fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bezi na 3 valce? Zere olej
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 15:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
Zdravim,

zas problem s escem, typuju to na kabely a svicky, ale ... Za poslednich 2500km se mi ztratilo cca 0,5l oleje 5W30, pri nastartovani motor chvili bezi nevim cca 10 sekund a pak se zacne dusit a chcipne, ze zacatku se jen dusil a pak se zase vratil, ted uz chcipne, zkousel jsem i otacky drzet plynem ale kdyz drzim 1500 ot. tak vidim jak otacky kolisaji 1400 - 1500 - 1400 atd, auto se cele klepe, chod motoru je celkove nestabilni ... kdyz plyn pustim auto chcipne, po prijezdu na prvni krizovatku vse ok. Je mi tam divny to ztraceni oleje ...

Vykonove se mi zda celkove auto slabsi, ale mozna je to jen pocit diky prechodu ze 14" (zima) na 15"ky (leto) ..

Nevite co by to mohlo bejt? Diky

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 15:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
žeby tohle? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... highlight=

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 15:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
Zkusim nechat zmerit tlaky ... jenze .. jak on poznal ze je problem ve valcich a ne ventilech? .. hm?

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 17:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
Tak jsem nastartoval, rozjel jsem se ... po 150 metrech jsem zastavil a vyradil a nic ... otacky drzeli vcelku v poohode... auto se za 2,5km po meste zahralo na "N" (normal) ... to se mi zda trosku rychle ... tak nevim, co myslite ...

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 17:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
to je dost pomalu ne??? Já mám ohřáto už někde po kilometru... :wink: Vyšroubuj svíce a omrkni co je na nich za sajrajt. :!: :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 18:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Gufera ventilů na jednom válci. Nastartuj , a jak se ti motor zadusí, vyndej svíčy. Poznáš který válec to je, možná bude stačit vyměnit gufera tam , ale jestli to budeš mít rozhozený, a tlaky jsou dobré, tak by je vyměnil na všech ventilech. Spíše bych udělal komplet repas hlavy a nové pístní kroužky. :shock:

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 18:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
to balu: Cca cena nevis, alespon odhad kolik hodin prace + material??

Jak myslis vyndej svíčky? ... Jako kabel nebo jak? ,,,

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 19:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
normálně vyndat zapalovací svíčky a kabely samozřejmě z nich musíš taky sundat

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 20:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
gufera možná zastaví spotřebu oleje... pozná se to, že to studený po nastartování vyplivne modrej oblak dýmu. Ale jestli se ti 05 litru na 2500 km zdá moc, tak nevím - asi kup novej motor.
Problém budou ty 3 válce.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 20:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
Tak vis jak pro me 2500 tis km je otazka jednoho mesice .. mozna mesice a pul ;-) Díky všem za rady...

To Krtek-NA: po nastartovani je citit benzin, to je mozna citit u kazdyho benzinaku, ale tady je fakt dost, jeste kdyz to chcipa tak je to samozrejme citit vic ... modrej oblak dymu ... mno ,, ze by to nejak extra kourilo .. mno kouknu ... a jeste jeden poznatek je ... proto jsem si myslel ze to jsou ty kabely .. protoze kdyz startuju a je to studeny tak to vzdycky pred nastartovanim tak divne trhne (a dyl to toci, nechyta hned - za studena, za tepla chytne hned) ...

Kdyztak video jak to vypada:-(

http://www.youtube.com/watch?v=MSveg4IbBgU

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2009 08:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
pokud tě to uklidní tak Etzold říká, že 1 litr na 1000 je maximum, máš polovinu, takže si OK. :wink:
Nevím jestli má cenu na tom něco řešit, aby to prostě nebyla ta "nutná" spotřeba oleje, kterou má každý motor. Ta se zvyšuje s kilometrama a opotřebením. :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2009 12:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
to Krtek-NA ne neuklidni :-D :-D .... ale v pohode,,, az premerim ty tlaky budu vedet vic ...

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2009 15:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
Na radu Jimmyho jsem dneska odpojil teplotni cidlo chladici kapaliny a zkusil jsem to znovu -> jediny rozdil ktery se stal, ze po chcipnuti se zapnul ventilator, ktery se hned v zapeti vypnul ...

Cidlo jsem pripojil a zkusil nastartovat znovu, popojel jsem jen 3 metry a zastavil, motor se zacal dusit ale vzdycky se vytocil na 1200 ot. a zpatky spadnul na 500 a zase na 1200 ot a spadnul po chvili se to ustalilo a vse bylo ok ... Takze pokud nastartuju a nejedu chcipne to, ale staci abych jen popojel a uz se to zacne "jen" dusit, ale nechcipne ... mno co je zas tohle za haluz ...

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz