fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Motor nema vykon,netahne http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23778 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Ultrafan [ 25 kvě 2009 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Motor nema vykon,netahne |
Ahoj panove, Omlouvam se ze zakladam dalsi tema ale procital sem stary temata a muj problem je preci jen malinko jiny.Omlouvam se podruhe ze pisu o scorpiu, ale princip motoru je uplne stejnej tak je to mozna jedno. Problem je ze muj motor 2.0 16V DOHC, automat, ve Scorpiu 96 nema vubec vykon. spatne jde do otacek, furt musim podrazovat kdyz potrebuju rychle predjet ale i tak by me predjel i favorit:( jakmile to podradi treba na 3,5-4tis otacek tak jde ochotne vys ale auto presto skoro nezrychluje:( Kdyz mam treba 2-3-5tis otacek tak kdyz dam plnej tak jen vic rve ale otacky se nezvysuji nebo jen velmi malo a nezrychluje:( Prosim cim to muze bejt? Snimac skrt. klapky?Pal. filtr?svicky jsou rok stary pry.Lambada? Motor ma jinak klidny chod na volnobeh atd. PROSIM O KAZDOU RADU!DIKY MOC!!!! |
Autor: | Wizzy [ 26 kvě 2009 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tenhle motor nemá maf, ale map, že jo.... Hmm... Lambda by to mohla být, ale ta se "vyřadí" při plynu na podlaze, takže tam by bylo poznat, že motor najednou zabere. ˇˇCidlo na klapce se dá proměřit jednoduchým multimetrem, ale jeho typickou závadou je vydřená dráha tak v první třetině rozsahu, vejš to bývá v pohodě. Skoro mi to přijde, jakoby motor neměl šˇˇtávu, jak je na tom palivový filtr? Co tlak paliva na liště? |
Autor: | Ultrafan [ 26 kvě 2009 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy: taky prave lambda mi nejak do toho nejde, kamos rika cidlo klapky tak se podivam jestli neni vydrena draha nebo klapka nejaka zasrana. covece nejvic mi prave vrta hlavou ten PAL. FILTR. pojedu novej koupit nekam.otazka par korun a bude klid aspon. Tlak na liste?jak to amatersky v domacich podminkach zmerim? |
Autor: | Wizzy [ 26 kvě 2009 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
U Escorta je tam přímo ventilek jak na autě, s modrou čepičkou, dá se to změřit právě obyč. manometrem na pneumatiky. |
Autor: | Freeman [ 26 kvě 2009 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejako som nepochopil pises ze mas automat a ze musis furt podradzovat automat predsa radi sam nie. a ked uz tak nemoze byt daco s prevodovkou ked je to automat |
Autor: | Ultrafan [ 26 kvě 2009 14:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Freeman píše: nejako som nepochopil pises ze mas automat a ze musis furt podradzovat automat predsa radi sam nie. a ked uz tak nemoze byt daco s prevodovkou ked je to automat
podrazovat kickdownem...protoze motor od 1800-3100ot sotva jede...pak to tahne a jede vyborne a jde do otacek ALL: Tak sem koupil kontaktol a prostrikal vse el. co sem v motoru nasel a je to urcite lepsi! Nicmene je stale problem mezi 1800-3100 otackama.Kdyz jedu v tomhle rozmezi tak nema vliv jestli mam malo plynu nebo plnej.Nechce to zrychlovat tak proto musim podradit.dela to hlavne na 2stupen. Odpojil sem taky lambadu ale neni temer vubec zadny rozdil (delal sem to bez resetu RJ, je to dobre?) Mam koupenej pal. filtr tak uvidim.Nekdy mam pocit ze to je benzinem protoze nekdy jakoby to zacne vic tahat na vterinu a pak zase ne (v otackach viz vyse):( Proste jakoby ten benzin tam chtel a nemohl. Skrtici klapka byla krasne cista a sla pravidelne nicmene sem nekoukal na snimac protoze sem se k nemu nedostal.Tak a ted babo rad:( |
Autor: | tomin [ 26 kvě 2009 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Muzes zkusit odpojit i to cidlo skrtici klapky, bez nej by to melo normal bezet. To cidlo se pouziva (pokud jede normalne MAP) jen pro zjisteni ZMENY polohy plynu. Pro skutecne urceni davky benzinu se pouziva MAP a otacky motoru. Proto si myslim ze skrt.klapkou to ale nebude. Takze spis ?ucpany katalizator?, filtr benzinu, nebo MAP. |
Autor: | Ultrafan [ 26 kvě 2009 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
takze palivovej filtr byl pred pul roku menenej je jak novej...tak ted nevim fakt |
Autor: | Bumerank [ 26 kvě 2009 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
možná máš fakt někde ucpnou část výfuku... |
Autor: | Ultrafan [ 26 kvě 2009 23:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumerank: to asi budu muset celej sundat co?:( Auto pul roku stalo tak jestli vas jeste neco nenapada |
Autor: | Krtek-NA [ 27 kvě 2009 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
¨nechci to pročítat... vzduch si to váží, takže je tam MAF. Jak jsou na tom svíčky??? Cívky??? Sonda??? EDIT tu lambdu připoj, bez ní to bude ještě horší. |
Autor: | Ultrafan [ 27 kvě 2009 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA: lambadu sem pak hned pripojil a stejne nebyl rozdil...jen minimalni..rekl bych ze je v poho...svicky a vsechny filtry pul roku zpatky prej meneny ale chtelo by to asi jeste se podivat - buhvi jaka znacka a jakej stav kdyz to pul roku stalo. Kabely prej nebyly meneny ale tim to stejne urcite uplne nebude. |
Autor: | Krtek-NA [ 27 kvě 2009 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele tenhle motor jiný jak motorcrafty nesnese. omrkni je aspoň na značku. zkus pročistit MAF. Ještě mě napadá, neklouže automat? |
Autor: | Ultrafan [ 27 kvě 2009 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky mi to kolem tech 2-3tis ot dela mirny poskubani jako je v tomto tematu jak si i sam psal ze ti to dela: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 63ac50c145 Nevim co to je a prisuzuju to k tomu ze to nejede...s tim MAFem mas recht...to by mohlo bejt...kde presne ho u 16V najdu??? Hele s tim matem me to taky napadlo ale kdyz by prokluzoval tak by sly otacky nahoru a auto nezrychlovalo ale ono se nechce ani otackam prave...a mam uz 6te auto v automatu takze na to mam cuch:) |
Autor: | Krtek-NA [ 27 kvě 2009 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
no právě, tam píšeš, že nahoře už jde... MAF je hned za vzduchovým filtrem, ten kovový válec s krabičkou. Pozor na ty drátky ať je neohneš, nebo něco, ale asi to je střelba vedle. Bohužel na ten motor je raketa, praktikovat pokus omyl. Zítra vyšroubuj svíčky a začnem jejich barvou a značkou. Pokud v tom nejsou Motorcrafty, vydržej tam nejdýl 1000km. Myslím, že DENSA a NGK jsou taky v pohodě - cokoliv jinýho dělá neplechu, dál to můžou bejt kabely a cívky. Chce to vidět. |
Autor: | Ultrafan [ 27 kvě 2009 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrknu na MAF a snad ty svicky nejak ven dostanu..sem koukal ze je to nejaky zadeklovany...s timhle motorem nemam totiz vubec zkusenost...kabely budou asi spatny uz |
Autor: | Krtek-NA [ 27 kvě 2009 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
musí to bejt 100% jinak mě nenapadá nic. Hlavně mě zajímá barva tech svíček... nejlíp foto. Kdybych se dlouho neozejval tak jsem v práci, to může být i několik dní |
Autor: | Ultrafan [ 27 kvě 2009 23:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA: ty jo zajimava prace....jo mrknu na to...kabelama novejma nic nezkazim...zkusim odpojit cidlo skr. klapky jak mi tu nekdo radil...zkusit to muzu |
Autor: | Krtek-NA [ 28 kvě 2009 07:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
to můžeš no, ty kabely počítej slušnou raketu, ještě jsem to nekupoval tak nevím, ale bude to darda |
Autor: | tomin [ 28 kvě 2009 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Krtek: ta to jsem zvedavej cim se to vyresi. Kdyz zlobi svicky nebo kabely, tak se to projevuje tak ze to vynechava. Nestaly beh bud na volnobehu nebo (i) v tahu. Ale ze by to bylo svickama cele line ? (Ja bych kabely promeril, ale jinak bych s nima jeste pockal). Jak uz nekdo psal, lambdu muzes taky vyloucit pokud to nejede ani pri plnem knedliku. MAF (nebo MAP) muzes odpojit a zkusit to projet bez nej. Cidlo skrt.klapky muzes taky zkusit (ale pouze pokud NEbudes mit odpojeny MAF, jednotka potrebuje bud to, nebo to), ale podle mne tohle cidlo nema vliv na vykon. Jen na prechody. Podle cidla skrt.klapky se micha smes POUZE V PRIPADE, ze je nefunkcni/odpojeny MAF. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |