fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výfuk a spotřeba http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23956 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Scray [ 05 čer 2009 15:48 ] |
Předmět příspěvku: | Výfuk a spotřeba |
Zdravím,má někdo zkušenosti s odebráním středního tlumiče na výfuku?tedy toho tlumiče před tlumičem koncovým...o kolik se zvýší spotřeba když ho nahradím trubkou? |
Autor: | Jerikkk [ 05 čer 2009 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já to tak mám a nepociťuju že bych měl větší spotřebu.Ale ted to budu měnit za normální,páč mě čeká technická a tam by se jim vejfuk ze 2 částí nelíbil,když má bejt ze tří částí. |
Autor: | Scray [ 05 čer 2009 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo tak to je supr to abych do toho šel až příští měsíc,já mám technickou za 3 týdny |
Autor: | Jerikkk [ 05 čer 2009 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
A kvůli čemu to chceš udělat??? |
Autor: | Scray [ 05 čer 2009 16:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
nelíbí se mi origo zvuk a nový laďák se mi kupovat nechce,páč mám konec ještě v dobrém stavu |
Autor: | pupik [ 05 čer 2009 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | spotřeba |
Podle mně půjde spotřeba určitě nahoru, protože to je menší odpor, stejně jako u díry ve výfuku. |
Autor: | KKKuba [ 05 čer 2009 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi trosku blbej dotaz,ale proc by mela jit spotreba nahoru kdyz je zpruchodneny vyfukovy potrubi,tzn lepsi odvod spalin? |
Autor: | Jimmy [ 06 čer 2009 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: spotřeba |
pupik píše: Podle mně půjde spotřeba určitě nahoru, protože to je menší odpor, stejně jako u díry ve výfuku.
Tohle je samozřejmě blbost, protože konkrétně středový tlumič je průchozí už sám o sobě.....jediný jeho účel je, pomocí těch skelných vláken v něm, utlumit zvuk. Středový tlumič spaliny nebrzdí. Jediné co brzí spaliny je funkční KAT a koncový díl. |
Autor: | Jimmy [ 06 čer 2009 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kubo při např. díravém výfuku nebo pokud je výfuk jen trubka od svodů až nakonec dochází k tomu, že motor nemá žádný zpětný odpor těch spalin a tím dochází ke špatnému vyplachování válců. Díky tomu to hůř jede v nižších otáčkách (ale zase líp ve vyšších) a proto v těch nízkých na to musíš víc šlapat - proto vyšší spotřeba. |
Autor: | Jimmy [ 06 čer 2009 00:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Scray píše: nelíbí se mi origo zvuk a nový laďák se mi kupovat nechce,páč mám konec ještě v dobrém stavu
Střeďákem si pomůžeš jen částečně k lepšímu zvuku. Ano bude trochu agresivnější zvuk, ale hlavní podíl na zvuku má koncový díl, takže než střeďák bych radši investoval do koncového dílu (pokud máš teď origo) |
Autor: | KKKuba [ 06 čer 2009 00:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jimmy: dík |
Autor: | Scray [ 07 čer 2009 11:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je supr při nízkých otážkách na to stejně musím šlapat,páč mi to nejede kdysi mi ho ze servisu vrátili s rozvoďákem posunutým o zub a žralo mi to 12l no já budu zkoušet a kdyžtak,nechce někdo origo koncový díl?s laděnou koncovkou? |
Autor: | Bumerank [ 07 čer 2009 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Scray píše: no to je supr při nízkých otážkách na to stejně musím šlapat,páč mi to nejede kdysi mi ho ze servisu vrátili s rozvoďákem posunutým o zub a žralo mi to 12l no já budu zkoušet a kdyžtak,nechce někdo origo koncový díl?s laděnou koncovkou?
to mi vysvětli! ..to tam máš maximálně nějakou ozdobnou koncovku na origo zadním dílu, ne? |
Autor: | Jerikkk [ 07 čer 2009 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne oni se prodávaj laděné koncovky,které navaříš za tlumič výfuku. |
Autor: | Scray [ 07 čer 2009 13:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
no mám to konkrétně tak,že kámoš měl laďák,ale kleklo mu auto tak sem si z jeho výfuku odřezal 2 ty koncovky a navařil si je na origo když si k tomu výfuku člověk čopne,tak de poznat že to má jiný zvuk ale jinak to je dost k ničemu jen je dobré,že když se ten tlumič v té koncovce rozpadne,což se mi už jednou stalo,změní to zvuk docela dost |
Autor: | KKKuba [ 08 čer 2009 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mam ladak taky supnutej na poslednim tlumici a jsem docela spokojenej,sice to neni skoro zadnej rozdil ale kdyz se to poradne zahreje uz je to znat a kdyz startuju tak nevzbudim pulku ulice,proste jenom takovy lehky doladeni zvuku.... a i kdyby to nic nedelalo furt je to lepsi nez ta orezla trubicka co tam byla predtim.. |
Autor: | Scray [ 08 čer 2009 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
KKKuba píše: ja mam ladak taky supnutej na poslednim tlumici a jsem docela spokojenej,sice to neni skoro zadnej rozdil ale kdyz se to poradne zahreje uz je to znat a kdyz startuju tak nevzbudim pulku ulice,proste jenom takovy lehky doladeni zvuku....
a i kdyby to nic nedelalo furt je to lepsi nez ta orezla trubicka co tam byla predtim.. Moje řeč |
Autor: | Rosťa-RS [ 09 čer 2009 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak to já jsem měl vysypaný katalyzátor a žralo to tehdajc 10l benzínu tak jsem místo katalyzátoru dal rezonátor a místo prostředního dílu taky rezonátor a nechal jen konec,s tím že ho plánuji snad někdy rozdělat a podniknout v něm částečné sprůchodňovací operace a taky že jsou v něm ještě zbytky katalyzátoru,dále jsem u mého auta oběvil že když tomu trochu šlapu otáčky mezi2,2 až3,5 tis tak to má menší spotřebu než když jezdím z maximálně lehkou nohou a snažím se to skoro vůbec nevytáčet |
Autor: | Scray [ 09 čer 2009 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rosťa-RS píše: No tak to já jsem měl vysypaný katalyzátor a žralo to tehdajc 10l benzínu tak jsem místo katalyzátoru dal rezonátor a místo prostředního dílu taky rezonátor a nechal jen konec,s tím že ho plánuji snad někdy rozdělat a podniknout v něm částečné sprůchodňovací operace a taky že jsou v něm ještě zbytky katalyzátoru,dále jsem u mého auta oběvil že když tomu trochu šlapu otáčky mezi2,2 až3,5 tis tak to má menší spotřebu než když jezdím z maximálně lehkou nohou a snažím se to skoro vůbec nevytáčet
Tak to je hustý a kolik ti to papalo když jsi dal rezonátory? |
Autor: | Jimmy [ 09 čer 2009 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rosťa-RS píše: dále jsem u mého auta oběvil že když tomu trochu šlapu otáčky mezi2,2 až3,5 tis tak to má menší spotřebu než když jezdím z maximálně lehkou nohou a snažím se to skoro vůbec nevytáčet
Tohle je úplně běžná věc u všech 16ti ventilových motorů...prostě potřebují trochu otáček pro optimální chod. Jenže málokdo to ví |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |