorcraft, měl jsem i UFI a byl tak nějak hustší.

Autor:  Krtek-NA [ 23 kvě 2009 08:01 ]
Předmět příspěvku: 

A proč všichni jdete po filtru, já bych začal u zapalování, ucpanej filtr to nedokrmý ůplně nahoře ne u 2000 :wink:
Chce akcelerovat tak na to šlápne.... dá podlahu a motor se se špatnejma svíčkama 100% zadusí, vejš už to pobere, ale kritický to je právě od spoda. :!:

Autor:  Vacko [ 23 kvě 2009 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

tak sem to dneska vyřešil, včera sem vyčistil znovu vzduchový filtr a ten prostor, kde je filtr a dneska sem to zkoušel a dělalo to furt, ale až když se to ohřálo a jen při nižších otáčkách, tak mi to nedalo a cestou sem se stavil v servisu, kde sem byl nedávno. Povídám to tomu chlapíkovi ze servisu, a on, jo, jo, já myslel, že se to vypaří, on totiž čistil motor a voda se dostala i do hlavy, jak je prostor mezi vačkama, jak vedou přívodní kabely ke svíčkám, tak se na to kouk a říká, to si s tím ještě dokázal jet? bylo tam tak přes deci vody, tak to vyfouk kompresorem a hle, už to jezdí jako dřív :D , ale stejně díky všem, co mi zde radily, jak se říká, každá rada se cenní, tak se mějte fajn a mnoho štěstí na cestách

Autor:  Dieg0 [ 23 kvě 2009 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

Dobrej sevisák..k němu bych si něco dal :wink: :D

Autor:  Krtek-NA [ 24 kvě 2009 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

to říkám - zapalování.. :wink:

Autor:  parvak [ 02 čer 2009 23:01 ]
Předmět příspěvku: 

TO Krtek filtr ale taky nebyl od věci čím víc otáček tim věčí pod tlak ve zminované skřínce na filtr a tim večí šance na to že to ten zaje.anej filtr profoukne... nevim je to moje teorie je dost velká pravděpodobnost že se mílym ale logika mi řika že to zapalování bych řadil na stejnou uroven z filtrem a nehazel bych ten filtr hned za hlavu.. :-)

Autor:  RaDaSX [ 04 čer 2009 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím ve spolek. Teď se mi taky objevil zádrhel. Auto mi ztratilo výkon resp. při vyších otáčkách nejde do výkonu. Teďka musím jezdit tak do 2500 ot. a plynule, jinak je znát dušení. Dusí se to ale tak nějak plynule, a to bez cukání. Takže ztrátil mi výkon a zdá se mi, že začal víc baštit. Kámoš mi radil kup váhu vzduchu, že to bude tím. Žel to není zrovna levnej komponent a nechtěl bych pak zjistit, že to tím nebylo. Nejhorší je, že jsem zrovna chtěl vrazit nějaký lowe do rozvodů, vejfuku, oleje a vyklube se takováhle zrada. Nemá tu někdo nějakej tip? Ď

Autor:  Nagant [ 04 čer 2009 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ta investice do výfuku měla mít i jiný než estetický účel?

Autor:  RaDaSX [ 05 čer 2009 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

No, původně z estetickýho hlediska, ale je na tom opravdu špatně asi i funkčně. Asi před rokem jsem mi chlapík měnil zadní část, tak ta je ok. Středový díl je na tom ale dost zle. Když mě dával ten zadní díl, tak říkal, že se mu ten střední vysypal. Bohužel jsem neměl už bank, tak mi ho zamontoval zpět. A pak jsem se na to už nemák. Že by tam byla nějaká ucpávka? Myslím, že jsem tuhle variantu tady někde už četl.

Autor:  RaDaSX [ 18 čer 2009 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tak výfuk je vyměněný, bohužel problém přetrvává. Strašný zlo.

Autor:  tomin [ 19 čer 2009 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Proveroval si katik - jestli neni ucpany ?

Vaha vzduchu se da promerit. Ale chce to osciloskop. Stojici auto, neutral, kratce dat podlahu a napeti z lambdy musi vyskocit alespon na 4V.
Meril jsem ji Nitrovi, ma "mladyho" neolitanyho Escorta a myslim ze sla na 4.5V.

Autor:  enjoy [ 19 čer 2009 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

tomin píše:
Proveroval si katik - jestli neni ucpany ?

Vaha vzduchu se da promerit. Ale chce to osciloskop. Stojici auto, neutral, kratce dat podlahu a napeti z lambdy musi vyskocit alespon na 4V.
Meril jsem ji Nitrovi, ma "mladyho" neolitanyho Escorta a myslim ze sla na 4.5V.


jak se proveruje kat prosimte..?

Autor:  tomin [ 19 čer 2009 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim jestli neni rozpadly uvnitr. Pricpany.
Kdyz delali ten vyfuk ...

Autor:  RaDaSX [ 29 čer 2009 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sláva, problém je zažehnán. Opravdu byl přicpanej katík. Dnes si pro něj jedu k léčiteli a už se těším na to, až mě poveze domů. Díky za rady. :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/