fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výfuk a spotřeba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23956
Stránka 1 z 3

Autor:  Scray [ 05 čer 2009 15:48 ]
Předmět příspěvku:  Výfuk a spotřeba

Zdravím,má někdo zkušenosti s odebráním středního tlumiče na výfuku?tedy toho tlumiče před tlumičem koncovým...o kolik se zvýší spotřeba když ho nahradím trubkou? :-D

Autor:  Jerikkk [ 05 čer 2009 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

Já to tak mám a nepociťuju že bych měl větší spotřebu.Ale ted to budu měnit za normální,páč mě čeká technická a tam by se jim vejfuk ze 2 částí nelíbil,když má bejt ze tří částí.

Autor:  Scray [ 05 čer 2009 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

jo tak to je supr :-D to abych do toho šel až příští měsíc,já mám technickou za 3 týdny :-D

Autor:  Jerikkk [ 05 čer 2009 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

A kvůli čemu to chceš udělat???

Autor:  Scray [ 05 čer 2009 16:37 ]
Předmět příspěvku: 

nelíbí se mi origo zvuk a nový laďák se mi kupovat nechce,páč mám konec ještě v dobrém stavu :-)

Autor:  pupik [ 05 čer 2009 22:46 ]
Předmět příspěvku:  spotřeba

Podle mně půjde spotřeba určitě nahoru, protože to je menší odpor, stejně jako u díry ve výfuku.

Autor:  KKKuba [ 05 čer 2009 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

asi trosku blbej dotaz,ale proc by mela jit spotreba nahoru kdyz je zpruchodneny vyfukovy potrubi,tzn lepsi odvod spalin?

Autor:  Jimmy [ 06 čer 2009 00:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: spotřeba

pupik píše:
Podle mně půjde spotřeba určitě nahoru, protože to je menší odpor, stejně jako u díry ve výfuku.


Tohle je samozřejmě blbost, protože konkrétně středový tlumič je průchozí už sám o sobě.....jediný jeho účel je, pomocí těch skelných vláken v něm, utlumit zvuk. Středový tlumič spaliny nebrzdí. Jediné co brzí spaliny je funkční KAT a koncový díl.

Autor:  Jimmy [ 06 čer 2009 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Kubo při např. díravém výfuku nebo pokud je výfuk jen trubka od svodů až nakonec dochází k tomu, že motor nemá žádný zpětný odpor těch spalin a tím dochází ke špatnému vyplachování válců. Díky tomu to hůř jede v nižších otáčkách (ale zase líp ve vyšších) a proto v těch nízkých na to musíš víc šlapat - proto vyšší spotřeba.

Autor:  Jimmy [ 06 čer 2009 00:11 ]
Předmět příspěvku: 

Scray píše:
nelíbí se mi origo zvuk a nový laďák se mi kupovat nechce,páč mám konec ještě v dobrém stavu :-)


Střeďákem si pomůžeš jen částečně k lepšímu zvuku. Ano bude trochu agresivnější zvuk, ale hlavní podíl na zvuku má koncový díl, takže než střeďák bych radši investoval do koncového dílu (pokud máš teď origo)

Autor:  KKKuba [ 06 čer 2009 00:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy: dík ;)

Autor:  Scray [ 07 čer 2009 11:53 ]
Předmět příspěvku: 

no to je supr :D při nízkých otážkách na to stejně musím šlapat,páč mi to nejede :D kdysi mi ho ze servisu vrátili s rozvoďákem posunutým o zub a žralo mi to 12l :-D no já budu zkoušet :P a kdyžtak,nechce někdo origo koncový díl?s laděnou koncovkou? :P

Autor:  Bumerank [ 07 čer 2009 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

Scray píše:
no to je supr :D při nízkých otážkách na to stejně musím šlapat,páč mi to nejede :D kdysi mi ho ze servisu vrátili s rozvoďákem posunutým o zub a žralo mi to 12l :-D no já budu zkoušet :P a kdyžtak,nechce někdo origo koncový díl?s laděnou koncovkou? :P

to mi vysvětli! :D ..to tam máš maximálně nějakou ozdobnou koncovku na origo zadním dílu, ne? :-)

Autor:  Jerikkk [ 07 čer 2009 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

Ne oni se prodávaj laděné koncovky,které navaříš za tlumič výfuku.

Autor:  Scray [ 07 čer 2009 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

no mám to konkrétně tak,že kámoš měl laďák,ale kleklo mu auto tak sem si z jeho výfuku odřezal 2 ty koncovky :-D a navařil si je na origo :) když si k tomu výfuku člověk čopne,tak de poznat že to má jiný zvuk :D :D ale jinak to je dost k ničemu :( jen je dobré,že když se ten tlumič v té koncovce rozpadne,což se mi už jednou stalo,změní to zvuk docela dost :wink:

Autor:  KKKuba [ 08 čer 2009 00:02 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam ladak taky supnutej na poslednim tlumici a jsem docela spokojenej,sice to neni skoro zadnej rozdil ale kdyz se to poradne zahreje uz je to znat a kdyz startuju tak nevzbudim pulku ulice,proste jenom takovy lehky doladeni zvuku.... :-)
a i kdyby to nic nedelalo furt je to lepsi nez ta orezla trubicka co tam byla predtim..

Autor:  Scray [ 08 čer 2009 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

KKKuba píše:
ja mam ladak taky supnutej na poslednim tlumici a jsem docela spokojenej,sice to neni skoro zadnej rozdil ale kdyz se to poradne zahreje uz je to znat a kdyz startuju tak nevzbudim pulku ulice,proste jenom takovy lehky doladeni zvuku.... :-)
a i kdyby to nic nedelalo furt je to lepsi nez ta orezla trubicka co tam byla predtim..

Moje řeč :D

Autor:  Rosťa-RS [ 09 čer 2009 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

No tak to já jsem měl vysypaný katalyzátor a žralo to tehdajc 10l benzínu tak jsem místo katalyzátoru dal rezonátor a místo prostředního dílu taky rezonátor :-D a nechal jen konec,s tím že ho plánuji snad někdy rozdělat a podniknout v něm částečné sprůchodňovací operace a taky že jsou v něm ještě zbytky katalyzátoru,dále jsem u mého auta oběvil že když tomu trochu šlapu otáčky mezi2,2 až3,5 tis tak to má menší spotřebu než když jezdím z maximálně lehkou nohou a snažím se to skoro vůbec nevytáčet :-D

Autor:  Scray [ 09 čer 2009 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Rosťa-RS píše:
No tak to já jsem měl vysypaný katalyzátor a žralo to tehdajc 10l benzínu tak jsem místo katalyzátoru dal rezonátor a místo prostředního dílu taky rezonátor :-D a nechal jen konec,s tím že ho plánuji snad někdy rozdělat a podniknout v něm částečné sprůchodňovací operace a taky že jsou v něm ještě zbytky katalyzátoru,dále jsem u mého auta oběvil že když tomu trochu šlapu otáčky mezi2,2 až3,5 tis tak to má menší spotřebu než když jezdím z maximálně lehkou nohou a snažím se to skoro vůbec nevytáčet :-D

Tak to je hustý :D a kolik ti to papalo když jsi dal rezonátory?

Autor:  Jimmy [ 09 čer 2009 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Rosťa-RS píše:
dále jsem u mého auta oběvil že když tomu trochu šlapu otáčky mezi2,2 až3,5 tis tak to má menší spotřebu než když jezdím z maximálně lehkou nohou a snažím se to skoro vůbec nevytáčet :-D


Tohle je úplně běžná věc u všech 16ti ventilových motorů...prostě potřebují trochu otáček pro optimální chod. Jenže málokdo to ví :-)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/