fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Bezi na 3 valce? Zere olej
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23841
Stránka 1 z 1

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 29 kvě 2009 15:01 ]
Předmět příspěvku:  Bezi na 3 valce? Zere olej

Zdravim,

zas problem s escem, typuju to na kabely a svicky, ale ... Za poslednich 2500km se mi ztratilo cca 0,5l oleje 5W30, pri nastartovani motor chvili bezi nevim cca 10 sekund a pak se zacne dusit a chcipne, ze zacatku se jen dusil a pak se zase vratil, ted uz chcipne, zkousel jsem i otacky drzet plynem ale kdyz drzim 1500 ot. tak vidim jak otacky kolisaji 1400 - 1500 - 1400 atd, auto se cele klepe, chod motoru je celkove nestabilni ... kdyz plyn pustim auto chcipne, po prijezdu na prvni krizovatku vse ok. Je mi tam divny to ztraceni oleje ...

Vykonove se mi zda celkove auto slabsi, ale mozna je to jen pocit diky prechodu ze 14" (zima) na 15"ky (leto) ..

Nevite co by to mohlo bejt? Diky

Autor:  miki21 [ 29 kvě 2009 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

žeby tohle? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... highlight=

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 29 kvě 2009 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

Zkusim nechat zmerit tlaky ... jenze .. jak on poznal ze je problem ve valcich a ne ventilech? .. hm?

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 29 kvě 2009 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem nastartoval, rozjel jsem se ... po 150 metrech jsem zastavil a vyradil a nic ... otacky drzeli vcelku v poohode... auto se za 2,5km po meste zahralo na "N" (normal) ... to se mi zda trosku rychle ... tak nevim, co myslite ...

Autor:  Krtek-NA [ 29 kvě 2009 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

to je dost pomalu ne??? Já mám ohřáto už někde po kilometru... :wink: Vyšroubuj svíce a omrkni co je na nich za sajrajt. :!: :wink:

Autor:  balu [ 29 kvě 2009 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Gufera ventilů na jednom válci. Nastartuj , a jak se ti motor zadusí, vyndej svíčy. Poznáš který válec to je, možná bude stačit vyměnit gufera tam , ale jestli to budeš mít rozhozený, a tlaky jsou dobré, tak by je vyměnil na všech ventilech. Spíše bych udělal komplet repas hlavy a nové pístní kroužky. :shock:

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 29 kvě 2009 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

to balu: Cca cena nevis, alespon odhad kolik hodin prace + material??

Jak myslis vyndej svíčky? ... Jako kabel nebo jak? ,,,

Autor:  Mouse [ 29 kvě 2009 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

normálně vyndat zapalovací svíčky a kabely samozřejmě z nich musíš taky sundat

Autor:  Krtek-NA [ 29 kvě 2009 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

gufera možná zastaví spotřebu oleje... pozná se to, že to studený po nastartování vyplivne modrej oblak dýmu. Ale jestli se ti 05 litru na 2500 km zdá moc, tak nevím - asi kup novej motor.
Problém budou ty 3 válce.

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 29 kvě 2009 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tak vis jak pro me 2500 tis km je otazka jednoho mesice .. mozna mesice a pul ;-) Díky všem za rady...

To Krtek-NA: po nastartovani je citit benzin, to je mozna citit u kazdyho benzinaku, ale tady je fakt dost, jeste kdyz to chcipa tak je to samozrejme citit vic ... modrej oblak dymu ... mno ,, ze by to nejak extra kourilo .. mno kouknu ... a jeste jeden poznatek je ... proto jsem si myslel ze to jsou ty kabely .. protoze kdyz startuju a je to studeny tak to vzdycky pred nastartovanim tak divne trhne (a dyl to toci, nechyta hned - za studena, za tepla chytne hned) ...

Kdyztak video jak to vypada:-(

http://www.youtube.com/watch?v=MSveg4IbBgU

Autor:  Krtek-NA [ 30 kvě 2009 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

pokud tě to uklidní tak Etzold říká, že 1 litr na 1000 je maximum, máš polovinu, takže si OK. :wink:
Nevím jestli má cenu na tom něco řešit, aby to prostě nebyla ta "nutná" spotřeba oleje, kterou má každý motor. Ta se zvyšuje s kilometrama a opotřebením. :!:

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 30 kvě 2009 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

to Krtek-NA ne neuklidni :-D :-D .... ale v pohode,,, az premerim ty tlaky budu vedet vic ...

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 30 kvě 2009 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

Na radu Jimmyho jsem dneska odpojil teplotni cidlo chladici kapaliny a zkusil jsem to znovu -> jediny rozdil ktery se stal, ze po chcipnuti se zapnul ventilator, ktery se hned v zapeti vypnul ...

Cidlo jsem pripojil a zkusil nastartovat znovu, popojel jsem jen 3 metry a zastavil, motor se zacal dusit ale vzdycky se vytocil na 1200 ot. a zpatky spadnul na 500 a zase na 1200 ot a spadnul po chvili se to ustalilo a vse bylo ok ... Takze pokud nastartuju a nejedu chcipne to, ale staci abych jen popojel a uz se to zacne "jen" dusit, ale nechcipne ... mno co je zas tohle za haluz ...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/